Вход

View Full Version : TJ -1


D_F
08-07-2006, 12:23
Ohi on 180. ai että tuntuu hyvältää olla reservissä. ;)

mites teillä menee?

AlinaR
08-07-2006, 12:27
tässähan tää menee...töissä kolmeen ja sitten alkaa reservielämä minullakin. :)
Tervetuloa Deefi takasin! :urabd: :urabd: :urabd:
Kerro, oletko yhtään muuttunut ulkopäin ja entäs henkinen kasvu? sanotaan että Siperia opettaa, mutta opettaako armeja?

По-душка
08-07-2006, 12:49
Ohi on 180. ai että tuntuu hyvältää olla reservissä. ;)

mites teillä menee?
Onneksi olkoon reserviläinen!

D_F
08-07-2006, 14:08
tässähan tää menee...töissä kolmeen ja sitten alkaa reservielämä minullakin. :)
Tervetuloa Deefi takasin! :urabd: :urabd: :urabd:
Kerro, oletko yhtään muuttunut ulkopäin ja entäs henkinen kasvu? sanotaan että Siperia opettaa, mutta opettaako armeja?
kiitän. noh, en usko että olen oppinut mitään uutta armeijassa. niin kuin meikkäläisen pomo sanoi: "menet sitten viettää aktiivilomaa". niin vietinkin.

Radogost
20-07-2006, 19:36
kiitän. noh, en usko että olen oppinut mitään uutta armeijassa. niin kuin meikkäläisen pomo sanoi: "menet sitten viettää aktiivilomaa". niin vietinkin.
Onneks olkoon täältäkin.
Tosin en usko, että kovinkaan moni lähtee sieltä oppimatta mitään. Täytyy olla aika tyhmä, jos ei mitään jää käteen...

D_F
20-07-2006, 21:10
Täytyy olla aika tyhmä, jos ei mitään jää käteen...
kiitos, mutta mitä uutta olisn voinut oppia? ampumista? osasin jo. metsässä asumista? osasin jo (kiitos metsästäjä-faijalle), marssimista? osasin jo (kiitos venäjän kouluille)... ei ku valehtelin oikeesti! hyvä pointi! en osannut laitta punkka, eikä pinkka ;)

Sananjalka
21-07-2006, 22:07
Onneksi olkoon reserviläinen!

Hei taas. Nyt en olekaan ollut täällä tietää kuinka kauan sitten. Ja По-душка on taas vaihtanut kuvaa. Tämä kuva onkin taas oikein mainio. Mutta se teksti "ненасытная юзерша" ei rupea muuttumaan. No, minäkin laittaisin sellaisen, mutta ei sitä kukaan uskoisi. Kuka osaa tehdä mulle uuden kuvan?

Sananjalka
21-07-2006, 22:15
kiitos, mutta mitä uutta olisn voinut oppia? ampumista? osasin jo. metsässä asumista? osasin jo (kiitos metsästäjä-faijalle), marssimista? osasin jo (kiitos venäjän kouluille)... ei ku valehtelin oikeesti! hyvä pointi! en osannut laitta punkka, eikä pinkka ;)

Niin. Se on hienoa asia, että olet käynyt armeijan. Onnea Sinulle!

Opiskelija
21-07-2006, 22:18
Ne, jotka haluavat oppia armeijassa jotain, valitsevat aselajin sopivasti;)

maxa
23-07-2006, 00:34
Ne, jotka haluavat oppia armeijassa jotain, valitsevat aselajin sopivasti;)

tai sopivan siviilipalveluspaikan :D

Opiskelija
23-07-2006, 12:38
tai sopivan siviilipalveluspaikan :D
...niin, vaihtoehtona...:D

rewrew
23-07-2006, 12:41
Ohi on 180. ai että tuntuu hyvältää olla reservissä. ;)

mites teillä menee?

menestys Suomessa turvattu!

Radogost
26-07-2006, 22:10
kiitos, mutta mitä uutta olisn voinut oppia? ampumista? osasin jo. metsässä asumista? osasin jo (kiitos metsästäjä-faijalle), marssimista? osasin jo (kiitos venäjän kouluille)... ei ku valehtelin oikeesti! hyvä pointi! en osannut laitta punkka, eikä pinkka ;)
Jotkut oppivat ampumaan, jotkut sisäsiisteiksi... Mistä mä voin tietää, mitä juuri sinä olisit voinut siellä oppia. Jos näitä nippelihommia luetellaan, niin osasitko purkaa rk 62:n? Juu-juu samanlaisiahan ne on kaikki, turha mun on pyristellä vastaan.
Mut on se hienoa, kun on kaiken osannut jo ennestään, on varmaan tullut hienot paperit...

Ralphie
05-08-2006, 01:19
Onneksi olkoon!

Armeija, vaikka kuinka lepsua se on onkin, on hyvä kokemus elämässä!

D_F
05-08-2006, 08:35
Onneksi olkoon!

Armeija, vaikka kuinka lepsua se on onkin, on hyvä kokemus elämässä!
niin ne kaikki sanookin ;)