PDA

View Full Version : Etsin ystäviä :)


Son4i
01-12-2010, 00:40
Hei kaikille!
Anteeksi, suomen kieleni on kamala :(.
Opiskelen suomea jo pitkään aikaa mutta ymmärsin, että on hirveän vaikeaa (mahdotonta?) oppia puhua suomea sujuvasti jos ei ole mitään käyttö keskustelussa. Siis, etsin kaverit, että voisin keskustella ja parantaa mun kieli taito tai vain keskustella suomeksi. Aiheita – erilaista: kiinnostan filosofiaa ja psykologiaa ihmiselämässä, harrastan vapaaehtoisuusta, ekologiaa, luontoa ja klassista taidetta. Olen hyvin sosiaallinen ja voin auttaa harjoitella venäjän kieltä (se on mun äidinkieli). Olisi kiva tavata uusia ystäviä! Olen 26-vuotias nainen.

Вектор Северный
01-12-2010, 01:26
Hei kaikille!
Anteeksi, suomen kieleni on kamala :(.
Opiskelen suomea jo pitkään aikaa mutta ymmärsin, että on hirveän vaikeaa (mahdotonta?) oppia puhua suomea sujuvasti jos ei ole mitään käyttö keskustelussa. Siis, etsin kaverit, että voisin keskustella ja parantaa mun kieli taito tai vain keskustella suomeksi. Aiheita – erilaista: kiinnostan filosofiaa ja psykologiaa ihmiselämässä, harrastan vapaaehtoisuusta, ekologiaa, luontoa ja klassista taidetta. Olen hyvin sosiaallinen ja voin auttaa harjoitella venäjän kieltä (se on mun äidinkieli). Olisi kiva tavata uusia ystäviä! Olen 26-vuotias nainen.
Tää on väärin osoite.Ei oo suomalaisystäviä,vain agressiveja ryssiä=))))))

Fet_Frumos
01-12-2010, 08:53
Moi,

Sinä voit kokeilla täältä
http://keskustelu.suomi24.fi/
täi
http://chat.suomi24.fi/

mls250
19-03-2011, 12:31
Hei! Kuinka kauan sinä opiskelet suomea? Minä opiskelen myös vain 2 kuukautta ja haluan siiten asua Suomessa. Käyn hetkellä kursilla. Olen venäläinen Virosta. Miksi sinä opiskelet suomea?

mikee74
15-04-2011, 20:46
Hei kaikille!
Anteeksi, suomen kieleni on kamala :(.
Opiskelen suomea jo pitkään aikaa mutta ymmärsin, että on hirveän vaikeaa (mahdotonta?) oppia puhua suomea sujuvasti jos ei ole mitään käyttö keskustelussa. Siis, etsin kaverit, että voisin keskustella ja parantaa mun kieli taito tai vain keskustella suomeksi. Aiheita – erilaista: kiinnostan filosofiaa ja psykologiaa ihmiselämässä, harrastan vapaaehtoisuusta, ekologiaa, luontoa ja klassista taidetta. Olen hyvin sosiaallinen ja voin auttaa harjoitella venäjän kieltä (se on mun äidinkieli). Olisi kiva tavata uusia ystäviä! Olen 26-vuotias nainen.

moi! minä voin kirjoitella ja puhua kanssasi! haluan samalla oppia venäjän kieltä :)

Масяня
16-04-2011, 17:32
Tää on väärin osoite.Ei oo suomalaisystäviä,vain agressiveja ryssiä=))))))
ты чего пугаешь девчушку ???

Exciter
16-04-2011, 17:46
ты чего пугаешь девчушку ???
Да он, в принципе, верно подметил )

Масяня
16-04-2011, 18:08
да ща доем фина и отвечу