olia
06-12-2004, 15:10
> Jokaisen SASsin lennon j?lkeen koneen kapteeni kirjoittaa
virheraportin,
> jos lentokoneessa on ollut jotain vikaa. Virheraportti annetaan
> mekaanikoille, jotka huoltavat koneen kuntoon. Kun vika on korjattu,
> mekaanikot kirjoittavat raportin k??nt?puolelle, mit? he ovat tehneet,
> ja lent?j?t lukevat merkinn?t ennen seuraavaa lentoa. Kukaan ei voi
> v?itt??, ett? huoltohenkil?kunnalta puuttuisi huumorintajua. Lukekaa
> vaikka n?m? aidot merkinn?t, jotka SASsin lent?j?t ovat tehneet
> vioista ja mekaanikot niiden korjauksista. Uskokaa tai ?lk??, kyseisen
> yhti?n koneet eiv?t ole kuitenkaan koskaan Ole joutuneet vakavaan
> lento-onnettomuuteen.
>
> O: Lent?j?n ilmoittama ongelma.
> V: Mekaanikon vastaus.
>
>
> O: Vasen sis?py?r? pit?isi melkeinp? vaihtaa.
> V: Vasen sis?py?r? melkeinp? vaihdettu.
>
> O: Koelento sujui muuten hyvin, mutta automaattinen laskeutuminen oli
> melko raju.
> V: T?h?n koneeseen ei ole asennettu automaattista laskeutumisj?rjestelm??.
>
> O: Potkurin numero 2 voiteluj?rjestelm? on ep?kunnossa.
> V: Potkurin numero 2 voitelu toimii. Potkurien 1, 3 ja 4 sen sijaan ei.
>
> O: Jokin ohjaamossa on irti.
> V: Jokin ohjaamossa kiinnitetty paikalleen.
>
> O: Tuulilasissa on kuolleita hy?nteisi?.
> V: El?v?t hy?nteiset olivat p??sseet loppumaan.
>
> O: Automaattiohjaus laskee lentokorkeutta 200 jalkaa, kun korkeuden
pit?isi
> lukittua.
> V: Mink?s min? sille t??lt? maasta k?sin voin.
>
> O: Vuodon merkkej? oikeassa laskeutumistelineess?.
> V: Merkit poistettu.
>
> O: Radiolaitteistossa uskomattoman kova ??ni.
> V: ??ni laskettu uskottavalle tasolle.
>
> O: Kitkalukko lukitsee kaasukahvan paikalleen.
> V: Ehk?p? lukko on olemassa juuri siksi...
>
> O: Arvelen, ett? tuulilasissa on s?r?.
> V: Arvelen, ett? saatat olla oikeassa. Site Admin
Liittynyt: 12 Huh 2002
Viestej?: 545
virheraportin,
> jos lentokoneessa on ollut jotain vikaa. Virheraportti annetaan
> mekaanikoille, jotka huoltavat koneen kuntoon. Kun vika on korjattu,
> mekaanikot kirjoittavat raportin k??nt?puolelle, mit? he ovat tehneet,
> ja lent?j?t lukevat merkinn?t ennen seuraavaa lentoa. Kukaan ei voi
> v?itt??, ett? huoltohenkil?kunnalta puuttuisi huumorintajua. Lukekaa
> vaikka n?m? aidot merkinn?t, jotka SASsin lent?j?t ovat tehneet
> vioista ja mekaanikot niiden korjauksista. Uskokaa tai ?lk??, kyseisen
> yhti?n koneet eiv?t ole kuitenkaan koskaan Ole joutuneet vakavaan
> lento-onnettomuuteen.
>
> O: Lent?j?n ilmoittama ongelma.
> V: Mekaanikon vastaus.
>
>
> O: Vasen sis?py?r? pit?isi melkeinp? vaihtaa.
> V: Vasen sis?py?r? melkeinp? vaihdettu.
>
> O: Koelento sujui muuten hyvin, mutta automaattinen laskeutuminen oli
> melko raju.
> V: T?h?n koneeseen ei ole asennettu automaattista laskeutumisj?rjestelm??.
>
> O: Potkurin numero 2 voiteluj?rjestelm? on ep?kunnossa.
> V: Potkurin numero 2 voitelu toimii. Potkurien 1, 3 ja 4 sen sijaan ei.
>
> O: Jokin ohjaamossa on irti.
> V: Jokin ohjaamossa kiinnitetty paikalleen.
>
> O: Tuulilasissa on kuolleita hy?nteisi?.
> V: El?v?t hy?nteiset olivat p??sseet loppumaan.
>
> O: Automaattiohjaus laskee lentokorkeutta 200 jalkaa, kun korkeuden
pit?isi
> lukittua.
> V: Mink?s min? sille t??lt? maasta k?sin voin.
>
> O: Vuodon merkkej? oikeassa laskeutumistelineess?.
> V: Merkit poistettu.
>
> O: Radiolaitteistossa uskomattoman kova ??ni.
> V: ??ni laskettu uskottavalle tasolle.
>
> O: Kitkalukko lukitsee kaasukahvan paikalleen.
> V: Ehk?p? lukko on olemassa juuri siksi...
>
> O: Arvelen, ett? tuulilasissa on s?r?.
> V: Arvelen, ett? saatat olla oikeassa. Site Admin
Liittynyt: 12 Huh 2002
Viestej?: 545