PDA

View Full Version : Toimiiko tämä palsta?


small guy
11-08-2003, 14:20
Mitä mieltä olette, pysyykö tämä suomenkielinen palsta täällä vai kuoleko se nopeasti? Tuskin kukaan suomalainen, joka ei osaa venäjää täällä kävis, ja miten hän edes löytyisi tänne?
Olen kuitenkin sitä mieltä että tää on hyvä palsta. Jos vaikka kukaan suomalainen ei tuliskaan tänne, niin ainakin me voidaan harjoitella suomen kieltä keskenäämme ja korjataa toisiamme. Varmasti opimmekin jotain!

Pitääkö täällä muuten kirjoittaa ehdottamasti kirjakieltä...
vai saaks vääsätä puhekielelläkin kans? ;)

Chuhna
11-08-2003, 15:02
Minusta ei kannatta sotkea tätä puhekielellä, mutta saatta olla että monille tämä palsta olisi hyvä harjoittelupaikka, varsinkin niille, jotka ovat harvoin tekemisessä tavallisten perussuomalaisten kanssa ja opiskelevat kieltensä vain kirjoista.

small guy
11-08-2003, 16:40
Первоначальное сообщение от Chuhna
Minusta ei kannatta sotkea tätä puhekielellä, mutta saatta olla että monille tämä palsta olisi hyvä harjoittelupaikka, varsinkin niille, jotka ovat harvoin tekemisessä tavallisten perussuomalaisten kanssa ja opiskelevat kieltensä vain kirjoista.

Kannattaa pysyä kaukana "perussuomalaisista" ja mä luulen ettei nekään oo hirveän kiinnostuneita seurustella meidän kanssa! :D (Tarkoitan tässä siis "perussuomalaisten" puoluetta, jos joku ei tajunnut)

Se on kyllä totta et monille inkerilaisille puhekielestä tulee ongelma. Sitä opiskelee kieltä kurssilla, "minä menen kauppaan", ja sit ei kuitenkaan ymmäärrä mitä puhutaan. Onks tämmösestä kielenosaamisesta sitten mitään hyötyä? Ei puhekieltä mun mielestä tarvii pelätä tai paheksua, se on tärkeä osa kultturia ja sen on pakko osata jos halua Suomessa elää ja ymmärtää mitä puhutaan. Joten ehdotaan että täällä kirjoitetais myös puhekieltä.

Muuten "ä" ja "ö" ei näköjään toimi otsikoissa. Kannattaa korjata ongelma, mods!

Crocifisso
19-08-2003, 22:52
jepjep, täytyy tehdää suom. kielinen versio (www.russian.fi) sivusta, www.suomi.fi(?), eiköhän silloin forumilla olisi enemmän suomalaisia.










tsoukki

D_F
04-09-2003, 22:57
Первоначальное сообщение от Crocifisso
jepjep, täytyy tehdää suom. kielinen versio (www.russian.fi) sivusta, www.suomi.fi(?), eiköhän silloin forumilla olisi enemmän suomalaisia.










tsoukki

Tuskinpa, ja sit semmoinen on jo olemass.

Zifa
09-09-2003, 09:19
Munkin mielestä olis hyvä kirjoittaa tässä suomen kielellä.
Vaikka kaikki osavat puhua suomea mut kaikki eivät osaa kirjoittaa oikein...joten tää on hyvä harjoittelupaikkaa.

Sydäntalvi
22-09-2003, 18:09
Testaanpa toimiiko ääkköset käyttäjänimessä...

Edit: no ei tietenkään! :rolleyes:

Tuota... miten käyttäjänimeä voi vaihtaa...? Jaa, eipäs voikaan... :p

DIQUA
22-09-2003, 19:31
:D

Jahontova
16-10-2003, 18:40
аамтьфа

Lesi
19-10-2003, 19:58
Mun mielestä ei tää homma mitään, pelkkä Blä-dlä-slä!
Järkevyys?

anfal
20-10-2003, 16:25
Pitääkö olla välttämättä jotain järkeä tässä, ei vältämättä,
ja sitä paitsi tää palsta on n.s. suomen kielen harjoittamiseen tarkoitettu... Eikö niin ??

Jok3r
16-11-2003, 20:04
Taas joku tyhmä juttu...

Reijo
26-02-2004, 14:46
Munkin mielestä olis hyvä kirjoittaa tässä suomen kielellä.
Vaikka kaikki osavat puhua suomea mut kaikki eivät osaa kirjoittaa oikein...joten tää on hyvä harjoittelupaikkaa.
Ihan totta!!!!