![]() |
Yleistä jutustelua (chatti-ketju)
Tämä on jatko-osa tälle liian isoksi kasvaneelle ketjulle.
Tässä ketjussa höpistään ihan vapaasti kaikesta maan ja taivaan välillä... |
|
Heh, mä olin tulossa ottamaan ensimmäisen lasillisen tästä uudesta, Ralphien korkkaamasta ja pöytään tuomasta pullosta (onkohan hyvä vertaus?). No joo, tuon aussijääkiekko-jutun jälkeen tietysti vois sanoa jotain, vaikka, että hulluja ne siellä etelässä ... Tosin olen kyllä nähnyt luistinradan jopa Singaporessa, mutta jääkiekkoa eivät tainneet siellä kuitenkaan pelata. Mutta Etelä-Australia on ihan ok. Siellä on talvella usein lunta ja jäätä, ja vuorilla myös laskettelukeskuksia. Ja mitä siellä ei ole on talojen lämpöeristys tai kunnollinen lämmitys. Kuumavesipulloja laittavat sänkyynsä niin kuin Englannissa.
|
Kyllä Australiassa pelataan jääkiekkoa, ehkä hieman yllättäen! :D
Tässä muutama hauska paikannimi maailmalla: ![]() Fucking-niminen kylä Itävallassa. Ja hyvä artikkeli, 'Stop stealing our F**king signs'. Ja tässä pari paikkaa Pohjois-Amerikasta: ![]() ![]() ![]() :D :D :D |
:hlop: :hlop: :hlop: kuulin etta jotkut kylät euroopassa vaihtavat nimensa turistien käytamisen nouston varten
|
Цитата:
Voi! On kyllä hyvä vaihtaa ketjua. Mutta minun viesti jäi sinne viimeiseksi. Ja se oli ihan hölmö. Taisin juoda silloin olutta. Nyt häpeän vähän. Voisin kyllä vaihtaa vaatetta. Se uusi vaate pitäisi olla tässä linkissä. Olisitko Ralphie taas niin kultainen, että pienennät sitä. Että saan sen sopimaan avatariin. http://www.helsinki.fi/kirjastot/ve...at/peltonen.jpg |
Цитата:
Toki! :) Tässä, ole hyvä. ![]() ![]() |
Цитата:
Tämä on hieno. Nyt olen 15 vuotta nuorempi. Myös voin aina mennä tuon puskaan taakse piiloon. |
kävitkö sinä Ralphie hookissa la:na?
|
Цитата:
En, tällä kertaa oli parempaa tekemistä - olin mökillä kavereiden kaa.. :) Kävitkö sinä? |
Цитата:
"en, tällä kertaa oli parempaa tekemistä.." ;) |
Цитата:
Kerro tarkemmin.. :sm7: |
Цитата:
kävin tsekkaamassa ja siivoamassa uutta kämppääni. |
Tuli tässä mieleen, että ehkä joku ei huomannut meidän uutta toimintoa liittyen IMG-tagiin. Aiheesta lisää täältä.
![]() |
Лёша taas ruokkii suomalaisia roskalehtiä. Uskomattominta tässä on, että arvostettu Reuters on kääntänyt Aleksein sanomia päin mäntyjä, ja suomalainen lehdistö ehti haukkua jo takinkääntäjäksi ja ties miksi ennen kuin korjaus tuli.. Ei näin.. :(
- Iltalehti: "Edustaisin mieluummin Venäjää" - Спорт-Экспресс: "Еременко - лучший в августе" ![]() |
Цитата:
kuuntelin just eilen "kotoa töihin" ja "töistä kotio" radiota (city). ihmettelin, että tulipas sanottua. |
Eilen Jeremenko seniori oli Joonas Hytösen haastattelussa. Olen vähän pettynyt, kun hän puolusti poikaansa englanniksi eikä ruotsiksi. Ruotsia hän kuitenkin osaa paremmin, ja ruotsi on Suomen toinen virallinen kieli sentään...
|
En tiedä miksi Jeremenko puhui englantia. Mutta osaako sitten Joonas hyvin ruotsia? :)
|
Цитата:
Luultavasti ei, koska on stadin kasvatti. Silti olisin toivonut ruotsia Alekseiltä, ihan periaatteen vuoksi. Det är bara så, att jag älskar det kungliga språket :) |
Helvete! Fy fan!
|
Цитата:
mitkä ihmeen periaatteet? |
Цитата:
Ruotsi on Suomen toinen virallinen kieli. |
Цитата:
ööö.. joo, niin... eli? hän on silti venälainen. |
Цитата:
Ööö.. joo.. hän osaa hyvin ruotsia... Ööö.. aika turha keskustelu.. :) |
Mutta onko Eremenko venäläinen? Sukunimi ukrainalainen, äiti Ossetiasta, puhuu paremmin ruotsia kuin venäjää, Suomen kansalainen...
|
Цитата:
me kaikki ollaan täällä. ;) |
Paitsi mä.
|
niin juu. 10symbolsnospaces
|
Spektr viikkosanomalehdeksi
![]() Tänään YLE:n uutisissa oli juttu Spektr-lehdestä. Spektristä on tulossa venäjänkielinen viikkosanomalehti. Samassa lähetyksessä kerrottiin, että ennusteiden mukaan vuonna 2010 Suomessa asuu jo 100 000 venäjänkielistä. Uutisen voi katsoa YLE24:n videosalista. |
eihän nämä mikään uutiset ole enää. siis, spektrista oli lehdissä pari viikkoa sitten (vähintään) ja venäjänkielisistä... no joo.
|
Цитата:
Mä en lue lehtiä :) Tampere on aika mielenkiintoinen paikka juuri nyt EU:n kokouksen takia. Keskusta vilisee poliiseja ja tummansinisiä Volvoja. Poliiseja on joka puolella, liikennevalot eivät toimi, kaupunkikuvassa paljon tyylikkäitä pukuihin ja jakkuihin pukeutuneita miehiä ja naisia. |
Цитата:
olis pitänyt pitää se kokous helsingissä. matka töistä kotiin kesti keskiviikkona normaalin puolentunnin sijasta puoli toista tuntia. arrrgghhh :( |
ei kiitos, meillä riittää ruuhkia muutenkin :gy:
|
Aika hauskaa, tapasin eilen D_F:n ja cat-x:n baarissa :D
|
Hehe, maailma on niin pieni. :gy: Puhuitko heidän kanssa?
|
Цитата:
Tottakai :) |
Sehän on kiva.:) Eilen oli myös Helsingissä suomi.ru:n käyttäjien tapaaminen. Teillä oli sitten vähän epävirallisempi tapaaminen. :gy:
|
Цитата:
ai puhuit vai? baarissa? ohoh! ...vitsi, vitsi. ;) oli kiva nähdä. |
Mitä teille kuuluu näin syksyisessä Suomessa? :)
![]() |
Цитата:
Koti, työ....työ, koti joka ikinen päivä. Ei mitään erikoista. :( Syksy tulee ja menee mut elämä pysyy samalla. No.... haluan , haluan lentää vapaaksi niin kun lintu taivaalla. |
Morjens! Pitäs vähä skrivata tännekin... muuten meinaa kielitaito ruostua...
Taas viikko hurahti duunin ja muitten rutiinien kimpussa...Ei, himskatti, tänään pitäis vääntää vielä perjantai vuoro...ja se on aina hauskaa... No, kyllä se siitä...keikka kerrallaan iisisti... Lähtiskö huomenna heilumaan stadin yöhön? Katotaan mikä fiilis on huomenna... Nyt anakin tuntuu että mieli tekis heittäytyä dansingiin ja nauttia bissestä... |
Цитата:
Tätä kutsutaan syysmasennukseksi. Älä masennu, lintunen. Luonto vielä hetkisen parhaimillaan, muuttolinnut tuhansittain suuntavat kohti lämpöä, tuuli hyväilee kehon peitämättömiä paikkoja.....Eikös teille ole tulossa muutos asumiseen? Sehan lisää kyllä melkoisia paineita, mutta tuo myös mukavuutta ja uutta vaihetta elämään. :rose3: Mieheni on sitä mieltä että täytyy muista myös rentoutua, ei ne työt mihinkään karkaa...ja oikeassa on. |
Цитата:
Kerrassaan ihana ja upea syksy! Luonto on niin kaunis..Silmä lepää... Niin....silmät....näkö alkaa reistailla. Varasin tänään ajan näöntarkastukseen. Silmälasit on seuraava etaappi, lukulasit todennäköisesti. Aika hämmentävä tilanne, näössäni ei ollut koskaan vikoja ja nyt yhtä-äkkiä en nähnyt pientä tekstia. Kait senkin kanssa pystyy elää. Kaikki tuntemani silmälasipäiset ihmiset näyttää fiksuilta....Nyt on minun vuoro. :D |
Olen tänään oppinut paljon uusia sanoja: mentulate, microcauli, priapus, agate, banana, hose, hung, membrum virile, wiener, shlong. Kiitos alan asiantuntijalle.
|
Цитата:
Mikä sinua estää? Kaikki me ollaan tavallaan vapaita... :) Jätä työsi, kotisi ja vietä loppuelämäsi meditoiden jossain Himalajilla.. Kiinnostaisko? :) Цитата:
No mitä teit? Lähditkö kaljalle? Saitko naista? :D Цитата:
Mä en mielestäni näytä fiksulta rilleissä. Siksi käytänkin piilolinssejä - olen hyvin tottunut niihin. Syksy on tavallaan kaunista, mutta myös jossain määrin masentavaa aikaa. Цитата:
Minkä alan sanastoa? Eivät kuullosta kovin tutuilta nuo sanat. |
Цитата:
Banana on varmaan banaani |
Цитата:
Ja hung on varmaan roikkunut ja wiener voisi olla esim. nakki, leivos tai miehen sukupuolielin. Onko näillä sanoilla jokin looginen yhteys? Minusta hän heitti jotain erikoissanastoa, josta kaikki sanat jollain tapaa liittyvät toisiinsa... Saatan olla väärässäkin.. |
Цитата:
Olet oikeilla jäljillä, baby http://www.mtv3.fi/helmi2005/hyvinv...i.shtml/431696? |
Цитата:
Olisi pitänyt arvata.. hah :) Pääsitkö irstas По-душка seksiguruksi? :D |
[QUOTE=Ralphie]
No mitä teit? Lähditkö kaljalle? Saitko naista? :D Oho... :D Rakas naiseni oli mukana. Snadisti dokattiin ja tanssittiin fiilareissa... :) Oli siellä myös kavereita, tuttuja ja ystäviä tältä foorumilta... oli ihan nastaa... :) |
heippa hei kaikkille. täällä taas suomessa ollaan. olin kaksi viikkoa ukrainassa, reissasin ristin rastin. oli aika mielenkiintoista. huomenna taas matkalle. mites täällä?
|
Цитата:
Kerro lisää. Mitä näit ja mikä oli mielenkiintoista? kirjoitin livejournalissa. en jaksa kirjoittaa sitä samaa taas. |
Цитата:
Onko ukranalainen kaunotar jo tarttunut takkiisi? |
heippa hei tästä liettuasta. katotaan tarttuuko joku täällä ¤))
|
Цитата:
Varmasti tarttuu, jos et käytä kumea.. :D |
kävelin tässä vähän klaipedassa, tuli mieleen kysymys, että missä kuvattiin 17 мгновений весны?
|
Цитата:
Ainakin osa jaksoista oli kuvattu kotikaupungissani. Olen myös käynyt Klaipedassa, mutta siitä on aikaa. Joskus 90-luvun alussa. Muistiin jäivät delfinaario, satama sekä Klaipedan surullisen ruma neuvostoarkkitehtuuri... Onko paikka yhtään muuttunut? Ovatko Liettuan delfiinit elossa? Цитата:
|
Цитата:
jepp mää muistinkin että suunnillen riikassa. ;) en tiedä delfiineistä ja neuvostoliittoarkitektuurista, mutta vanha kaupunki on tosi hyvä. juttelin tässä just paikallisten natsien kanssa... englanniksi. ;) |
Цитата:
Millaisia natseja siellä päin on? Tossa pari viikkoa sitten istuin natsiporukassa (ihan Suomessa), kun venäläinen tuttu soitti. Oli kyllä porukalla suut levällään, kun sitten yks-kaks puhuinkin venäjää... |
ei mitenkään ihmeelliset. "hulluja ne on nää rooomalaiset" (c) osterix and obelix
|
Часовой пояс GMT +3, время: 01:21. |