Цитата:
Сообщение от gavanshikov
Вполне очевидно, что человек, пришедщий сюда, на форум, под ником алеххх73 — Халла-Ахо
|
Да Вы всевдяший просто :-))) Спешу Вас разочароватй - я не Халла-Ахо и не надо литй на етого человека грязй,его и беz Вас поливают изрядно,однако вот Вам мнения рядовых финнов(ХС за 01.11.08) по поводу такого очерненения,естй над чем задуматйся и ВАМ,в том числе,не правда ли ?! :-))) :
Maahanmuuttaja on puolueelle imagon kiillottaja"
Zarmina Razai oli ehdolla Helsingin kaupunginvaltuustoon kokoomuksen listoilta. Kokoomus voitti vaalit, mutta häviölle jäivät silti Razai itse ja monet muut uussuomalaiset.
Miksi maahanmuuttajat mustamaalaa?
Mielenkiintoista | 1.11.2008 10:11
Itse en äänestänyt Perussuomalaisia, mutta en ymmärrä tiettyjen tahojen näkemyksiä Perussuomalaisista.
Razai mm hyökkää kovasti heitä vastaan samoin vihreät.
Tämä on avannut minun silmäni, Perussuomalaiset puolustavat Suomalaisuutta ja heidän oikeuksia.
Siksi meinaan jatkossa äänestää Perussuomalaista ehdokasta.
Razai, et tullut valituksi. Tämä on demokratiaa, ihmiset äänestivät toisin.
Kandidaattien ja median etiikasta hieman
Ruoholahden leijona | 1.11.2008 10:16
Happamia ovat pihlajanmarjat uussuomalaisellekin ketulle, kun täytyy turvautua perussuomalaisen leimaamiseen. Selvästikin on kyse Jussi Halla-ahosta, jota yritetään mollata vähän joka puolelta.
Jussi ei ole yksioikoisen "muukalaisvastainen", kuten media yrittää häntä leimata. Mielestäni media toimii tässä kaiken normaalin etiikan vastaisesti. Kehottaisin ihmisiä lukemaan ihan itse Halla-ahon blogia, sieltä se asia selviää.
Muukalaisvastainen-sana pois Hesarista!
en äänestänyt perussuomalaisia | 1.11.2008 10:39
Onkohan aivan asiallista käyttää uutisjutussa sanaa "muukalaisvastainen"? Perussuomalaisten Jussi Halla-Aho suhtautuu myönteisesti mm. Suomeen saapuviin huippuasiantuntijoihin sekä on hyvin optimistinen venäläisvähemmistön kotoutumisen suhteen. Miksi häntä muuten haastatellaan niin harvoin?
qth_toppila | 1.11.2008 10:45
Mukava huomata, että vaikka media ja näemmä jotkut ehdokkaatkin sortuvat pahoihin virhesyytelmiin, ihmiset osaavat kuitenkin itse lukea lähteitä ja nähdä miten asiat ovat. Hienoa, että vähitellen ymmärretään, että sana ei muutu sen todemmaksi vaikka sen hakkaisi kallioon - totuuspohja on asian perustelussa, ei sanojan arvovallassa tai siinä kuinka usein sanomaa toistetaan.
Niille, jotka vielä epäilevät Halla-ahon olevan rasisti, suosittelen lukemaan
http://halla-aho.com/scripta/minako_muuk alaisvastainen.html - minusta asiaa ei voi selkeämmin enää sanoa. Jos tuntuu epäselvältä, kannattaa miettiä, häiritseekö oma arvomaailma tulkintaa?
Vai imagon kohottajia
Kohottaja | 1.11.2008 10:49
"Mutta perussuomalaisista voin sanoa, että he ovat pakolaisia vastaan. Maahanmuuttajat eivät ole mikään ryhmä vaan ihmisiä ollaan kaikki."
Maahanmuuttajat eivät ole mikään homogeeninen ryhmä, mutta perussuomalaiset ovat?
Razai oli ehdokkaana kokoomuksen listalla, sillä "kokoomus kannustaa työntekoon ja kaikki maahanmuuttajat haluavat työtä"
Hups, maahanmuuttajat ovat sittenkin ryhmä, jonka jokaikinen jäsen haluaa työtä.
No mutta
Johannes Däner | 1.11.2008 11:48
sehän johtuu siitä, että persujen maahanmuuttaja oli belgialainen, todennäköisesti itse itselleen täältä työpaikan ja asunnon hankkinut henkilö.
Sellainen ei mitenkään sovi vihervasemmiston agendaan, joka suosii vain holhottavia ja paapottavia.
Hyvää päivänjatkoa :-)))