PDA

View Full Version : Новые друзья? New friends in Helsinki? Uusia ystäviä Helsingistä?

JohannaHlk
18-05-2016, 02:39
Privet!

Olen 30-vuotias nainen Helsingistä. Rakastan venäläistä kulttuuria ja kieltä, kuuntelen myös venäläistä musiikkia(Nyusha <3). Olen käynyt Pietarissa kahdesti. Olen kuullut, että käyttäydyn kuin venäläinen nainen...Varmaan ihan hyvä juttu? :D Olen oppinut muutamia sanoja itse. Haluaisin tutustua venäläisiin ihmisiin Helsingissä! Tykkään käydä museoissa, ravintoloissa, klubeilla, piknikillä... Kaikennäköistä!Minusta olisi ihanaa samalla kuulla ja sen kautta oppia venäjää ;)

I am a 30 years old woman from Helsinki! I love russian culture and language, I listen to russian music too(Nyusha <3 ), I have visited st. Petersburg twice. I have heard that I act like a russian woman... I quess that is good? :D I have learned few words by my self. I would love to know russians in Helsinki! I like to go to museums, to restaraunts, clubs, picnics... All kind of stuff! I would really love also if I could hear and by that learn some russia at the same time ;)

innokop
18-05-2016, 22:14
Moi, Johanna! olisi kivaa tutustua. minä olen36-vuotias, asunkin Helsingissä.

JohannaHlk
21-05-2016, 22:42
Мои, Йоханна! олиси киваа тутустуа. минä олен36-вуотиас, асункин Хелсингиссä.

Мои :) Лаитан сулле ыкситыисвиестин :)