Цитата:
Сообщение от По-душка
Kiitos itsellesi. On mukavaa olla tekemisissä mukavien ihmisten kanssa.
Uusi käyttäjä vvv ei kuitenkaan uskaltanut tulla tänne rupattelemaan. Sain sellaisen käsityksen hänestä, että hän on kiinnostunut musiikistä ja taiteesta. Ja ihmeen hyvin hän osaa suomea, vaikka asuu Pietarissa.
Puhutaan nyt vaihteeksi sinusta, Ralphie. Mihin päin maailmaa päätit suunnata matkasi tänä kesänä?
|
Tervehdys hillittömälle netinkäyttäjälle ja muille.
Uskallan osallistua keskusteluunne sekä kertoa itsestäni, jos kiinnostaa.
En asu Pietarissa vaan pienemmässä vanhassa kaupungissa. Väkiluku on sama kuten Helsingissäkin, vaikka kuolevaisuus on suurempi. Suomalainen ystäväni sanoo kotikaupunkiani tuppukyläksi. Kyllä muihin suuriin kaupunkiin kuten Moskovaan tai Pietariin verrattuna se on pieni.
Suomeksi kirjoitan kuitenkin paremmin kuin puhun, eikä ymmärtäminen kovin kummainen ole. Opettajana oli suomalainen, jolle lähetin postilla käännöksiä ja sain ne sitten jo korjattuina. Harrastan vieraita kieliä ja minun tulisi mennä oppimaan suomea yliopistoon vuosia sitten, mutta...
Ammatiltani olen ambulogo, kuten yksi hahmoista LEVOTTOMAT-leffassa sanoi. Jotain hoitotason sairaankuljetuksen ensihoitajaa vastaavaa Suomessa.
Paljonko Suomessa maksaa Internetin rajaton käyttäminen kuukaudessa?
Minä käytän STK:ta (service telephone card). Yksi minuutti maksaa päivällä 32 kopeekkaa, illalla – 25 k. ja yöllä – 15 k. = noin 0,4 eurosenttiä.
|