Как по-фински / по-русски будет? Помогите с переводом / грамматикой!
Что этот текст значит,мне очень нужно перевести... А финского я не знаю...
Mun silmiin sattui jotain viihdeuutisten tms. sivuja selatessa semmoinen paksu juttu, että "Ilta-sanomat vahvistaa SEISKAN JO ESITTÄMÄN EPÄILYN" että saan lapsen. Siis nyt on kyllä paskaa päässä jollain elleivät he tarkoita jotain kolme vuotta vanhaa huonoa huumoriaan. Huh ja kaikkea sitä on. Siitä sitten muut tahot kopioivat omille sivuilleen. Kai ne nyt luulee keksineensä kaikki ihmisten kuulumiset kun ovat vuosien mittaan härskisti arvailleet niitä summassa palstoillaan, siis kaikkea mahdollista sukupuolenvaihdoksesta kuolemaan. Olenhan heidän mukaansa esimerkiksi mennyt kihloihin ja minulla on ollut tulossa maalishäät Jyväskylässä. Ja sitten saatanat yrittävät viedä vielä siitäkin ilon, että saa itse ilmoittaa omasta oikeasta asiastaan.
Jos he olisivat "vihjanneet" asiasta tässä lähiaikoina, niin ehkä olisivat kuitenkin esitelleet rivissä jotakin ukkojen kuvia tyyliin "kuka lienee isä?", koska juurihan ne taas järkyttivät mummoa tietämällä lehdessään "yllättävästä välirikosta". Siis aivan oikeasti, voiko kenenkään elämä ja työ olla turhempaa ja arvottomampaa kuin noiden vitun apinoiden? Hohhhhhh..
Jokaisesta naisartistista kannattaa vuosittain esittää paskalehdessä muutama raskaus- ero- hää- kihla- ja romanssiepäily!!!! Voi sitten kolmen vuoden päästä, kun jokin näistä toteutuu, tuumia, että "sanoimmehan me!"
|