Просмотр одиночного сообщения
Old 14-11-2007, 23:46   #208
Sangurasu
Registered User
 
Аватар для Sangurasu
 
Сообщений: 20
Проживание: Турку/Turku/Åbo.
Регистрация: 10-11-2007
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от likka
Om man får titta mina foton, du är tvungen att registrera dig där. Inte alla får komma till min sida.
Första gång himnade jag hit för två år sedan. Då sökade jag information. Och sedan...bara i juni i det här år började jag skriva något på forumet. Då var jag intresserad av frågan - vem behöver i Finland ryskspråkigt program? Jag har fått många vännar här, därför jag är överlycklig)))
Kan du tala ryska?


P.S.: Jag skulle vara tacksam, om du korrigerar min text ibland. jag förståd att det är inte intressant åt dig, men kan du strecka under mina fel i texten för att ska jag se dom. Tack.


Det gjorde jag men jag kunde inte ändå hitta foton :/ Jo, det kan jag. =) Jag tar ryska lektioner och jag har det lite tråkigt när alla andra försöker lära sig bokstäver och jag kan redan nästan allting. Jag hjälper gärna! Jag är ingen 'perfecto' men jag försöker mitt bästa =)

"Om du vill titta på mina foton, är du tvungen att registrera dig där. Alla får inte komma till min sida.
Jag hamnade hit för första gången för två år sedan. Då sökte jag information. Och sedan...bara i juni i det här året började jag skriva något på forumet. Då var jag intresserad av frågan - vem behöver i Finland ett ryskspråkigt program? Jag har fått många vänner här, därför är jag överlycklig)))

P.S.: Jag skulle vara tacksam, om du korrigerar min text ibland. jag förstår att det inte intresserar dig, men kan du strecka under mina fel i texten för att jag ska kunna se dem? Tack."

Var så god! =) Det kan finnas olika möjligheter hur man skriver men jag skriver på det här sättet.

-----------------
Finnish, Swedish, German, Spanish, Russian, English and Latin. Take your pick.
I'm also interested in philology, etymology, mythology and philosophy.
 
0
 
0
    Ответить с цитированием