Просмотр одиночного сообщения
Old 01-11-2008, 01:24   #2416
Radogost
...

Проживание:
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от alexxx73
Вы сами прекрасно понимаете,что не надо дразнитй гусей - при желании ЛУБОГО можно подогнатй под ЧТО УГОДНО,думаю многие с етим сталкивалисй при обшении с укомаалаисвираномаисет...
А что касается фашизма,так здесй его никогда не было,лагеря-мера ПРОФИЛАКТИЧЕСКАЯ,так как была пятая колонна ...не создавайте еэ вновй и все будет в порядке.

Kirjoituksissani voi olla ajatus-, asia- tai muita virheitä, mutta jos "rasisti-rasisti-rasisti"-mantran toistelu on paras vasta-argumentti, johon kykenet, olet osaltasi todistanut, että väitteeni ovat tosia. Jos ne ovat tosia, ne eivät voi olla rasistisia.

Itse taisit kirjoittaa, että neekerit ovat "ihmisiä kivikaudelta". Ja se, jos mikään, on rasismia. En kuitenkaan muista käyttäneeni nimenomaan tätä termiä, vaan fasismista (natseistakin taisin puhua, kun tuntemistani natseista 90% tukee perussuomalaisia)olen puhunut. Kansalliskiihkoilu, populismi, oikeistolaisuus liittyvät fasismiin, ja havaintojeni mukaan nämä piirteet paistavat perussuomalaisten ajatuksista. Pakko samalla on todeta, että ymmärrän etteivät läheskään kaikki peruss ole natseja vaikka lähes kaikki natsit suosivat PS:ää olemassaolevista puolueista.
Mielestäni ei ole niinkään häpeällistä olla rasisti kuin se, että rasisti kieltää olevansa rasisti. Ymmärrän, että rasismi ei ole enemmistön mielestä hyväksyttävää, mutta olethan sä täällä nimimerkin takana, voit rohkeasti puhua asioista niiden oikeilla nimillä. Kirjoituksistasi olen ymmärtänyt, että pidät venäläisiä suomalaisia alempiarvoisina, mustista puhumattakaan, joten käytin niitä termejä jotka sopivat mielestäni tilanteeseen, enkä painottanut niitä mitenkään. Oikeastaan luulin, että ottaisit sen kohteliaisuutena. No, älä sitten kiinnitä huomiota yksittäisiin sanoihin, jos argumenttisi loppuvat.

Sitten näistä "ennaltaehkäisevistä" leireistä. Olen suorittanut asevelvollisuuteni Suomessa. Olen valmis uhraamaan elämäni tämän maan eteen, mutta näkemyksesi mukaan sitä mahdollisuutta mulle ei saa suoda? Vaiko kaikki Venäjällä syntyneet etujoukoiksi panssarivaunujen eteen? (puhun taas mielikuvitustilanteesta, ettet kuvittele valmistelevani sotaa). Onpa tämä sitten niin hieno maa? Ja muuten, NL:n hyökkäys Suomeenkin oli ennaltaehkäisevä toimenpide. Joten turha näillä on ylpeillä.

-----------------
Любовь помогает убить время, время помогает убить любовь.

0

0