Просмотр одиночного сообщения
Old 30-10-2009, 22:10   #17
Шаман
Гость
 
Сообщений: n/a
Проживание:
Регистрация:
Status:
Цитата:
Сообщение от Felichita
Hei Shaman!
Olen myös asioimistulkki ja hyvin mahdollista on, että sama opettaja (venäjänkielinen) meillä oli. Oikeustulkkauksia en ole tehnyt. Terveyskeskuksissa, sairalassa olen käynyt + tein tulkkauksia puhelimella. Vaikeuksia liittyvät suomen ja venäjän lääketietellisen systeemin eroihin. Oletko tulossa tähän http://www.intermin.fi/intermin/hankkeet/alpo/home.nsf/PFBD/445E0B73C67A2F8EC225762E0047AD8C/$file/Ohjelma%20Tampere-talo%209.-10.11.2009%201.pdf?OpenElement


Moi! Itse suoritin asioimistulkin ammattitutkinnon Tampereen TAKK-issa. Opettajat siellä ovat tosi mahtavia ihmisia ja ammattilaisia...

Kyllä, puhelintulkkaukset ovat tosi vaikeita... Teen niitä nykyään tosi paljon... Oikeustulkkauksiin valmistaudun... Suoritin muutaman, mutta ne oli suht koht helppoja... Ehkä olen perfeketionisti... pyrin olemaan täydellinen näissä vaativissä tilainteissa... Ja mielestäni tulkki ei voi mennä pelleilemään sellaiseen vakavaan tilanteeseen...

Sinun antama linkki ei toimi tässä. Mikä tilaisuus se on? Minkä tahon järjestämä?
 
0
 
0
    Ответить с цитированием