Просмотр одиночного сообщения
Old 31-05-2011, 15:52   #152
Black
Гость

Проживание:
Kauko-Idän Pariisi

Вот приятно почитать о нашем городе:

Kauko-Idän Pariisi

http://finnish.ruvr.ru/2010/07/01/11180404.html

--Teidän kaupunki on minulle mieluinen. Olen käynyt täällä ennenkin. Habarovsk

on puhdas, kaunis ja hyvin hoidettu kaupunki. Olen myös oikein hyvilläni, että täällä vaalitaan vanhan ajan rakennuksia, minkä ansiosta tänne on syntynyt kokonaisuus uusista sekä 100- ja jopa 150 vuoden takaisista nähtävyyksistä. Kaupungilla on omat piirteensä, mikä on tärkeä seikka. Toivottavasti Habarovsk vastaisuudessakin eroaa toisista kaupungeista säilyttämällä oma henkensä ja verrattoman mahtinsa. Nähdäkseni kaikki se pitää paikkansa, presidentti sanoi. Viimeisen vuosikymmenen aikana Habarovsk on tunnustettu kaksi kertaa parhaiten hoidetuksi kaupungiksi maassa. Se on ainutkertainen kaiken vanhan- ja nykyajan onnistuneen yhteen soveltamisen osalta. Sen lisäksi se yhdistää eurooppalaisen ja aasialaisen kulttuurin. Eräs japanilaisista diplomaateista pitää sitä jopa Kauko-Idän Pariisina.

А что же Выборг и Петербург???

Или вы счтаете что евенки с нанайцами создали бы что-то получше, чем эти русские+ другие славяне?
Кстати могу сказать, что культура и языки местого населения не исчезли, а существуют и развиваются. Вы хотите, чтобы я предоставила доказательства?
Кстати не познала я на себе никогда ни капли зла и ненависти от этих народов.

0

0