Vega:
"kissa Moi!
Olen ihan eri mieltä.
Olen ukrainalainen ja minun mielestä suomalaiset ovat samat ihmiset kuin muut.
Kyllä inhottava kun joku luulle itsensä visana vain siksi koska hän on suomalainen.
Ja luule mua huorana vain siksi koska olen nuori ja hyvä näköinen."
Tällainen käytös ei varmaan johdu siitä, että olet ukrainalainen.
Se voi johtua siitä, että kuten kaikissa kansoissa, Suomessakin on muutama h***etin tyhmä ihminen. Minultakin on kysytty hintaa, on käyty otettu kiinni pahasti ja sanottu rumasti - ja minä olen niin suomalaisen näköinen, ettei voi enemmän suomalaisennäköinen olla!
"Jos joilla on sodan vihaa jäi niin syvälle toivotan tutustua 2 maailman sodan Ukrainan historian.
Jos vain osaa vertaila, ymmärtää ero."
Toistan edelleen: kyse ei ole vihasta.
Mutta varmasti Ukrainan kansa muistaa 2. maailmansodan, ikuisesti muistaa. Sitä ei voi unohtaa, vai voiko? Kestää monta sataa vuotta, ennenkuin suhtautuminen entisiin vihollisiin on täysin luonnollista ja normaalia. Ymmärräthän?
"Anteeksi virheistä, olisin tyytyväinen saada palautetta."
Jos ei saisi virheitä tehdä, kaikki olisivat aina hiljaa
Ja olisi tylsää.
Ystävällisesti,
kissa
Killerbee:
"Voi voi, minusta tuntuu ettei sinun kannattaa kirjoittaa suomeksi jos et osaa."
Voi voi, minusta tuntuu, (pilkku!) ettei sinun kannata (yksi a, yksi t) kirjoittaa suomeksi, (pilkku!) jos et osaa (mitä?)
"Minulla on riittävästi suomalaisia kavareita jotka eivät sanoo eivätkä ajattelee näin <<< Näinkö sen piti mennä?"
Luultavasti sen piti mennä näin:
Minulla on riittävästi suomalaisia kave(e, ei a)reita, (pilkku!) jotka eivät sano (yksi o), (pilkku) eivätkä ajattele näin.
Ei aivan ylioppilastasoa tuo sinunkaan kielesi ole. Joten parempi pitää turpa kiinni ja antaa toisten keskustella.
vähemmän ystävällisesti,
kissa.
DIQUA:
Haluaisin sanoa sinulle paljon samaa, kuin sanoin Shveshkalle.
Venäjältä ei tule pelkkää pahaa, kuka niin on väittänyt?
Mutta ei ole fiksua pistää silmät kiinni ja kuvitella, että sodat eivät vaikuta enää. Te kitisette, että teihin ei suhtauduta nätisti: tässä saattaa olla yksi syy - miksi te ette hyväksy sitä?
Sodat eivät olleet teidän syytä - ellei forumilaisten joukossa ole kuolleesta herätettyä Stalinia
Mutta vielä, paljon myöhemmin, sodat vaikuttavat meihin ja sodat vaikuttavat teihin. Väistämättä.