*huokaa syvään*
Siis. Peruspointtini ovat nämä:
1. Suomalaisen mielessä Venäjä on iso möykky. Möykky on sotien syytä.
2. Kun suomalainen tapaa venäläisen, venäläinen edustaa tuota möykkyä.
3. Kun suomalainen tutustuu paremmin venäläiseen, hän huomaa, että venäläinen ei olekaan sama, kuin möykky. Venäläinen on erilainen, venäläinen on yksilö.
4. Venäläisen on hyvä ymmärtää, että on olemassa möykky. On helpompi ymmärtää suomalaista silloin.
Mitä pahaa on tässä?
Ajattelin, että te osaisitte keskustella aiheesta rauhallisesti ja kauniisti. Olin väärässä.
Vähän raaputin pintaa, ja alta paljastui kiukkuisia, vihaisia ihmisiä. Te valitatte ja itkette aivan samalla tavalla, kuin ennustin ensimmäisessä viestissäni. Väitätte, että ei täällä kukaan valita ja että suomalaiset ovat kaikki mukavia ... ja kahden sivun päästä kaikki on muuttunut. Suuri itku, syytöksiä, valitusta.
Minä en ole mennyt henkilökohtaisiin loukkauksiin. Teiltä se näyttää onnistuvan ja hyvin. Terveisiä vaan Suomulle. Minulla on tapana elättää itse itseni ja olen ylpeä siitä, että minulla on työtä. Mieheni ostaa minulle lahjoja ja minä ostan lahjoja hänelle.
Te ette halua ymmärtää mitään, mitä sanoin - nautitteko te siitä, että olette "väärinkohdeltuja"? Kuuluuko se teidän imagoon?
Tälläisen kuvan te jätätte itsestänne, tänne julkiselle foorumille. Suomalaisten luettavaksi. Istukaa alas ja miettikää.
Olen kovin pettynyt.
Suomalaisten kanssa voi jutella, kunhan puhutaan kengistä ja meikeistä. Valitettavasti minua ei sellaiset asiat oikein kiinnosta.
Teillä OLI suomalaisia tällä foorumilla - onko enää? Minä epäilen, että ei ole. Ei tämän jälkeen.
Okei. Jatketaan harjoituksia.
"Meidän naiset ovat nätempiä, kuin suomalaiset naiset!"
kissa
|