Тема: sanoa suoraan.
Просмотр одиночного сообщения
Old 02-11-2003, 23:59   #74
Sinichka
Гость

Проживание:
Цитата:
Первоначальное сообщение от kukka
Sinichka, onko sinulla sitten oikeus haukkua meitä suomalaisia?

osatko lukea? jos osat, lue:

Цитата:
Первоначальное сообщение от Sinichka

Itsestäni voin sanoa:
Minulle ei kukaan käyttäydy rumasti eikä syrjä minua.
Minulla on työ. Vakituinen. Ja on ollut monta vuotta.
Minä aina saan hyvää palvelua.
Minulle ei kukaan puhu rumasti.
Minulla on paljon suomalaisia ystäviä.
Tiistaina satoi vettä, entä sitten? Vai syytäkö kissa venäläisiä tästä asiasta aina, jos kerran luule että venäläiset syytäisivät suomalaisia?
Täti bussissa oli pahalla päällä, se voi olla kiukullinen suomalaisellekin, eikös totta?Ja tuskin kissa tykkäisi jos hänelle olisi joku vihainen bussissa. Vai tykkäisitkö sitten?
Tytär tykkää koulusta ja siellä on kiva, vai kissa tietä sen paremmin?

En tykkää sellaisista ihmisistä (ei venäläisistä, eikä suomalaisista, eikä kenestäkään muusta), jotka luulevat että he tietävät kaikki asiat paremmin kuin muut. Millä oikeudella kissa nyt päättä, että nain ajattelevat kaikki venäläiset, jotka asuvat Suomessa?
Minä rakastan Suomea, minä tykkään suomalaisesta, mutta en sellaisesta kuin kissa. Jotka haluavat vain melua tyhjästä.
Kissa, ensi kerta, ennen kun syytät kaikkia jostain, ajattele, ja vasta sitten kirjoitta.

ja vielä :
Цитата:
Первоначальное сообщение от Sinichka

minä itse rakastan Suomea, se on minun toinen kotimaa, ja en lähde täältä minnekään, vaikka mitä puhuisitte. Minä tykkään suomalaisista (vaikka joskus joukossa on musta lammas, kuten nuo kaksi, mutta ei se niin kauhea asia loppuun lopuksi ole, luulen että ne on liian nuoret vielä ja tyhmiä, saa suuttua).Olen asunut Suomessa 18,5 vuotta, käynyt töissä 17,5 vuotta , saman aikaan olen opiskellut ja kasvattanut lasta.

Цитата:
Первоначальное сообщение от kukka
ja kenethän aiot raastupaan viedä?

sen hän näkee sitten jos ja kun saa kutsun.
vai mitä, kissa=kukka? tästä keskustelusta mä lähden nyt, ja toivon että jotain oppisitte.
On venäläisiä jotka ovat monta vuotta tehneet hirveästi työtä Suomen hyväksi, jotka rakastavat Suomea ja tykkäävät suomalaisista, mutta yhdellä lauseella olitte samaistuneet heidät siihen pienneeseen joukkoon, joka ei tee työtä, ja joka ei ole tyytyväinen oloista Suomessa.
Toistan vielä kerran, ajatelkaa ensin, ja vasta sitten kirjoittakaa.
En lue enää tätä palsta. Joten miettikää rauhassa.olitte haukkuneet todella väärälle henkilölle.

0

0