Тема: sanoa suoraan.
Просмотр одиночного сообщения
Old 04-11-2003, 10:34   #86
D_F
Пользователь

Проживание: регулярно
Status: Offline
· JOS ruvetaan vaihtamaan, niin miten me voidaan sen tehdä? Niin kuin sanottu, venäläiset käyvät kouluissa ja töissä, maksavat veroja. Eivät ryöstä ketään, eikä vedä turpaan (poikkeuksella) (DIQUA ). Yrittävät olla ystävällisiä ja ”kunnon kansalaisia” (tai ei kansalaisia). Mitä suomalaisista? HUOM! Kissa, tanja, en kysy mitä nimenomaan te teette, vaan yleensä? Pyöritätte Nelosella 4Pop ohjelmat nimellä ”Kotiryssä on pop”? Kiva ohjelma ei muuta sanottava. Tässä vaiheessa voisin lisätä, tai/ja yksilöidä, että olen itse nähnyt epäkunnioitusta sekä toiselta että toiselta puolelta (löytyy esimerkkejäkin jos kiinnostaa). Olisin halunnut löytää ongelmalle ratkaisun ja oikeasti olen tavannut monia suomalaisia ja muuttanut heidän mielipiteitä Venäjästä ja venäläisistä, valitettavasti, joskus epäonnistuinkin (Sä oot ihan oookoo jätkä, ei mulla oo mitään sua vastaan mut ne muut ryssät...).

· En syytä ketään mutta jätän kysymyksen avoimeksi ja odotan vastausta innoissani.

PS minun kielitaitoa ASIALLISET kommentit hyväksytään ja arvostetaan. Kommentit tyypiltään: jos et osa kirjoittaa – älä, eivät kelpaa.

-----------------
бестолковый словарь

0

0