Просмотр одиночного сообщения
Old 05-12-2003, 10:35   #10
henaro_1
Гость

Проживание:
Kyllä USA on toiminut ennustetusti viimeiset 30 vuotta. Kun sanot että se ois muuttunut yks kaks agresiiviseksi niin se ie pidä paikansa. Esim ensimmäinen sota Irakissa oli tiedossa jo vuonna 1989. ja sitä edeltävät sodat ja operaatiot eri puolilla kolmatta maailma.

Mielestäni se mitä tapahtuu EU:ssa tänä päivvänä oli tiedossa jo monta monta vuotta sitten.
Kerron yhden kiinnostavan jutun 10 vuoden takaa. Olin silloin intissä ja matkustin Mikkelistä Helsinkiin junalla. Viereni ravintolavaunussa istautui vanhahko mies ja rupes kertomaan mulle kaikeenlaista jehovan todistajista jne. Aluksi en kiinnittänyt suurtakan huomiota hänen puheisiin... Lopuksi en voinut olla kuuntelematta häntä. Hän nimittäin v.1991 kertoi mulle että euroopasta tulisi yhtenäinen valtio ja että yhtenäistä maksuvälinettä käytettäisiin kaikissa suureuroopanmaissa. Hän myös sanoi että tämä liitto hajoais suurten erimielisyyksien takia ja sitä seuraisi hyvin syvää lamaa. En muista tarkalleen mitä muuta hän sanoi mutta tuntuu ainakin siltä että hän jostain tiesi kaiken ton siis ei ne jutut oli hänen keksimiä vaan joku on kertonut kaiken tuon myös hänelle.

Eli jos tilanne oli niin ennustettavissa jo silloin niin uskoisin ainakiin että moni asia joka meille (tavallisille kansalaisille) tulee uutena tänään, onkiin päätetty jo aikoja sitten. Me vaan saadan tietää niistä vasta silloin kun yksityskohdista ruvetaan neuvottelemaan.

0

0