Kiitos kysymästä, minulla ja miehelläni menee oikein hyvin.
Olen pahoillani, että en lukenut viestiäsi tarkemmin. Tekevälle sattuu - ensi kerralla paremmin.
Mutta mieti, käyttäydytkö sinä nyt yhtään paremmin, kuin nuo tuhmat ja ilkeät suomalaiset nuoret, joista kerroit?
"Ja ei siinä kaikki, joskus ihmiset menevät siihen haukuntaan mukaan koska haluavat esiintyä ja olla kovempia jossain porukassa ( esimerkiksi; tupakkapaikalla koulun pihalla) silloin haukutaan ja morkataan kaikki ne jotka eivät taas käy tupakalla suurin piirtein ja niitää voidaan myös kutsua nörtiksi tai luuseriksi."
Haukutaan ja morkataan ne, joilla on erilaiset mielipiteet ja jotka eivät pidä tyhjänpäiväisestä small-talkista?
Myös minua kiusattiin koulussa, yläasteella 7. ja 8. luokalla: kampitettiin käytävillä, tönittiin, huudeltiin perään, kirottiin ja puhuttiin pahaa selän takana, heiteltiin viivottimen- ja kuminpalasilla, piilotettiin ulkovaatteet, naurettiin päin naamaa. Yhdeksännellä luokalla kiusaajien käytös muuttui paremmaksi.
Eli: kyllä minä tiedän, mistä sinä puhut. On hienoa, että olet ottanut asian esille täällä keskustelupaikalla
kissa
|