Цитата:
Сообщение от ~Aurora~
Haluaisitko muuttaa Suomeen takaisin? Siinä ainakin ei ole pyörremyrskyä, eikä haita ja krokotiileja. :smile:
|
Eipä ole ensimmäinen kerta kun tulee tuo kysymys, että haluanko palata Suomeen. En edelleenkään halua. Ehkä joskus, en tiedä, mutta nyt ei tunnu siltä. Minä todella rakastan lämpöä ja sitä, että saa kaivaa puutarhassa ympäri vuoden. Pyörremyrskyn vahinkoja vastaan voi ottaa vakuutuksen. Hait ja krokotiilit pysyvät turvallisen välimatkan päässä kun pysyy pois vedestä siellä missä niitä on.
Kyllä minä Suomeakin tietysti rakastan, vaikkakaan en lunta ja pakkasta. Hyvä ja rakas maa se on minulle, mutta nykyään vain muistoissa. Ihmisen on vaikea elää kahdessa maassa yhtä aikaa. Varmaan te Venäjältä tai muualta Suomeen muuttaneet tiedätte hyvin, mitä tarkoitan
Цитата:
Сообщение от ~Aurora~
Maxa, luetko joskus venäjäkielisen palstaa ? Mikä sinua kiinostaa ja mikä harmittaa siellä ? Harmi, että kovin monet suomalaiset eivät käy palstallamme.
|
Kyllä aina silloin tällöin luen, mutta kaikkea en ehdi. Lukisin enemmänkin, mutta kun ei aika riitä siihen. Olen minä muutaman vastauksenkin sinne kirjoittanut. Haluaisin kirjoittaa enemmänkin, mutta taas tuo aikakysymys. En halua kotona istua liikaa koneen ääressä, mieluummin kaivan siellä puutarhassa tai lähden ulkoilemaan.
|