Просмотр одиночного сообщения
Old 20-04-2006, 12:56   #358
Habiiba
Desert Rose

Проживание: Санкт-Петербург
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от maxa
Habiiba, Onnea sen työpaikan suhteen! Sehän on suuri asia, että sen sait

kiitos, pitää kasvattaa huolellisesti venäläisten vaikutusta (ainakin määräss&#228 Suomessa vitsi kai.

Цитата:
Сообщение от maxa
Ihan hyvä asia, että voit nyt laajentaa Suomi-kuvaasi ja käydä Oulussa sen puoli vuotta ainakin. Voitpa sitten sanoa, että tunnet muutakin kuin Helsinkiä. Onhan Oulu vähän kaukana Helsingistä, mutta eikös siellä Suomessa ole nykyään noita halpalentoyhtiöitä, että pääsevät kaverit käymään halvalla kylässä? Jos ei niin sitten vain yöjunalla ja vähän kalliimmalla lipulla.

Se on totta. Oikeastaan asia on siinä, et minulla on ollut vähän semmoinen suhde Suomen kaupunkeihin .. en osaa selittää, mutta Helsinki on vaikuttanut muita paljon upeammalta, ehkä syy on siinä et se on enempi tuttu minulle.
Kuitenkin ymmärrän et kaikki on ihmisestä kiinni, sen voi olla ikävää maailman parhaassakin kaupungissa (en tiedä, mikä kaupunki se voisi olla)

Цитата:
Сообщение от maxa
Haluatko kertoa millä alalla olet? Ja missä päin Venäjää asut nykyään?

Olen Petroskoin yliopiston 5. vuosikurssin filologisen tiedekunnan opiskelija ja valmistun kohta jo.
Täällä Petroskoissa ei löydy varmaan mielenkiintoista työtä, siksi voisin helposti lähteä johonkin muualle. Olen vapaassa lennossa

En vielä saanut selvää missä kaupungin osassa on mun mahdollinen työpaikka. Mielelläni asuisin keskustassa...edullisessa asunnossa taikka asuntolassa.
Minulla on kaveri, joka asuu nyt Hgissä. Hän on syntynyt siellä mut lapsena vanhempiensa kanssa lähti Australiaan ja palasi Suomeen 40 vuotiaana. Nyt hän kärsii kylmyydessä ja haaveilee lämmintä Australiaa, mihin jäi kaikki hänen sukulaisetkin. *katselee maxan profiiilia*

Ralphie,
kivaa matkaa Ukrainaan!

~Aurora~ ja kaikki muut
mikä on teidän mielestänne Suomen paras kaupunki ja miksi?

0

0