Цитата:
Сообщение от Habiiba
kiitos, pitää kasvattaa huolellisesti venäläisten vaikutusta (ainakin määrässä Suomessa vitsi kai.
Se on totta. Oikeastaan asia on siinä, et minulla on ollut vähän semmoinen suhde Suomen kaupunkeihin .. en osaa selittää, mutta Helsinki on vaikuttanut muita paljon upeammalta, ehkä syy on siinä et se on enempi tuttu minulle.
Kuitenkin ymmärrän et kaikki on ihmisestä kiinni, sen voi olla ikävää maailman parhaassakin kaupungissa (en tiedä, mikä kaupunki se voisi olla)
|
Voit aloittaa vaikkapa Helsingistä (se on hyvä paikka Pietarin kaipaaville) ja sitten voit katsoa mitä haluat ja missä. :wink: Porvoo on romanttinen kaupunki, viodaan sanoa että se on lähempänä Petroskoihin, mutta pitää osata ruotsin kieltä jos haluat löytää työpaikan.
Цитата:
Сообщение от Habiiba
Olen Petroskoin yliopiston 5. vuosikurssin filologisen tiedekunnan opiskelija ja valmistun kohta jo.
Täällä Petroskoissa ei löydy varmaan mielenkiintoista työtä, siksi voisin helposti lähteä johonkin muualle. Olen vapaassa lennossa :
|
Minä luulin, että sinä opiskelet Helsingin yliopistossa. :wink: Haluaisitko tulla tänne opiskelemaan kuin jatko-opiskelija tai vaihto-opiskelija? Onko sulla tarjous työpaikasta vai etsitkö jotain sulle sopivaa?
Цитата:
Сообщение от Habiiba
~Aurora~ ja kaikki muut
mikä on teidän mielestänne Suomen paras kaupunki ja miksi?
|
Mun mielestäni, että paras paikka on se (где тебе хорошо). :smile:
-----------------
Через тернии к звездам.
|