Цитата:
Сообщение от Ralphie
Kuinka suurta huomiota futiskisat ovat saaneet? Tietääkseni Ausseissa joku rugby on paljon kovemmassa huudossa? Tai sit se yksi tyhmä urheilulaji, jota en tajua... Olisiko kriketti tai joku sellainen. Australialla on ihan kiva joukkue näissä MM-kisoissa.
|
Oikeassa olet. Kyllä rugby, tai sen täkäläinen versio - en kyllä tiedä, mikä on ero jenkkirugbyyn, mutta se kuulemma on, on suosituin urheilulaji, ja sitten tuo kriketti. Mutta kyllä nämä kisat ovat saaneet valtavan huomion täällä, kuten tästä tv-ohjelmasta näet:
http://www.sbs.com.au/whatson/index.php3?tvsch=1
Mutta se on vain tuo yksi kanava, joka niitä lähettää, se meidän monikulttuurikanava.
Minua eivät kyllä kiinnosta minkäänlaiset kisat, Euroviisut ainoastaan.
Цитата:
Heh. Meillä oli vähän aikaa yks poikakoira ja se teki samoin - vihasin tuota. Muuten meillä on aina ollut vain narttuja talossa - ei poikakoiria.
|
Sehän se on aina poikien tapa ( tietyssä iässä ), että pitää bylsiä kaikkea mikä liikkuu. Meillä molemmat koirat ovat tyttöjä, kuten sanoin, sattumalta.
Цитата:
Mä en taas kyl ottaisi löytöeläimiä itselleen. Paitsi jos kyseessä olisi todella pieni ja söpö pentu, jota olisi vaikea vastustaa.
|
Miksi et? Pelkäätkö että niissä on tauteja tai luonnevikoja? Ei niissä sen enempää ole kuin ostoeläimissäkään. Ja löytöeläimen kohdalla sentään voit tehdä hyvän työn pelastamalla sen kuolemalta. Eläinsuojelujärjestöt ja eläinlääkärit kyllä tarkastavat niiden löytöeläinten kunnon ennen kuin ne annetaan uusiin koteihin.
Ihan hauska bugi kuitenkin
Olisinpa kroisos
Ei ole sama asia. Ympärileikatulla naisella on häpyhuulet typistetty (kun taas miehellä esinahka). Eunukkinaisella itse asiassa olisi munasarjat poistettu, ehkä myös clitoris. Tärkein vaikutus eunukkiudessa on kuitenkin tuo hormonitoiminnan estäminen, eli se pitäisi tehdä ennen murrosikää.
Цитата:
Сообщение от По-душка
HAUSKAA JUNNASTA KAIKILLE!
|
HAUSKAA JUNNAUSTA, tarkoitit varmaankin
Niin, toinen hauska bugi on tuo ä-kirjain ja sulkumerkki eli jos kirjoitat ( ässä ) ilman välilyöntejä, siitä tulee (ässä
.