Цитата:
Сообщение от maxa
Miksi et? Pelkäätkö että niissä on tauteja tai luonnevikoja? Ei niissä sen enempää ole kuin ostoeläimissäkään. Ja löytöeläimen kohdalla sentään voit tehdä hyvän työn pelastamalla sen kuolemalta. Eläinsuojelujärjestöt ja eläinlääkärit kyllä tarkastavat niiden löytöeläinten kunnon ennen kuin ne annetaan uusiin koteihin.
|
Niin, jotain sinne päin. Kulkukoirista ei mulla ole mitään kauhean positiivista kuvaa. Ehkä se on yleistämistä, mutta jotenkin ostettuun koiraan luottaa enemmän.
Цитата:
Сообщение от maxa
Ei ole sama asia. Ympärileikatulla naisella on häpyhuulet typistetty (kun taas miehellä esinahka). Eunukkinaisella itse asiassa olisi munasarjat poistettu, ehkä myös clitoris. Tärkein vaikutus eunukkiudessa on kuitenkin tuo hormonitoiminnan estäminen, eli se pitäisi tehdä ennen murrosikää.
|
Yök, kamalaa. Ja pelottavan asiantuntevaa tekstiä
Цитата:
Сообщение от По-душка
Minä taas suhtaudun siihen ymmärtäväisesti, eihän luonnolle voi mitään! Sitä paitsi ennen "toimenpidettä" Nasu yleensä nuolee minun sääreni perusteellisesti noin pari kymmentä minuuttia. Ja siitähän minä tykkään kovasti!
|
En epäilekään! Minä taas en pidä kauheasti kun koirat nuolee. Kerran koirani nuoli haavani jalassa - se oli oikein herttaista, mutta pelkäsin saavan jotain baktereita sen syljestä... Hygienia ennen kaikkea.
|