Просмотр одиночного сообщения
Old 27-06-2006, 13:25   #499
maxa
ахам

Проживание: AU
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от Ralphie
Ja mun naissuosikki käyttää myös farkkuminihametta .

No, eipä kuullosta pahalta mullekaan, varsinkin jos se on välillä myös ilman sitä hametta

Цитата:
Siistejä kuvia! Mä tykkäsin teidän rantaviivasta... vähän olisi mahtavaa lähteä joka aamu lenkille tuolla! Tekee mieli muuttaa Australiaan!

Ei tuo ole koko Australia. Suurin osa maasta/mantereesta on hiekka-aavikkoa. Meillä on oikeastaan aika poikkeukselliset maisemat. Eli saat olla tarkkana kun valitset kohdetta. Järvi varsinkin on tässä maassa harvinaisuus, vaikka kaikki ne ovatkin tekojärviä. Nuo parhaat rantaviivakuvat ovat tästä nykyisestä asuinpaikasta, joka on n. 7 kilometrin päässä siitä uudesta. Siellä ei ole merta vaan se pieni järvi ja joki ja nuo puiston lammikot.

.
Цитата:
Meikä lähtee heinäkuun alussa Kanadaan kuukaudeksi. Tarkoitus on vilkaista vähän Quebeciä, mutta varsinaisena päämääränä on New Brunswick. Niagaran putoukset ovat myös must see -listallani.

Kuullostaa varsin hienolta. Itse en ole käynyt Kanadassa koskaan, mutta olen ollut Ontariota hyvin lähellä, järven toisella puolella Michiganissa. Luulisin kuitenkin, että tykkäisin, vaikka liian kylmä siellä minulle onkin.
Eikös sun pidä osata ranskaa, jos aiot Quebecissä pärjätä?

0

0