Просмотр одиночного сообщения
Old 15-08-2006, 17:15   #535
~Aurora~
пришла, увидела, оценила

Проживание:
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от Ralphie
Miksi juuri suklaahimo? Oletko syönyt paljon suklaata kesän aikana? Onko sinulla jotain suosikkisuklaata? Tampereella on hyvä paikka nimeltään Pieni Suklaapuoti kaikille suklaan ystäville. Siellä minäkin käyn silloin tällöin, vaikka en pidä belgialaista suklaata maailman parhaana.

Mites suomalaista suuklaata ? On joo minä olen maistannut paljon erillaisia suklaita joka ikisinä päivinä. Koska on mahdotonta olla maistamatta. Mun suosikki "Marachino sydän" mitä me teemme erikoiskonvehtiosastolla. Varmaan, ymmärrät jo nyt miksi suklaa on minun himo.

Цитата:
Сообщение от Ralphie
Vesi kielellä.. Hmmm.. Vähän niin kuin innostunut pikkupentu, jolla on kieli ulkona ja kuola valuu. Voi esimerkiksi odottaa jotain ihmistä "vesi kielellä" eli todella palavasti. Ждать кого-то так что "слюна течёт" или что-то в этом роде.. Очень сильно чего-то хотеть/ждать/желать итд. Näin minä sen ymmärrän, maxa voi korjata..

Ju, sinä olet oikeassa. Lause on "Lehdistö odottaa vesi kielillä, että...." No niin nyt tajuan, ettei oli mitään salaista vaan He odottavat innoissaan jotain mitä voisi tapahtua. On erillaisia lauseita joita on vaikeaa kääntä suomesta venäjään ja takaisin. Niitä ei voi kääntä suoraan lauseittain.

-----------------
Через тернии к звездам.

0

0