Проживание: Turku
Status: Offline
Monta tapaa "maksaa luonnossa"
Цитата:
Сообщение от По-душка
Uskaltaako tänne enää kirjoittaa? Pykälä 4 on kovaa tekstiä
(4 § Kirjoitetuilta viesteiltä odotetaan jotain uutta sisältöä keskusteltavana olevaan aiheeseen. Miettikää hetki ennen kuin painatte ”lähetä”-nappulaa: onko viestissänne todellakin annettavaa ketjuun. )
Mitä seuraa sääntöjen noudattamatta jättämisestä? Uhkasakkoko? Saako muuten sakko maksaa luonnossa?
Mitä tulee kysymykseesi, niin en nykyään seuraa urheilua ollenkaan. Olen pahvi tässä asiassa. Vastaan yhden sormen tuntumalla. Huippuvalmentaja on mielestäni Tatjana Tarasova kaunoluistelussa.
Tuleeko sinun mieleesi ketään huippuurheilijoista, joista on tullut huippuvalmentaja?
Ja nyt pyydän arviosi. Oliko viestissäni mitään TODELLA ANNETTAVAA tähän ketjuun?
По-душка kysyy leikillisesti "voiko sakon maksaa luonnossa." Jatketaan ajatusleikkiä.
Kuvitellaan, että Ralphie määrää По-душка:lle 10 euroa (350 ruplaa) sakkoa hassusta viestistä. Neuvokas По-душка keksii heti monta tapaa maksaa sakko. Tässä muutama
- "luonnon antimet" - vaikka 10 litraa puolukoita
- "luonnolliset palvelut" - esimerkiksi siivous, pyykinpesu, ruuanlaitto
- "luonnollinen taide" - esimerkiksi laulu, soitto, tanssi
- "luonnollinen hoito" - esimerkiksi hieronta
Tietysti sen 10 euroa voi maksaa konkreettisesti luonnossa eli esimerkiksi metsässä. Mutta se ei säästä rahaa.
Проживание: все там же
Цитата:
Сообщение от Eki_fin
По-душка kysyy leikillisesti "voiko sakon maksaa luonnossa." Jatketaan ajatusleikkiä.
Kuvitellaan, että Ralphie määrää По-душка:lle 10 euroa (350 ruplaa) sakkoa hassusta viestistä. Neuvokas По-душка keksii heti monta tapaa maksaa sakko. Tässä muutama
- "luonnon antimet" - vaikka 10 litraa puolukoita
- "luonnolliset palvelut" - esimerkiksi siivous, pyykinpesu, ruuanlaitto
- "luonnollinen taide" - esimerkiksi laulu, soitto, tanssi
- "luonnollinen hoito" - esimerkiksi hieronta
Tietysti sen 10 euroa voi maksaa konkreettisesti luonnossa eli esimerkiksi metsässä. Mutta se ei säästä rahaa.
Keksitkö lisää?
Kyllä keksin, mutten kerro tässä. On nimittäin vaara saada lisäsakkoja. Mitä tulee laulamiseeni, luulen, että Ralphie maksaa minulle heti 50 euroa vaan saadakseen suuni kiinni. Kukaan ei kestää laulamistani minuuttia pitempää. Mutta hieronnassa olen hyvä, hieron kotiväkeäni päivittäin.
Проживание: Свой дом
Цитата:
Сообщение от По-душка
Uskaltaako tänne enää kirjoittaa? Pykälä 4 on kovaa tekstiä
Tässä ketjussa nelospykälän kumoa pykälä numero 2:
2 § Vapaaseen keskusteluun/chatti-ketjuun voi kirjoittaa sellaisista aiheista, jotka eivät kuulu millekään alueelle.
Tottakai sä uskallat, beibi! Mäkin uskalsin hypätä 30 metristä, ja mitä, vieläkin elossa ollaan..
Цитата:
Сообщение от По-душка
Mitä seuraa sääntöjen noudattamatta jättämisestä? Uhkasakkoko? Saako muuten sakko maksaa luonnossa?
Saa maksaa luonnossa ja se on myös ainoa tapa. Sääntöjen rikkomisesta tulee virtuaali-spanky! Spanky = hellä virtuaali-läpsy pyllylle
Цитата:
Сообщение от По-душка
Tuleeko sinun mieleesi ketään huippuurheilijoista, joista on tullut huippuvalmentaja?
Hmmm... Aika paha. Ei nyt tuu mieleen.
Цитата:
Сообщение от По-душка
Ja nyt pyydän arviosi. Oliko viestissäni mitään TODELLA ANNETTAVAA tähän ketjuun?
Ehdottomasti oli!
Цитата:
Сообщение от Sananjalka
Voi! Kannattaako nyt kiusata Ralphia! Hän on oikein hyvä moderaattori.
Kiitos. Mut mä myös pidän ajatuksesta: Rules are made to be broken..
Цитата:
Сообщение от D_F
en jaksa lukea kaikkea, mut hei vaan kaikille, kuis hurisee?
Moi!!!!!! Kerro armeijajuttuja, pliis! Mun mielestä armeija on hyvä elämänkoulu.
Hyvin hurisee, kun ei ole enää aamuja...... *En vittuile, tämä on hauskaa*
Цитата:
Сообщение от ~Aurora~
Jaaha... Ralphie on tulossa Stadiin.
Juu, oli ihan kiva reissu. Kävin Matkamessuilla, siellä oli kaikkea kivaa. Valitettavasti en voittanut Blue1:n lentoja, vaikka se olisi ollut aika helppoa. Voitin kaikkea muuta Blue1-krääsää. Näin pitkästä aikaa mun ihkun kaverin. Lauantaina kävin Onnelassa, siellä oli oikein kuuma tunnelma, paljon tyttöjä... Tampereen Onnela on vähän erilainen kuin Hesan. Hesassa alempi ikäraja, eikä Hesan Onnela maksa 10€ sisälle. Onnellisena palasin tänään Tampereelle..
Проживание: AU
Цитата:
Сообщение от Ralphie
Sellainen jääkaappi tölkeille tai pulloille. Alhaalla näet kuvan
No, näyttää kyllä tyypilliseltä turhakkeelta. Se tuntuu kyllä mukavalta lahjalta ensin mutta sitten varmaan voi jäädä käyttämättä. Ja jos kysymyksessä on muotiturhake, niitä saa sitten kirppiksiltä halvalla muutaman kuukauden päästä.
Цитата:
Сообщение от maxa
No, näyttää kyllä tyypilliseltä turhakkeelta. Se tuntuu kyllä mukavalta lahjalta ensin mutta sitten varmaan voi jäädä käyttämättä. Ja jos kysymyksessä on muotiturhake, niitä saa sitten kirppiksiltä halvalla muutaman kuukauden päästä.
Todella turha kapine.. (Luki myös mun edellisessä viestissä ennen kuin D_F "muokkasi" sitä ). Ihan hienolta se näyttää, mutta ei sille ole käyttöä. Pidän myös todella paljon mun egyptiläisestä vesipiipusta - se on kanssa aika turha, mutta hieno.
Ei ole muotiturhake. Mä en pahemmin seuraa muotia enkä yritä mitenkään hullun lailla pysyä mukana. Arvostan todella korkealle kaksi ruotsalaista brändiä: Ikea ja H&M. Halpaa ja hienoa designea. "Henkka ja Maukka" löytyy myös 5th avenuella. Miten on Australian laita?
Цитата:
Сообщение от Ralphie
"Henkka ja Maukka" löytyy myös 5th avenuella. Miten on Australian laita?
Ei löydy meiltä H&M:ää. Sen sijaan Ikea löytyy ainakin kolmesta kaupungista, meiltä ei ihan nurkan takaa sillä matkaa lähimpään Ikeaan on 1800 kilometriä. Tosin voisi ostella kyllä netin kautta ja saada tavarat rautatierahtina. Eipä kuitenkaan kiinnosta. Mieluummin ostellaan kirppiksiltä. Ihmisten pitämät autotalli- ja pihakirppikset ovat kaikista mukavin paikka ostella turhakkeita
Ikea on myös lähin paikka löytää joitain "suomalaisia" tuotteita, mm. turkinpippurisalmiakkia.
Цитата:
Сообщение от maxa
Joo, niin olenkin vanhempi mies, mutta kun huumori on munkin makuun niin ei se ikää katso. Enkä ole sitä paitsi kymmentäkään vuotta sen tekijöitä vanhempi. Susta on siis outoa, että ihminen voi samaan aikaa pitää sekä sauvakävelystä että South Parkista ?
Juu, ei kovin perinteinen yhdistelmä..
Olet oikeassa, ei iällä ole väliä. Minusta on todella kivaa, että sä "diggaat" South Parkista Ootko nähnyt Trey Parkerin Team America: World Policea?
Цитата:
Сообщение от maxa
Ikea on myös lähin paikka löytää joitain "suomalaisia" tuotteita, mm. turkinpippurisalmiakkia.
Mä en tykkää Tyrkisk Peberistä Mitä suomalaisia tuotteita/ruokia sä eniten kaipaat?
Цитата:
Сообщение от Ralphie
Juu, ei kovin perinteinen yhdistelmä..
Olet oikeassa, ei iällä ole väliä.
Minusta on oikeastaan mukava olla epätyypillinen samoin kuin epämuodikas, toimia vastoin stereotypioita, tehdä niin kuin itse haluaa jos siitä ei tule vahinkoa muille tietenkin.
Цитата:
Ootko nähnyt Trey Parkerin Team America: World Policea?
En ole nähnyt kavereiden muita tuotoksia. Aion säästää niitä siihen päivään kun South Park alkaa maistumaan puulta. Vielä ei ole niin tapthunut vaikka olen seurannut sitä kohta 6 vuotta.
Цитата:
Mä en tykkää Tyrkisk Peberistä Mitä suomalaisia tuotteita/ruokia sä eniten kaipaat?
En kaipaa niitä nyt niin hirveästi, vaikka syönkin vain kasvisruokaa, pidän silti monista ruuista: kiinalaisesta, intialaisesta, thai-ruuasta j Minun makuuni paras kokki olen minä itse, joten teen ruokani useimmiten itse yhdistelemällä ja keksimällä itse.
Joskus kaipaisi Oululaisen jälkiuunileipää kuten jo olen sanonut. Samoin metsäsieniä ja mustikoita joskus, mutta niitä pitäisi päästä metsään itse poimimaan. Mutta kun ei pääse niin ei sitten. Ei se ole mikään ongelma kuitenkaan. Niin paljon on muita hyviä ruokia tilalla kuten kaikki trooppiset hedelmät, joita saa tuoreena suoraan puusta.
Последнее редактирование от maxa : 25-01-2006 в 02:16.
[QUOTE=По-душка]Hyvä Maxa! Olit aika nopea. Vastauksesi ensimmäiseen kysymykseen on oikea.
Tässä on vinkki toiseen kysymykseen. Se liittyy puolustamiseen.
Arvaa, mitä vatsallesi tapahtuu kolmen kaalikeittoannoksen jälkeen?[/QUOTE
заЩиЩаюЩий Щенка от Щуки!
Kelpaako? :-) Nyt kerropas mulle venäjänkielinen sana missä on peräkkään kolme "E" kirjainta?
Цитата:
Сообщение от Olka
[QUOTE=По-душка]Hyvä Maxa! Olit aika nopea. Vastauksesi ensimmäiseen kysymykseen on oikea.
Tässä on vinkki toiseen kysymykseen. Se liittyy puolustamiseen.
Arvaa, mitä vatsallesi tapahtuu kolmen kaalikeittoannoksen jälkeen?[/QUOTE
заЩиЩаюЩий Щенка от Щуки!
Kelpaako? :-) Nyt kerropas mulle venäjänkielinen sana missä on peräkkään kolme "E" kirjainta?
Цитата:
Сообщение от Olka
Näin ei ole rehellistä Minä keksin vastaus sinun tehtävälle itse. Mutta Yandexin vastaus on aivan oikein silti.
Minä en olisi ikinä itse arvannut tätä sanaa. Ovat niin harvinaisia. Olen ylipäätään heikko sanojen arvoitustehtävissä, mutta pidän paljon sanaleikistä
Цитата:
Сообщение от По-душка
Missä venäjänkielisessä sanassa on 7 o-kirjainta? Entäs missä sanassa on 3 щ-kirjainta?
Ensimmäiseen en osaa vastata. Toiseen voisin keksiä jotain........... (miettii hetken).
Щекощющий, eli superlatiivi sanasta щекотный (=kutiava)..
Цитата:
Сообщение от По-душка
ЗМЕЕЕД. ДЛИННОШЕЕЕ.
Mitä noi meinaa?
Цитата:
Сообщение от D_F
morjentes, oon IVlla. käyn saunomassa, syön jotain hyvää ja lähren takaisin.
Naiset eivät tiedä mikä on IV. IV = iltavapaa. Lähden takaisin? Palveletko asuinpaikkakunnallasi? Vähän siistiä. Minä kun suoritin asepalveluksen Lapissa, ihan omasta tahdosta. Hienoihin etuihin kuului mm. armeijan maksamat lennot Etelä-Suomeen.
Ootko saanut vielä yhtään "kölliä"? Naisille tiedoksi: Kölli=kuntoisuusloma=KL. Saa vapaapäiviä, jos tekee jotain merkittävää tai on muuten vaan "noheva sotilas". Vihasin tuota sanaa, enkä koskaan ollut tarpeeksi noheva.
Проживание: регулярно
Цитата:
Сообщение от Ralphie
Naiset eivät tiedä mikä on IV. IV = iltavapaa. Lähden takaisin? Palveletko asuinpaikkakunnallasi? Vähän siistiä. Minä kun suoritin asepalveluksen Lapissa, ihan omasta tahdosta. Hienoihin etuihin kuului mm. armeijan maksamat lennot Etelä-Suomeen.:
juu, 8 km pihasta pihaan tuskin saan mitään etuja.
Цитата:
Сообщение от Ralphie
Ootko saanut vielä yhtään "kölliä"? Naisille tiedoksi: Kölli=kuntoisuusloma=KL. Saa vapaapäiviä, jos tekee jotain merkittävää tai on muuten vaan "noheva sotilas". Vihasin tuota sanaa, enkä koskaan ollut tarpeeksi noheva.
en oo vielä kerinnyt. ei ollut tilaisuutta vielä. munkikahvit toisin sain
Цитата:
Сообщение от По-душка
Maxa vastasi jo ensimmäiseen kysymykseen. Se on обороноспособность.
Hassua, että vastasin oikein, vaikka tarjosinkin vastaukseksi tuon vastakohtaa eli puolustuskyvyttömyyttä, eikös se olisi оборононеспособность?
Enkä minäkään tuota vastausta itse löytänyt, vaan muistin jostain joskus lukeneeni/kuulleeni.
Цитата:
Щекощющий ei ole superlatiivi vaan partisiippi ja sen oikea muoto on щекочущий.
Hyvä yritys kuitenkin.
Sanokaas te suomen kieltä vähän vähemmän tuntevat, että mikä on kutiavan superlatiivi monikossa.
Minäkin pidän sanaleikeistä. Siihen liittyen yksi juttu, jota kaipaan Suomesta on Uutisvuoto-ohjelma ja muut verbaalisesti mielenkiintoiset tv- ja radio-ohjelmat. Enkä nyt puhu mistään Idolseista tai Big Brothereista.
Tuohon sanoilla leikkimiseen littyen muistan hauskan kielikömmähdykseni vuosien takaa. Olin jälleen Pietarissa perheessä, jossa kaikki lapset olivat tyttöjä, silloin teini-ikäisiä. Keskusteltiin teepöydässä kaikenlaista venäjäksi. Vaikka huonosti kieltä osasinkin, satuin sanomaan jotain mitä muut pitivät hauskana ja nokkelana. He sitten kysyivät, olinko itse keksinyt sen. Kerroin, että kyllä varmaan ja lisäsin, että koska kielet kiinnostavat minua, nautin myös niillä leikkimisestä. Sanoin jotenkin "мне нравится играть языками". No, siitäkös tytöt alkoivat nauraa ja kiusata minua asialla. Sen johdosta oli hauskaa monta kertaa vielä vuosienkin päästä.
En sanonut "играть словами", koska nimenomaan tarkoitin leluina kaikkia kieliä, joita vähän osaan tai opiskelen. No, se omalla äidinkielellään leikkiminen (tai sen sanoilla) on tietysti helppoa, mutta vieraan kielen kohdalla vaatii jo taitoa, kokemusta ja lahjakkuutta.
Цитата:
Сообщение от По-душка
Arvaa, mitä vatsallesi tapahtuu kolmen kaalikeittoannoksen jälkeen?
Riippuu kyllä keitosta ja annoksen koosta! Ainakin se kovin pullottaisi. Minun vatasani onneksi kestää kaalia varsin hyvin. Ja kaali onkin yksi suosikkiruuistani. Kaalikeittoakin teen aika usein. Minun kohdallani lienee sanomattakin selvää, että sitä EI ole tehty perinteisen suomalaisen eikä venäläisen reseptin mukaan, vaan se on aika tulista ja se maistuu intialaiselta.
Цитата:
Сообщение от По-душка
ЗМЕЕЕД = тот, кто питается змеями
Jaa, mitähän tuo olisi suomeksi yhdellä sanalla?
Jos vegetariaani syö kasveja niin vastaavasti käärmeitä syö olisi serpentariaani (käärme on latinaksi serpens, monikko serpentes). Yhden tuollaisen henkilön olen tavannut. Hän oli alun perin egnlantilainen, joka kääntyi buddhalaiseksi ja muutti luostariin Thaimaaseen. Hän oli ollut kasvissyöjä jo monta vuotta ja järkyttyi siitä kun munkkien ruokalistalla oli lihaa päivittäin: nimittäin sammakoita ja käärmeitä.
Цитата:
Сообщение от maxa
Tuohon sanoilla leikkimiseen littyen muistan hauskan kielikömmähdykseni vuosien takaa.
Kielikömmähdykset ovat hauskoja. Hyvin tuttuja minulle tässä vuosien varrella. Muistan erääna juhannuksena olin viettämässä iltaa Fäbodassa ja puhuin tytölle ruotsia:
- "Okej, vi ska träffas ( då och då ). Vi ska göra det."
- "No men... jag känner dej inte ännu så bra.. Jag kan inte ha sex med dej.."
Muistan kuinka repesin tuohon vastaukseen.. (En kuitenkaan paljasta miten se kaunis ilta päättyi)
Цитата:
Сообщение от Nefertiti
onko pizzassa jotain vika?
Ok, esitetäänpä tästäkin kysymys. Jotta pysyttäisiin samassa huumorin kategoriassa myös kebabien kohdalla, mikä sana pitäisi lisätä sanan "kebabit" eteen? Täytyy olla eri sana kuin ilmoituksessa on jo.
Цитата:
Сообщение от Ralphie
Viimeiset kaksi päivää ovat olleet ehkä tämän talven kivempiä. Aurinkoa, suhteellisen lämmin. Talven pitäisi aina olla tälläinen.
Kaipaatko talvea, maxa?
Otin eilen nää kuvat.
Ihan kivoja ja tunnelmallisia kuvia. On tullut Tampereellakin muutama kerta käytyä.
Muistan kyllä, miten oma mielialani erityisesti Oulussa asuessani kohosi kun tammikuussa alkoi aurinko näyttäytyä ja lämmittää. En nyt erityisemmin talvea kaipaa. Kiva sitä on kuvista katsoa, ja videoilta, joita mulla on paljon Suomesta - myös tavlisesta Pietarista ja Karjalasta.
Olisi se tietysti kiva käydä välillä suomalaisessa talvessa, mutta sieltä pitäisi kyllä päästä parin tunnin päästä takaisin lämpimään. Ehkäpä joskus käyn Kamchatkalla, Japanissa tai Etelänavalla jäähdyttelemässä
Цитата:
Сообщение от maxa
Ok, esitetäänpä tästäkin kysymys. Jotta pysyttäisiin samassa huumorin kategoriassa myös kebabien kohdalla, mikä sana pitäisi lisätä sanan "kebabit" eteen? Täytyy olla eri sana kuin ilmoituksessa on jo.
Kun täällä näyttää olevan aivojumppa vauhdissa niin tässäpä teille pähkäiltaäväksi.
Aikoinaan minulle kerrottiin, että venäjän kielessä on 5 sanaa, joiden pääte on "-CO". Lapsena keksin kaikki viisi, mutta tässä muutama päivä sitten keksin myös kuudennen. Tosin en muista enää kuin neljä niistä viidestä sanasta.
Eli 6 sanaa venäjäksi, jotka loppuu "-CO".hon (Ei erisnimiä, kiitos)
Kun täällä näyttää olevan aivojumppa vauhdissa niin tässäpä teille pähkäiltaäväksi.
Aikoinaan minulle kerrottiin, että venäjän kielessä on 5 sanaa, joiden pääte on "-CO". Lapsena keksin kaikki viisi, mutta tässä muutama päivä sitten keksin myös kuudennen. Tosin en muista enää kuin neljä niistä viidestä sanasta.
Eli 6 sanaa venäjäksi, jotka loppuu "-CO".hon (Ei erisnimiä, kiitos)
со
кюрасо
колесо
песо
калипсо
накосо
просо
серсо
инкассо
лассо
мясо
просто было нечего делать.....
со
кюрасо
колесо
песо
калипсо
накосо
просо
серсо
инкассо
лассо
мясо
просто было нечего делать.....
А без гугля слабо было?
Unohdin mainita, että pitää olla substantiivi perusmuodossa... накосо & со hylätään?
кюрасо, серсо oli mulle uusia. калипсо'a ei opettaja silloin hyväksynyt, kun en tiennyt muuta merkitystä kun mytologiasta.
Цитата:
Сообщение от space_monkey
PS. Mitenkäs tarkkaa täällä on muuten kielen kanssa? Vetääkö arvon sheriffit herneen nenään jos ei aina kirjoiteta suomeksi?
Нее, спокойно, гороха в носу не будет
Käytetetään ensisijaisesti suomea, mutta saa kirjoittaa venäjäksikin, jos ei muuten osaa ilmaista itseään. En mä nyt mikään Stalin ole
Цитата:
Сообщение от Tomcat
нет у меня электронного словаря, а какие вообще бывают? какие ты знаешь? можно поискать, если вещь стоящая
Muutaman kokeillut ja kahteen olen päättynyt, mutta en pidä kauheasti kummastakaan.
Yksi on Euroword 2004 Pro, jossa on aika suppea sanavarasto, mutta paljon kielivaihtoehtoja (20 kieliparia! mm. su-ve-su, en-ve-en).
Toinen on MOT:in Sanakirjasto (Kielikone Oy), jossa on parhaat näkemäni suomi-venäjä ja suomi-englanti -sanastot, mutta mun versio kaipaa "hieman" päivitystä (MOT98)..
Yliopisto-opiskelijoilla on mahdollisuus käyttää MOT:in laadukasta nettisanakirjaa.
лень
Калипсо - спутник Сатурна, корабль Жака Кусто
space_monkey - нет у меня электронного словаря, а какие вообще бывают? какие ты знаешь? можно поискать, если вещь стоящая
Как спутник Сатурна так и корабль Кусто имена нарицательные (ei erisnimiä kiitos). А вообще Калипсо - так звали нимфу, у которой Одиссей застрял на несколько лет.
Но я это слово принимаю, так как танец такой есть, если верить интернету Итого 9 слов одобрямс.
No mutta tapaaminen olis kiva juttu. Eiks Hesassa ole hyvä paikka, jossa saa borssikeittoa ja shaslikkia? Miehet voi juoda vodkaa, niin että ne tulee kipeiksi. Naiset voi juoda shamppanjaa, niin että ne tulee iloisiksi.
Mutta naistenpäivä tulee oikein pian. Sitten kukaan mies ei keksi yhtään vitsiä naisesta. Minä aloitan paaston vasta sitten kun naistenpäivä on ohi. No, Suomessa paasto vois alkaa jo ennen, mutta paasto on ihmisen hyväksi eikä kurjaksi. Sitten olen ajatellut, että voin aloittaa paaston naistenpäivän jälkeen.
mä tarkoitin, että voitaisiin tavata TAMPEREELLA
-----------------
Я не червонец, чтобы всем нравиться. (Бунин)
У Нефертити было две нефертитьки, неферпопка и неферпипка...
Asun Hesan lähellä. No, jos sanot että tavataan Tampereella, niin sano että millon tavataan. Kyllä voi olla että en pääse. Sitten mulla on monta pulloa vodkaa, jotka toin Venäjältä. Että voidaan antaa miehille, että ne tulee varmaan kipeiksi. Sitten mulla on monta pulloa sovetskaja-shampanjaa (сладкoe). Niin me voidaan tulla hyvin iloiseksi.
Asun Hesan lähellä. No, jos sanot että tavataan Tampereella, niin sano että millon tavataan. Kyllä voi olla että en pääse. Sitten mulla on monta pulloa vodkaa, jotka toin Venäjältä. Että voidaan antaa miehille, että ne tulee varmaan kipeiksi. Sitten mulla on monta pulloa sovetskaja-shampanjaa (сладкoe). Niin me voidaan tulla hyvin iloiseksi.
я тоже cветлая
ideana oli se, että kun te aina näette toiseene helsingissä, mutta kukaan ei halua tulla tampereen asti, joten ajattelin jos taas tehtäs, niin kuin viime vuonna, että tulisi vähän enemmän porukka ympäri suomea.. mutta ei sitten, kun tä idea ei kelva muille
-----------------
Я не червонец, чтобы всем нравиться. (Бунин)
У Нефертити было две нефертитьки, неферпопка и неферпипка...