PDA

View Full Version : Puhutaan ja kirjoitetaan.


Страницы : 1 2 3 [4]

Шаман
10-04-2005, 00:03
kuulin radiosta tänään hemmetin hyvän biisin, oli suomalas-ruotslalainen. joku mies ja nainen lauloivat jotain rakkaudesta suomen ja ruotsin kieleillä. tiieks joku mistä mä puhun? ketkä ne oo?

Minäkin kuulin sen samana päivänä. Tarkemmin yöllä autossa. Tunnistin Sirkesalon äänen. Tosi hellä biisi.

Mites täällä on niin hiljaista Agrikolan päivänä? Suomen kielen päivä kalenterin mukaan...

Kiasmasta pari sanaa. Osallistuin sen rakentamiseen. Ajettiin betonia kaksi viikkoa yötä päivää. Se taitaakin olla parasta koko härvelissä. Siis ne meidän ajamat betonin massat. Ainakin puhdasta betonia eikä mitään paskaa. :)

D_F
11-04-2005, 17:13
Latasin. Kuuntelin. Ei vakuuttanut. :ass:
latasin emule, latasin biisin, kuuntelin... noin 100 kertaa. ai, että on hyvä biisi! ;) johtuuks se sitä, että jag tallar inte svenska? ;)

AlinaR
11-04-2005, 19:43
latasin emule, latasin biisin, kuuntelin... noin 100 kertaa. ai, että on hyvä biisi! ;) johtuuks se sitä, että jag tallar inte svenska? ;)
viitsitkö ladata liitetiedostona sen tähän?

D_F
12-04-2005, 11:30
ei ihan nytten, en ole kotona. kai joku muukin, no vaikka Ralphi, pystyy siihen. sori.

AlinaR
12-04-2005, 17:12
ei ihan nytten, en ole kotona. kai joku muukin, no vaikka Ralphi, pystyy siihen. sori.
Ouki-douki & ei hätiä mitiä. Onnea sinulle sinne missä oot nyt tällä hetkellä. :)

Ralphie
12-04-2005, 20:45
ei ihan nytten, en ole kotona. kai joku muukin, no vaikka Ralphi, pystyy siihen. sori.

Ralphie ei pysty, vaikka haluaisikin. Ensinnäkin, tänne ei pysty liittää näin isoja tiedostoja ja toinen juttu on se, että rikkoisin tekijänoikeuslakia ja sitähän minä en tee.. :D Ainakaan näin julkisesti! ;)

hehe,Ralphie, mitä jos missasit oman onneensa ?

Olisin aivan hajalla, jos miettisin joka kerta tällä lailla.. :drug: "...если бы дака бы во рту выросли грибы.."

Cielo
13-04-2005, 11:25
Ralphi,
Aj jaaa,sit sun elämässäs söpöt blondit ovat aina kuvioissa ja tyrkyttävät aika usein nimmarinsa ;)
no joo ....sit mä ymmärään,miks muistutit siitä "...если бы дака бы .." ;)

(кстати бред,грибы бы там никогда не росли бы , в любом случае!! несмотря на "ка бы" - среда не та,как биологическая так и химическая :p )

D_F
13-04-2005, 14:22
[QUOTE=Ralphie]Ralphie ei pysty, vaikka haluaisikin. Ensinnäkin, tänne ei pysty liittää näin isoja tiedostoja ja toinen juttu on se, että rikkoisin tekijänoikeuslakia ja sitähän minä en tee.. :D Ainakaan näin julkisesti! ;)QUOTE]

en vaan mennyt selittää. ;)

Ralphie
14-04-2005, 15:44
Ralphi,
Aj jaaa,sit sun elämässäs söpöt blondit ovat aina kuvioissa ja tyrkyttävät aika usein nimmarinsa ;)

Itse asiassa nimmarit ovat aika harvoin kuvioissa.. :hug:

(кстати бред,грибы бы там никогда не росли бы , в любом случае!! несмотря на "ка бы" - среда не та,как биологическая так и химическая)

:umnik: Не знаю, книжки умные я не читаю.. :lamo:

saska
15-04-2005, 15:51
Minäkin kuulin sen samana päivänä.
suosittu laulu, kun se voi kuulla kaikkialla!:)

Ralphie
15-04-2005, 21:07
suosittu laulu, kun se voi kuulla kaikkialla!:)

Mä en ole kuullut sitä missään.. :xbe: ...mut mä kuuntelenkin ainoastaan Frequence 3 (http://www.frequence3.fr/) -radiokanavaa ja sit niitä ääniä päässäni... :insane:

По-душка
15-04-2005, 21:10
Mä en ole kuullut sitä missään.. :xbe: ...mut mä kuuntelenkin ainoastaan Frequence 3 (http://www.frequence3.fr/) -radiokanavaa ja sit niitä ääniä päässäni... :insane:

kerro lisää niistä äänistä päässäsi. onko ne mukavia?

Ralphie
16-04-2005, 22:14
kerro lisää niistä äänistä päässäsi. onko ne mukavia?

Daa-a. Välillä on ja välillä ei.. :xbangdesk Sisäinen ääni eli intuitio auttaa minua kuitenkin hyvin elämässäni eteenpäin.

Intuitiossa on kyse sisäisestä tietämyksestä tai vahvasta ennakkoaavistuksesta, jonka kuunteleminen auttaa tekemään oikeita ratkaisuja ja välttämään vaaroja.
(c) Intuition käyttö keventää elämää (http://www.nicehouse.fi/omahuone/elamanvo/intuitio.htm)

:ura:

D_F
18-04-2005, 12:03
"i see dead people" ;)

Cielo
18-04-2005, 17:21
Itse asiassa nimmarit ovat aika harvoin kuvioissa..

mut kyl tyrkyttelyt on ainaki ajan tasalla ;)

Не знаю, книжки умные я не читаю..
а я их не всегда дочитываю :gy:

По-душка
19-04-2005, 00:24
Daa-a. Välillä on ja välillä ei.. :xbangdesk Sisäinen ääni eli intuitio auttaa minua kuitenkin hyvin elämässäni eteenpäin.

Intuitiossa on kyse sisäisestä tietämyksestä tai vahvasta ennakkoaavistuksesta, jonka kuunteleminen auttaa tekemään oikeita ratkaisuja ja välttämään vaaroja.
(c) Intuition käyttö keventää elämää (http://www.nicehouse.fi/omahuone/elamanvo/intuitio.htm)

:ura:

Viittaamasi linkin artikkeli perustuu Sonia Choquetteen kirjaan Herätä sisäinen äänesi. Olen lukenut hänen toisen kirjan Luota vaistoihisi. Innostuin asiasta niin paljon, että oikein ostin ko. kirjan kaupasta. Tarkoituksenani oli pitää sitä ohjekirjana, joka olisi aina käden ulottuvilla. Mutta toisin kävi. Se kirja hävisi jonnekin, enkä löydä sitä mistään. Sisäinen ääneni kieltäytyi yhteistyöstä kanssani eikä kerro, missä se kirja on.
Mitä neuvoksi?

D_F
19-04-2005, 11:34
pitäisköhän oiken siivota sittenkin? ;)

По-душка
19-04-2005, 12:42
pelkkä ajatus siivoamisesta saa minut kauhuvaltaan . mieluimmin jään odottamaan sisäisen ääneni ohjeita.

D_F
19-04-2005, 14:55
ja ääni sano: siivo! siivo! ;)

По-душка
19-04-2005, 15:34
Ääni ei voi sanoa sitä.
Muistatko, mitä artikkelissa luki?

1. askel: Tee sitä mikä tuntuu hyvältä

Siivoaminen ei tunnu minusta hyvältä.

AlinaR
19-04-2005, 17:35
Upeita ajatuksia ja ohjeita!
Kiitos Ralphie että toit ne tänne. Jos ihmiset uskaltaisi kuunnella omia sisäisiä äänejä ja uskoisivat vastoihinsa niin maailmassa ei olisi niin paljon luusereita. IMHO


Intuition käyttö muuttaa arjen

Intuition käyttö muuttaa elämän ja tuo siihen aivan uudet säännöt. Sonia Choquette on määritellyt ne näin:

Olen hengellinen olento, jumalallinen ihme, syntyperältäni korvaamattoman arvokas.
Voin luottaa itseeni. Sisin olemukseni tietää parhaiten, jos vain kuuntelen sitä.
Korkeampi minäni ohjaa minua jokaisena päiväni hetkenä. Kaikella on merkitystä.
Minulla on elämässäni selkeät päämäärät. Tiedän mihin olen menossa. Olen vastuussa elämästäni ja kaikki asiat selviävät.
Elämäni on järjestyksessä ja tunnen vastuuni. Sanon "Kyllä" kaikelle mikä on tärkeätä; en millekään muulle. Olen vapaa huolistani.
Kokemukseni ovat parempia ja olen onnellisempi silloin, kun luotan sisäiseen ohjaukseeni ja käytän sitä hyödykseni. En kaipaa toisten hyväksymistä. Onnistumiseni tekee sen minulle.
Toimin uskon voimalla. Minun ei tarvitse perustella intuitiotani. Odotan kärsivällisesti kunnes minulle selviää, miksi minua ohjataan tiettyyn suuntaan.
En ole passiivinen - olen aktiivinen. Sisäinen ääneni on todellinen. Käytän sitä apunani ja se takaa turvallisuuteni.

Sonia Choquette: Herätä sisäinen äänesi.

AlinaR
19-04-2005, 18:53
Nykyisin puhutaan paljon TUNNEÄLYSTÄ ja siitä on jonkun verran kirjallisuutta kirjakaupoissakin. Itse tutustuin kyseiseen ilmiöön työnantajani kautta viime vuonna joutuaan bournout-tilaan, hän kävi luonani kuuntelemassa minua ja toi mukaansa kirjaa : http://www.wsoy.fi/pro/index.jsp?c=product&isbn=951-0-27972-2


aiheesta netistä poimittuja sivuja:
http://www.nicehouse.fi/tyohuone/evaat/tunteet.htm
http://www.bookplus.fi/product.php?isbn=951114457X

kisumisu
19-04-2005, 20:25
sisäinen ääni? eiko tää oo välillä ristiriidassa omantunnon ja järjen kanssa? silloin kun ihminen on yhtenäinen, silloin tää varmasti toimii. entäs jos ihminen on rikkinänen sisällä ja hänen sisäinen ääni pyytää tekemään sellaista, josta toisille tulee harmeja? mitä silloin?
elämässä eivät kaikki voi olla voittaijaa, tähän maailmaan tarvitaankin luusereitä ja mikä on luuseri? se, joka ei saavuttanut päämääränsä? saanut hyvää työpaikkaa? ei oo rikas? eikä rakas?
intuitio on hyvä asia. sisäinen ääni ei ole vältämättä intuitio, vaan erilainen sisäinen minä, jolla voi olla erilainen ego kuin kuorella.
intuitio minulla on ja se toimii silloin kun on hätä. esim. jos lapsi sairastuu, intuitio sanoo ettei se ole kuolemanvakava, jolloin pystyn ilman paniikkia toimimaan.
joten on ihmisiä jotka kuuntelevat omaa sisäistä ääntä välitämättä sen vaikutusta muihin - pääasia että mul on hyvä olla.

~Aurora~
19-04-2005, 21:00
Minun mielestä intuitio kuuluu ennemän naiselle, eikä miehelle. Philosofiaaaaa! :xau:

AlinaR
19-04-2005, 21:05
Minusta luuseri on se joka omasta heikkouudestaan menee ja tekee pahoja asioita, on ilkeä ja väkivaltainen, satuttaa läheisiä ja ventovieraita, on rattijuoppo ja riistänyt ihmisiltä elämää, vastuuntunnoton ja väliinpitämätön elukka, työelämässä vai ei....se ei vaikuta laisinkaan, IMHO.

kisumisu
19-04-2005, 21:39
se ei ole luuseri- se on vain paska-ihminen. luuseri on se, joka ei menestynyt elämässä...

space_monkey
19-04-2005, 22:06
Miksi muuten sanoisitte ihmistä, jonka mielestä järki menee intuition edelle?

T: laskelmoiva paskiainen

AlinaR
19-04-2005, 22:13
Miksi muuten sanoisitte ihmistä, jonka mielestä järki menee intuition edelle?

T: laskelmoiva paskiainen

arvelisin hänet olevaan neitsyt tai skorppari (hor.)
ei muuta selitystä minulta.
:unik:

space_monkey
19-04-2005, 22:21
Pieleen meni. (Ja Neitsyt kai pitäisi tässä tapauksessa kirjoittaa isolla.:) )

AlinaR
19-04-2005, 22:32
No sitten skorpparikin piti kirjoittaa isolla......Siis menikö horoskooppimerkki pieleen vai vastaus yleensä?
;)

Äh...kurkkasin sinun profiiliin ja ethan sinä syntymäpäivääsi perusteella kumpikaan niistä voi olla.
Järki on järkevämpi kun intuitio kulkee mukana...ilman intuitiota järki ei ole täydellinen.

По-душка
19-04-2005, 23:49
Miksi muuten sanoisitte ihmistä, jonka mielestä järki menee intuition edelle?

Tunneälyttömäksi.

space_monkey
20-04-2005, 00:04
Googletin "tunneälyn". Psykologille olis varmaan työnsarkaa. :)

Ja tässä muuten spämmiä (http://kuula.almamedia.fi/tunnealytesti/#) asiaan liittyen.

AlinaR
20-04-2005, 07:45
Niinpä!
Kerran Bumtsi-Bum ohjelmassa eräs mieslaulaja ei arvannut riviä esittämästä laulusta..se oli paha moka ja sitä harmitti kovasti. Toisaalta se kertoi myös siitä että olemme vaan ihmisiä, erehtyväisiä, tavallisia...

D_F
20-04-2005, 11:09
Ääni ei voi sanoa sitä.
Muistatko, mitä artikkelissa luki?

1. askel: Tee sitä mikä tuntuu hyvältä

Siivoaminen ei tunnu minusta hyvältä.

en muista, kun en lukenut, on ollut muuta mielessä.

mutta mun sisäöinen ääni sanoo, et olen pärjännyt helvetin hyvin opinnäytetyön esityksessä ja saan palkita itteni parilla tuopilla KILKENNIYä. yeaah. se vasta tuntuu hyvältä. ;)

По-душка
20-04-2005, 12:12
Onneksi olkoon!
Sanoiko muuten joku muu (sisäisen äänesi lisäksi), että olit hyvä siinä esityksessä? Mitäs jos kehut tulivat egoltasi, eikä sisäiseltä ääneltäsi?

D_F
20-04-2005, 12:14
ei sekaan mikään huono juttu ole, pystyn vaikuttamaan ihnmisiin pelkällä "ajatuksen voimalla ja läsnäolollani" (olikohan toe taas ogosta?) ;)

mut, oikeesti, joo. kyllä sanottiin.

По-душка
20-04-2005, 12:19
Olen vilpittömästi iloinen puolestasi. Nyt valitettavasti joudun luopumaan vähäksi aikaa läsnäolostasi, koska joudun siivoushommiin. Eilen tontillamme kaadettiin kaksi isoa koivua ja valtava risusavotta odottaa minua tänään.

D_F
20-04-2005, 12:23
ääni oli vahvempi ;)

tsemppia vaan! ;)

Шаман
20-04-2005, 18:52
Hauska lukea nuorien rupattelua.:smile: Mutta vielä hauskempi on toinen tosiseikka. Rakas tytär täytti eilen 20. Mahtava fiilis... Päästiin uudelle tasolle. Ollaan enemmän kuin ystäviä ja keskustellaan mistä vaan. Ja vieläpä kahdella kielellä. Eeee...tiesin sen! Luin satuja ja kirjoja venäjäksi. Kotona puhuttiin vain venäjää. Lapset ymmärsi kaiken mutta vastasivat jo suomeksi. Ympäristön vaikutus on valtava. Tiesin sen ja yritin vääntää omaa linjaa. Ja taisin onnistua. Ainakin tuntuu siltä. :smile:

По-душка
20-04-2005, 19:03
Onnittelut ylpeälle isälle!

Ralphie
21-04-2005, 02:05
Esityksistä puheen olleen. Tällä viikolla kokeilin jotain uutta. Juonsin (suomeksi tietenkin..) yhdet bileet miss Tampereen kanssa. Hyvin meni ja hauskaa oli ;) *vieläkin niin sairaan ylpeä itsestään* ;)

По-душка
21-04-2005, 09:50
Onko sinusta tulossa uusi juontajatähti? Saisinko nimmarin?
Onko miss Tampere livena yhtä kaunis ja viehättävä, kuin telkkarissa?

D_F
21-04-2005, 13:51
hänestä on tulossa "virallinen salarakas" ;)

Katja
21-04-2005, 14:06
Mitä tarkoitetaan sanalla salarakas? Onko se sama kuin rakastaja(tar)? Vitsi, mä katon televisiota liian vähän, enkä lue juorulehtejä.

Katja
21-04-2005, 14:25
Luin muutama päivä sitten artikkelin oudoista paikannimistä. Tällaisia paikannimiä löytyy Suomesta.
Iso-Siitinsuo
Hevonperseenmutka
Kaluholmen
Pervonmäki
Isonpervonmäki
Matinpervonniitty
Lailanpervonsuo
Jaakonpervonvuoret
Pukkipervonkallio
Kiimajumppura
Tissikivinuora
Naimakkaluspa
Perseenpaistamaa
Puuropaskannnivaa
Vitunviheltämänjänkä

Lisää nimiä löytyy täältä. http://www.mtv3.fi/helmi/arkea/puheenaiheet.shtml/362357?Hullumaailma

Kukahan tällaisia nimiä on keksinyt?:eek: Onko Venäjällä samantyyppisiä paikannimiä? Ei varmaan ole. Onneksi asun Vantaalla:D

D_F
21-04-2005, 14:26
juu jotain sinne päin.

Шаман
21-04-2005, 16:16
Onnittelut ylpeälle isälle!

Kiitos! :)

Eilen sain ylläri soiton ulkomailta. Ystävän poika kutsui häihin. Olen hänen eee...miten se on suomeksi? Крёстный. Kummi? Niin tais olla... Näin se elämä rullaa... Muistan kun armeijassa(1981-1983) vannottiin ystävien kesken: kun päästään siviliin niin ei mennä naimisiin ainakin 5 vuoteen. Toisin kävi...Sorruin jo ekana vuotena. :D

Cielo
21-04-2005, 16:27
Kiitos! :)
Muistan kun armeijassa(1981-1983) vannottiin ystävien kesken: kun päästään siviliin niin ei mennä naimisiin ainakin 5 vuoteen. Toisin kävi...Sorruin jo ekana vuotena. :D

isäni joskus vannoi samaa ;)
ja hänkin sortui :gy:

AlinaR
21-04-2005, 16:50
Kuka tietää mikä mönkijä on venäjäksi?
Tai englanniksi.
PS kysymyksessä on ajoneuvo.

Шаман
21-04-2005, 16:51
isäni joskus vannoi samaa ;)
ja hänkin sortui :gy:

Näin se elämä aina tarjoaa yllätyksiä. Suunnitelmat voivat muuttua hetkessä. :)

Ralphie
21-04-2005, 17:21
Onko sinusta tulossa uusi juontajatähti? Saisinko nimmarin?
Onko miss Tampere livena yhtä kaunis ja viehättävä, kuin telkkarissa?

Luultavasti ei ole tulossa. Saat nimmarin, jos haluat, vaikka rinnoille. Viehättävä on livenäkin, mutta ei se mulle ole mikään wau-kokemus, kun olen tuntenut Olgan jo kauan ennen tätä missikohua ;)

Mitä tarkoitetaan sanalla salarakas? Onko se sama kuin rakastaja(tar)? Vitsi, mä katon televisiota liian vähän, enkä lue juorulehtejä.

Mä oon kans vähän pihalla, mutta se taitaa olla joku ihan friikki uusi suomalainen keksintö. En tajuu. Nää watun salarakkaat ovat jatkuvasti mediassa ja ovat ihan selvästi huomionkipeitä. Eksyin täs joku ilta salarakkaiden kiertueelle.. Kammottavaa.

Pukkipervonkallio

Tää on mun paikka, muutan sinne. :nakaz: Spank me harder.

Muistan kun armeijassa(1981-1983) vannottiin ystävien kesken: kun päästään siviliin niin ei mennä naimisiin ainakin 5 vuoteen.

Me vannottiin että irrotellaan kunnolla siviilissä. Uskoisin, että jokainen meistä piti lupauksen.. :xbanan:

space_monkey
21-04-2005, 17:27
mönkijä = all-terrain vehicle (ATV) = квадрацикл

PS. Первый, ***? :)

~Aurora~
21-04-2005, 17:27
Kuka tietää mikä mönkijä on venäjäksi?
Tai englanniksi.
PS kysymyksessä on ajoneuvo.

Вездеходы ehkäpä.

AlinaR
21-04-2005, 17:41
space monkey ja Aurora kiitos nopeista vastauksista. Uskoin jotenkin että täältä saa vastaukset suht nopeasti ja ilostuin myös kun oivalsin kysyä asiasta täällä.

Habiiba
21-04-2005, 17:47
minusta tuntuu et salarakas tarkoittaa joko sivusuhdetta tai sitä suhdetta jota ei haluta mainita (esim. julkkisten intiimielämä )
kai niin
:)

AlinaR
21-04-2005, 18:00
entä jos ihminen ihailee jotakuta salaa, näyttämättä tai paljastamatta tunteita kyseiselle persoonalle...olisiko tämä salarakkautta?

~Aurora~
21-04-2005, 18:01
minusta tuntuu et salarakas tarkoittaa joko sivusuhdetta tai sitä suhdetta jota ei haluta mainita (esim. julkkisten intiimielämä )
kai niin
:)

Keltaiset huhut, että Karjala on Vanhasen salarakkaus. :ura:

space_monkey
21-04-2005, 18:05
Salarakkaus on sitä, että kyyristelee puskissa kommandopipo päässä ja kloroformirätti taskussa.

Brat-Kvadrat
21-04-2005, 18:17
Terve!
Saisinko minä osallistua teidän kerhoon ?
Ilman harjoittelua unohdan suomea kokko ajan.

AlinaR
21-04-2005, 18:25
Tervetuloa keskustelupalstoimme Veli-Kuutio!
Mitä kieltä puhut yleensä? Porvoolaiset puhuu ruotsiakin sujuvasti.

Brat-Kvadrat
21-04-2005, 18:47
Kiitoksia!
Puhun yleiskieltä. Puhekielellä muutama lausetta.
Porvoossa olen vasta puolitoista kuukautta.
Jos jotain on tarttunut kieleeni, se on varmasti Oulun seudulta.

Шаман
21-04-2005, 18:59
Terve!
Saisinko minä osallistua teidän kerhoon ?
Ilman harjoittelua unohdan suomea kokko ajan.

Tottakai! Tosi hyvin muuten Alinar käänsi sun nikin. Veli-kuutio. Tervetuloa klubiin! :beer:

space_monkey
21-04-2005, 19:07
Juu, messiin vaan. Aika harvakseltaan tänne uusia kasvoja ilmestyy.

Brat-Kvadrat
21-04-2005, 19:12
Kiitos sinullekin Shaman! Miksi sinun lempinimeni voi kääntää, velhoksi?
Juri luin Taxi palstaa, ei ole huolta salassapitomisesta. Jatku…
Älkää pahastuko jos kirjoitan jotain hölynpölyn . Korjatkaa!

Brat-Kvadrat
21-04-2005, 19:14
spase monkey, kiiti!

Ralphie
21-04-2005, 19:41
Huh, kuuluisimman salarakkaan Marika Fingeroosin kuvat (http://www.marikafingerroos.fi/galleria.htm) ovat oikeastaan aika hienoja.. Livenä hän oli minulle todellinen pettymys! Vai onko se Jeremenko Jr:n salarakas kuuluisampi? Minä en tiedä.

Шаман
21-04-2005, 22:53
Kiitos sinullekin Shaman! Miksi sinun lempinimeni voi kääntää, velhoksi?
Juri luin Taxi palstaa, ei ole huolta salassapitomisesta. Jatku…
Älkää pahastuko jos kirjoitan jotain hölynpölyn . Korjatkaa!

No varmaan velho. En tiedä miksi keksin sen. Tai tiedän...Luuraan täällä öisin ja kerran yritin valkata itselle avatarin tän foorumin valikoimasta. Törmäsin siellä karvaiseen velholta näyttävään mieheen. Se oli siinä. Naks sanoi aivo... Entisessä elämässä olin SEGE. Elin liian täysillä ja kuolin nopeasti. Jostai syystä kuoli myös mun keksimä juttu- Hyvät, pahat ja kauniit naapurit. En keksiny jutulle jatkoa. En tiedä miksi näin tapahtui.

По-душка
22-04-2005, 00:27
Eksyin täs joku ilta salarakkaiden kiertueelle.. Kammottavaa.

Ei ne ollut oikeita salarakkaita. Ne olivat entisiä salarakkaita. Salat tulivat julki, jäljelle jäivät vain rakkaat, jos niitäkään.

Habiiba
22-04-2005, 00:34
Шаман
eli tää tredi on sun luoma!
:)

По-душка
22-04-2005, 00:36
Tervetuloa keskustelupalstoimme Veli-Kuutio!

Hyvä AlinaR!
Nostin kertaheitolla Brat-Kvadratin POTENSSIA! (neliöstä kuutioon).

По-душка
22-04-2005, 00:38
Jostai syystä kuoli myös mun keksimä juttu- Hyvät, pahat ja kauniit naapurit. En keksiny jutulle jatkoa. En tiedä miksi näin tapahtui.

Tosi sääli. Se oli minun ensimmäinen ihastukseni täällä foorumilla.

AlinaR
22-04-2005, 00:44
Po-dushka.
Olen minä miettinyt neliotakin, Malevitchin "Mustaa neliota" muistelin. Kuutio antaa enemmän perspektiivia ja tilaa :)

Huomasitko muuten että Harria ei näkynyt pitkään?

По-душка
22-04-2005, 00:50
AlinaR!
Valintasi oli ihan oikea. Ylimääräinen potenssi ei ole koskaan haitaksi miehelle.
Harri ei kestänyt seuraamme.

Brat-Kvadrat
22-04-2005, 10:28
Hyvä AlinaR!
Nostin kertaheitolla Brat-Kvadratin POTENSSIA! (neliöstä kuutioon).
Jospa elämässä potenssi voisi nostaa kertaheitolla...

D_F
22-04-2005, 12:19
Huh, kuuluisimman salarakkaan Marika Fingeroosin kuvat (http://www.marikafingerroos.fi/galleria.htm) ovat oikeastaan aika hienoja.. Livenä hän oli minulle todellinen pettymys! Vai onko se Jeremenko Jr:n salarakas kuuluisampi? Minä en tiedä.

pitäiskö ruveta virallisen salarakkaan viralliseksi salarakkaaksi?! ;) olis siisti... mmmm.. mmmm... grrr..... grrr....

По-душка
22-04-2005, 18:19
Jospa elämässä potenssi voisi nostaa kertaheitolla...

Mistä tällaiset puheet?

Brat-Kvadrat
22-04-2005, 19:46
Mistä tällaiset puheet?
Siitä, että elämässä olen veli-neliö ja en koskaan herää aamulla veli-kuutiona. Siihen loppumaton matka vaivojen kautta kestää koko elämää.

AlinaR
22-04-2005, 19:58
Siitä, että elämässä olen veli-neliö ja en koskaan herää aamulla veli-kuutiona. Siihen loppumaton matka vaivojen kautta kestää koko elämää.
Mutta jos elämän tarkoitus onkin elää veli-neliönä hyvin ja arvokkaasti ja jätä unelmat veli-kuutiosta sikseen? Olisiko heti paremmat fiilikset sinulla?

По-душка
22-04-2005, 20:00
Siitä, että elämässä olen veli-neliö ja en koskaan herää aamulla veli-kuutiona. Siihen loppumaton matka vaivojen kautta kestää koko elämää.

Reaalielämässä kannattaa edetä pikkuaskelein. Silloin et kaadu, jos yllättävä takaisku heittää sinut kertaheitolla kauas takaisin.

”Pienin askelein tulee valmiimpaa
Turha hoppuilla…”

Brat-Kvadrat
22-04-2005, 20:26
Mutta jos elämän tarkoitus onkin elää veli-neliönä hyvin ja arvokkaasti ja jätä unelmat veli-kuutiosta sikseen? Olisiko heti paremmat fiilikset sinulla?
Ei olisi! Mutta ei sille voi mitään. Elän sen kanssa mikä olen.

Brat-Kvadrat
22-04-2005, 20:27
Reaalielämässä kannattaa edetä pikkuaskelein. Silloin et kaadu, jos yllättävä takaisku heittää sinut kertaheitolla kauas takaisin.

”Pienin askelein tulee valmiimpaa
Turha hoppuilla…”
Jo,...edetä pikkuaskelein. Siitä tulee Veli-Neliö (isolla kirjaimella), muttei koskaan veli-kuutiota. Se harmittaa.

По-душка
22-04-2005, 23:17
Mitä veli-kuutiossa on niin kiehtovaa ja haluttua, että sen saavuttamattomuus harmittaa sinua niin suuresti?

Brat-Kvadrat
22-04-2005, 23:30
Mitä veli-kuutiossa on niin kiehtovaa ja haluttua, että sen saavuttamattomuus harmittaa sinua niin suuresti?
Ha-ha-ha :) Kuutiossa on oma mahtavuus. Neliössä on arkipäivänen olemassaolo, mitättömyys.

По-душка
23-04-2005, 00:17
Puhut niin ympäripyöreästi ja arvoituksellisesti, etten oikeasti tajua, mistä on puhe.
Onko kyseessä akuuttitapaus vai krooninen vaiva? Selittäisitkö tarkemmin, mitä sinua oikeasti vaivaa?

Шаман
23-04-2005, 02:30
Шаман
eli tää tredi on sun luoma!
:)

Niin tais olla. Ja tosi kiva että se elää! :thumbup:

Veli-neliö tosi hyvin pärjää taistelussa! Tsemppia! :vopivu:

Brat-Kvadrat
23-04-2005, 02:33
En jaksa kirjoittaa sanakaan kun kelo on 2.30
:(

Brat-Kvadrat
23-04-2005, 13:11
Puhut niin ympäripyöreästi ja arvoituksellisesti, etten oikeasti tajua, mistä on puhe.
Onko kyseessä akuuttitapaus vai krooninen vaiva? Selittäisitkö tarkemmin, mitä sinua oikeasti vaivaa?
Ei minua vaivaa mitään, jotta siitä tarvitsisi puhua niin vakavasti.
Joskus masennus iskee. Jätetään neliöt ja kuutiot.
Minua on helppo ymmärtämään, jos käännät suomi suoran venäjäksi siksi, että ajattelen ja kirjoitan päinvastoin: ensi rakennan lauseen venäjän kielellä ja muutan sen suomeksi. En omaksunut kieltä vielä.
Mitä sana tsemppia tarkoita? Minusta se vastaa Davaj, zhmi!

Шаман
23-04-2005, 13:15
Mitä sana tsemppia tarkoita? Minusta se vastaa Davaj, zhmi!

Juu. Se on kannustus. :smile:

По-душка
23-04-2005, 13:33
Ei minua vaivaa mitään, jotta siitä tarvitsisi puhua niin vakavasti.
Joskus masennus iskee. Jätetään neliöt ja kuutiot.
Minua on helppo ymmärtämään, jos käännät suomi suoran venäjäksi siksi, että ajattelen ja kirjoitan päinvastoin: ensi rakennan lauseen venäjän kielellä ja muutan sen suomeksi. En omaksunut kieltä vielä.
Mitä sana tsemppia tarkoita? Minusta se vastaa Davaj, zhmi!

Veli-Kuutio!
Puhutaan sitten vähemmän vakavia ja enemmän kevytmielisiä juttuja :flirt:
Jospa se auttaa masennukseesi. Hienoa kun jaksat treenata myös aivojasi, sillä puhuminen ja kirjoittaminen vieraalla kielellä on mitä parhaimpia aivojumppia.
Tsemppiä! (eli taistele! paina päälle!)

Ralphie
27-04-2005, 19:51
Aaah, aurinko paistaa! Vappuna paljon alkoholipitoisia drinkkejä ja Güntherin You Touch My Tra-la-la -keikka.. :alco: Ulkona yllättävän paljon kuumia misuja. :flirt: Kesä on sittenkin tulossa! :ura:

Hormonit hyrrää ja haaroissa pakottaa.. :k18:

kisumisu
27-04-2005, 22:14
haarojen välissä pakottaa? pitäisikö paineet päästää pois? siitä vaan kun sopiva mimmi löytyy :devil:

Habiiba
27-04-2005, 23:17
tänään mtv3 kanavan ohjelmassa kerrottiin Kiasmassa esiintyvistä Heli Rekulan taideteoksista. sillä on tosi vilkas mielikuvitus.
näyttö, jossa 2 naista kutoo lankaa tarkoittaa sukupolvien vaihtelemista ja perintymistä. lanka josta he pitävät molemmat kiinni on niin kuin sidonta aidin ja tyttärensä välissä.
se oli vaarmaan ainoa selitys jonka ymmärsin.
vitsi tätä nykytaidetta :D

Ralphie
28-04-2005, 00:15
haarojen välissä pakottaa? pitäisikö paineet päästää pois? siitä vaan kun sopiva mimmi löytyy :devil:

Searching....... ... :xbum: En mä kuitenkaan epätoivoinen ole :D

vitsi tätä nykytaidetta :D

Vitsi sitä Malevichin kuuluisaa Neliötä. Sitä mä en tajuuuuu...

PS: Aika hauska/kaksimielinen Leijona-etiketti. Mä nauroin!! :xapl:

По-душка
28-04-2005, 08:50
Searching....... ... :xbum: En mä kuitenkaan epätoivoinen ole :D


En epäilekään, että joutuisit turvautumaan omatekoiseen paineensäätöön. Kannattaa aina pyrkiä kääntyä paineensäätäjän puoleen. Tulos on sitten omaa luokkaansa! Vaatii tietysti jonkun verran hienosäätöä. Kummasta muuten pidät enemmän: etu- vai takasyötöstä?

Ralphie
28-04-2005, 09:35
Ei ole kokemusta mistään ihmeen paineensäätäjästä.. :lamo: Sinulla ilmeisesti on. Kerro meille mistä sä pidät? :spy:

По-душка
28-04-2005, 23:05
Ralphe!
Mihin hävisi mainio oivaltamiskykysi? Pitääkö nyt oikein vääntää rautalangasta? Hyvä on.
Aloitetaan siis alusta eli siitä, kun kisumisu antoi vinkin paineen päästämisestä pihalle, kun haarojen välissä pakottaa. Vastasit, ettet ole epätoivonen. Tein johtopäätöksen, ettei sinun ainakaan tarvitse turvautua omiin käsiin päästäksesi paineesi ulos, vaan sinulle löytyy ikioma paineensäätäjätär. Tiedät kai, että paineensäätäjättäret ovat herkkiä olentoja ja vaativat useasti hienosäätöä. Tuliko selväksi?

D_F
28-04-2005, 23:35
heh. tulipas hienosti sanottua.

По-душка
28-04-2005, 23:41
mistä kohti?

D_F
28-04-2005, 23:43
no se äskeinen.

По-душка
28-04-2005, 23:46
mitä luulet, tuleeko yhtä hienosti hoidettua?

AlinaR
28-04-2005, 23:46
Terve kaikille yökyöpeleille!
Eikös ole hassu sana tämä yökyöpeli? En edes koskaan syventynyt sen tarkemmin onko kyöpeli lintu vai kala...

По-душка
28-04-2005, 23:51
Terve kaikille yökyöpeleille!
Eikös ole hassu sana tämä yökyöpeli? En edes koskaan syventynyt sen tarkemmin onko kyöpeli lintu vai kala...

Ei se ole lintu, eikä kala, vaan kunnon aave.
Terveisiä siis kummituslinnasta!

D_F
28-04-2005, 23:52
siis, tarkoitaksä et sä olisit se "paineensäätäjätär"? vaikkaisin et aivain varmasti. epäiletkö? kysymys vaan on siinä suostuuko ralphi?? ;)

AlinaR
28-04-2005, 23:55
Ai....no kiva tietää.
Meinattekko mennä Vappuna Lintsille? Kummituslinnaan yökyöpeleinä.
Täällä on sairaan kolea keli, pitää istuu sisätiloissa ja nauttia kuohuviinistä rakkaan kainalossa. Tämmöinen tasapainottaa. Tämmöinen on kivaa. Pitäskö hankia ilmapalloja ja poksahdella niitä huvikseen.

D_F
28-04-2005, 23:59
pitäiskö rakkaan kainalossa aloittaa tehrä jotain hyödyllisimpää ja nautinnollisismpaa? ;)

По-душка
29-04-2005, 00:01
kysymykseni on monimerkityksinen. minua kiinnosti, miten sinä sen käsität ja vastaat. vastasit huonoimmailla mahdollisella tavalla eli lisäkysymyksillä (et kai suutu, jos muistutan, että on epäkohteliasta vastata kysymykseen kysymyksellä).
Haluatko vielä tämän saarnani jälkeen vastata edelliseen kysymykseeni?

AlinaR
29-04-2005, 00:05
hmmm....hyödyllisempää...pitäskö sitoa meidät johonkin turbiiniin niin saadaan kylälle valoa pelkällä nautinnon voimallamme..ha-ha.
Älä huolehdi...tai kiva kun huolehdit....kainaloon kun pääsee niin aina tapahtuu ;)

D_F
29-04-2005, 00:05
no en mää siitä suutu. saanko soittaa kaverille tai ottaa yleisön avuksi? ;) et kai suutu että taas esitän kysymyksiä? ;)

По-душка
29-04-2005, 00:05
Ai....no kiva tietää.
Meinattekko mennä Vappuna Lintsille? Kummituslinnaan yökyöpeleinä.
Täällä on sairaan kolea keli, pitää istuu sisätiloissa ja nauttia kuohuviinistä rakkaan kainalossa. Tämmöinen tasapainottaa. Tämmöinen on kivaa. Pitäskö hankia ilmapalloja ja poksahdella niitä huvikseen.

Onko rakkaanasi tällä kertaa tunteeton tietokoneesi?

D_F
29-04-2005, 00:08
Älä huolehdi...tai kiva kun huolehdit....kainaloon kun pääsee niin aina tapahtuu ;)

no niin, en odottanutkaan muuta vastausta. näin sen pitäis olla.

По-душка
29-04-2005, 00:09
no en mää siitä suutu. saanko soittaa kaverille tai ottaa yleisön avuksi? ;) et kai suutu että taas esitän kysymyksiä? ;)

en mä sulle pysty koskaan suuttumaan, kun et ikinä vie asiaa niin pitkälle...
yleisönä meillä on nyt vain AlinaR, saat pyytää häneltä apua.

AlinaR
29-04-2005, 00:10
Täällä hetkellä hyvinkn, mutta sinä hetkenä ei...ihan elävä ihanaiseni, jonka kainalossa niin mahtavaa ja turvallista olla.
:)

По-душка
29-04-2005, 00:12
Täällä hetkellä hyvinkn, mutta sinä hetkenä ei...ihan elävä ihanaiseni, jonka kainalossa niin mahtavaa ja turvallista olla.
:)

ihaNaisesi? luulin aina, että pidät enemmän miehistä...

AlinaR
29-04-2005, 00:16
Minä yleisönä tietenkin neuvoisin DeeFeeta olemaan omana terävänälyisenä itseänä, ja olla aloittamatta asioita minkä ei voi viedä loppuun, jota meidän ihana seuramme istuisi rypistämättä ihanaa otsaansa ja nauttisi istujaisesta miten parhaimmalla tavalla.

olisi mukava ja ystävvällistä jos joku korjaisi kirjoitusvirheet tästä hölynpölylauseesta

D_F
29-04-2005, 00:20
ja olla aloittamatta asioita minkä ei voi viedä loppuun,

jaa, so on niin että mun on parempi olla nousematta sängystä aamuisin, jos mä kuuntelen su neuvoja. koska ei mikään asia (melkein ;)) tule tehdyksi täysin. puoliksi tehty on jo lähempänä päämäärää ja lopputulosta.

AlinaR
29-04-2005, 00:21
Uskoisin että sana ihanainen ei tule mitenkään kahdesta "ihanasta" ja "naisesta".
Jos niin kuitenkin käy, niin kainalo, missä turvallisesti istun vappuna on kuitenkin miehen.

AlinaR
29-04-2005, 00:23
jaa, so on niin että mun on parempi olla nousematta sängystä aamuisin, jos mä kuuntelen su neuvoja. koska ei mikään asia (melkein ;)) tule tehdyksi täysin. puoliksi tehty on jo lähempänä päämäärää ja lopputulosta.

no niin, en odottanutkaan muuta vastausta. näin sen pitäis olla. (c) :)

D_F
29-04-2005, 00:23
en mä sulle pysty koskaan suuttumaan, kun et ikinä vie asiaa niin pitkälle...


pitäiskö meidän aloittaa meidän suhdetta ihan alusta, ihan puhdasta sivusta, silloin ollan mahdollisimman rehellisia toisilemme ja luotetaan ainaa vaistoihimme ja siten hopidetaan kaikki asiat alusta loppuun? ehkä sillain päästään ihan niin kuin perille asti ja aina, mites sää tuumat? ;)

D_F
29-04-2005, 00:25
Uskoisin että sana ihanainen ei tule mitenkään kahdesta "ihanasta" ja "naisesta".


maa kato en tieda mitaan oikein kirjoituksesta, mutta minusta "ihanainen" on just laiskan miehen ihana nainen ;)

По-душка
29-04-2005, 00:30
Uskoisin että sana ihanainen ei tule mitenkään kahdesta "ihanasta" ja "naisesta".
Jos niin kuitenkin käy, niin kainalo, missä turvallisesti istun vappuna on kuitenkin miehen.

Heitin huulta tapani mukaan, älä välitä.
Mahdutko hyvin sydänkäpysi kainaloon? Onko se tilava?

AlinaR
29-04-2005, 00:31
Olen kamalan ahdistunut kotipihani keskeneräisyydestä. Syksyllä laitoin kaikki paikat kuntoon ja nyt kun lumet suli niin nätisti kerätyt lehdet ja risut tontin nurkassa eivät näyttäneet siistille.
Sen asian hoidin ostamalla työvoimaa, joka tuli jo aamu seitsemältä kuorma-autolla kauhaamaan jäteet pois. Maksoi hirveästi.
Ja loppua ei näy. Ja se ahdistaa. Pojalla rippijuhlat kesällä, pihan on oltava tip-top kunnossa. Vai olenko liian vaativa?

AlinaR
29-04-2005, 00:37
Sydänkäpyni kainalo on just niin tilava kun tarvii.

Hei, aloittakaa ihmeessä uudestaan suhdettane niin minä voisin sen tässä todistaa viralliseksi, olisin otettu.
On ihana kun ihmiset löytää näin vaivattomasti kompromisseja ja tuovat sekä itselle että lukijalle ilon.

По-душка
29-04-2005, 00:37
pitäiskö meidän aloittaa meidän suhdetta ihan alusta, ihan puhdasta sivusta, silloin ollan mahdollisimman rehellisia toisilemme ja luotetaan ainaa vaistoihimme ja siten hopidetaan kaikki asiat alusta loppuun? ehkä sillain päästään ihan niin kuin perille asti ja aina, mites sää tuumat? ;)

oliko meillä oikein suhde :str: ? Luulin aina, että vasta vispiläkauppa... kuinka erehdyinkään! oletko varmaa, että pystyt viemään minut perille asti?

AlinaR
29-04-2005, 00:43
Podushka, oletko ikinä ollut lähellä raivoa.

D_F
29-04-2005, 00:43
ok ok, sori vaan, ei olis pitänyt kertoa mut tuli kuitenkin sanottua. nytten kaikki titetää. myöhästä. jaa siitä viemisestä, se on kahden kauppa ;) yksittäisten eduista parhaiten huolehditaan tiukkaalla yhteistyöllä. vai olenko minä niin nuori naiivi maalaispoika, että saatan olla väärässä ja asiat ei menekaan niin? ;)

По-душка
29-04-2005, 00:46
Olen kamalan ahdistunut kotipihani keskeneräisyydestä. Syksyllä laitoin kaikki paikat kuntoon ja nyt kun lumet suli niin nätisti kerätyt lehdet ja risut tontin nurkassa eivät näyttäneet siistille.
Sen asian hoidin ostamalla työvoimaa, joka tuli jo aamu seitsemältä kuorma-autolla kauhaamaan jäteet pois. Maksoi hirveästi.
Ja loppua ei näy. Ja se ahdistaa. Pojalla rippijuhlat kesällä, pihan on oltava tip-top kunnossa. Vai olenko liian vaativa?

Yleensä ahdistaa, kun naapurin piha on paljon siistimpi kuin oma. Mutta jos ympärilläkin on yhtä sotkuista, silloin saavutetaan harmoniaa. Voin kertoa, etten ole pystynyt saavuttamaan harmoniaa pitkään aikaan.

Sinulle AlinaR lohdutuksesi voin sanoa, että kesään on onneksi vielä aikaa.

По-душка
29-04-2005, 00:51
Podushka, oletko ikinä ollut lähellä raivoa.

myönnän, että lähellä olin, mutta raivo oli niin pelottava, että juoksin kovaa siitä karkuun.

AlinaR
29-04-2005, 00:53
Niin justinsa. Loppukesästäkin kuulee radiosta "vielä on kesä jäljellä"...niin optimistisena oltava tässä.
Jos ympärillä on sotkuista ja se jopa käy niin harmonia on saavutettu, mutta jos se ei käy, silloin harmoniasta ei hajuakaan.

По-душка
29-04-2005, 00:55
ok ok, sori vaan, ei olis pitänyt kertoa mut tuli kuitenkin sanottua. nytten kaikki titetää. myöhästä. jaa siitä viemisestä, se on kahden kauppa ;) yksittäisten eduista parhaiten huolehditaan tiukkaalla yhteistyöllä. vai olenko minä niin nuori naiivi maalaispoika, että saatan olla väärässä ja asiat ei menekaan niin? ;)

olet oikeassa (ja aika useastikin). minusta onnistuminen riippuu siitä, kuinka "tiukka" yhteistyö on.

AlinaR
29-04-2005, 00:57
myönnän, että lähellä olin, mutta raivo oli niin pelottava, että juoksin kovaa siitä karkuun.
Kiitos vastauksesta.
Raivolla ei todistaa mitään eikä se auttaa ketä.

По-душка
29-04-2005, 00:59
hei yökyöpelit!
huomenna on sentään vielä työpäivä. täytyy mennä koisiin.
hyviä unia ja kullin, anteeksi kullan kuvia!

punastun ja poistun paikalta

AlinaR
29-04-2005, 01:00
Mutta nyt nukuksimaan, huomenna on työpäivä ja uudet kujeet.
Öitä, kamut!

Ralphie
29-04-2005, 01:04
Mihin hävisi mainio oivaltamiskykysi? Pitääkö nyt oikein vääntää rautalangasta? Hyvä on.
Tein johtopäätöksen, ettei sinun ainakaan tarvitse turvautua omiin käsiin päästäksesi paineesi ulos, vaan sinulle löytyy ikioma paineensäätäjätär. Tiedät kai, että paineensäätäjättäret ovat herkkiä olentoja ja vaativat useasti hienosäätöä. Tuliko selväksi?

Huh-huh. Jep, tuo kyllä meni multa ohi. Paineensäätäjättäristä kun en ole koskaan aikaisemmin kuullut.. :D Ihan hauska ilmaisu. По-душка veti jälleen pisteet kotiin.

Saanko muuten udella, millä vuosikymmenellä olet syntynyt? Kiinnostaa ihan pirusti.. ;) Ollaan tässä heitetty läppää jo aika kauan enkä mä vieläkään tiedä ootko alle vai yli kolmekymppinen.. Näistä muista, ihanista, palstan käyttäjistä olen nähnyt jopa kuvia. D_F:n nähnyt livenä.

By the way, nyt kun on paineita, enkä tarkoita haarojen välisiä, minun talossani tapahtuu merkittävä juttu. Naapuriin muutti kenties tyttö, joka soittaa viulua. Soittaa muuten todella hyvin. Herään mielelläni sen ihanaan viulunsoittoon viikonloppuisin ja se jopa jossain määrin lumoaa minua.. Mä oletan siis, että se on nainen ja hyvännäköinen sellainen, mutta mitään todisteita siitä ei ole. Viulua hän käyttää todella hyvin... kuuntelen mielelläni ja musiikki herättää paljon ajatuksia.. Kuka hän mahtaa olla? :xdaisy:

Vai olenko liian vaativa?

Olet. Tee pihastasi sinun näköisen. Sellaisen kuin itse haluat. Itse en voi sietää liian järjestelmällisen kauniita pihoja. Vaikutelma on liian snobi, amerikkalainen haluan-näyttää-statukseni-tässä-yhteiskunnassa -meininki, jonka päällimäisenä syynä on tehdä vain naapurit kateellisiksi. Yäk. Vähän rähjäinen piha on romanttisempi.. (Tämä on siis ainoastaan mun mielipide eikä sitä tarvitse noudattaa)

Шаман
29-04-2005, 01:06
Täälläpä on säpinää... Hei, mitä jos pistetään jatko osa uuteen trediin? Tää venyy ja on vaikea lukea. Tapahtuuko niin kaikissa tredeissä missä on paljon sivuja?

Ralphie
29-04-2005, 01:10
hyviä unia ja kullin, anteeksi kullan kuvia! punastun ja poistun paikalta

Jah. Kullin kuvia. Ehkä sinunkin pitäisi päästää paineet kun kerran tämäkin lipsahti näin helposti? :moi:

Ralphie
29-04-2005, 01:15
Täälläpä on säpinää... Hei, mitä jos pistetään jatko osa uuteen trediin? Tää venyy ja on vaikea lukea. Tapahtuuko niin kaikissa tredeissä missä on paljon sivuja?

Täällä on aina säpinää ja kaksimielisiä juttuja.. :D Mä en tiedä muista threadeistä.. ;)

Шаман
29-04-2005, 01:24
Täällä on aina säpinää ja kaksimielisiä juttuja.. :D Mä en tiedä muista threadeistä.. ;)

Kyllä kyllä! Ja se on ihan JEES! :D Tarkoitin vaan sitä että mun koneella tää juttu levis metrin leveydelle. Joudun kelaa mutamaa lausetta ees taas enneen ku saan sen luettua. Sillä aikaa ku kelaan ni jutun juju livahtaa vielä kauemmas ja olen ihan pihalla... :D

Ralphie
29-04-2005, 01:25
Kyllä kyllä! Ja se on ihan JEES! :D Tarkoitin vaan sitä että mun koneella tää juttu levis metrin leveydelle. Joudun kelaa mutamaa lausetta ees taas enneen ku saan sen luettua. Sillä aikaa ku kelaan ni jutun juju livahtaa vielä kauemmas ja olen ihan pihalla... :D

Itse asiassa mulla on sama ongelma.. Tää on jotenkin liian leveä.. :(

D_F
29-04-2005, 19:31
olet oikeassa (ja aika useastikin). minusta onnistuminen riippuu siitä, kuinka "tiukka" yhteistyö on.
tässä tapauksessa yhteistyön ehdottomasti oltava tosi tiukka. vai mitä?