PDA

View Full Version : Parannetaan maailmaa


Страницы : 1 2 [3]

По-душка
02-10-2005, 22:34
Mulla on niin paljon kysymyksiä. No eri asia sitten on, että jos hän on mies.

Miksi on eri asia? Luuletko, että miehet eivät pysty antamaan oikeita vastauksia? Vai et vaan halua olla miesten kanssa tekemisissä?

По-душка
02-10-2005, 22:37
Onko tämä haaste? :) Olen lukenut Superflirtti-kirjan! ;)
Oliko siinä paljon uutta sinulle ? Osaatko soveltaa lukemasi?

D_F
03-10-2005, 08:42
Onko tämä haaste? :) Olen lukenut Superflirtti-kirjan! ;)
mistä sait sellaisen?

Ralphie
03-10-2005, 22:09
Oliko siinä paljon uutta sinulle ? Osaatko soveltaa lukemasi?

Kirjassa oli mielenkiintoisia naisnäkökulmia flirttailusta ja miehistä. Niistä opin jotain uutta... Pitää ymmärtää vastakkaista sukupuolta saadakseen parhaan mahdollisen tuloksen.. ;)

mistä sait sellaisen?

Sain kaverilta lahjaksi, löytyy varmaan kirjastoistakin. Kirjoittaja on Tracey Cox ja kirjan nimi jo aiemmin mainittu Superflirtti. Olen lukenut myös saman sarjan Superseksiä-kirjan :)

~Aurora~
04-10-2005, 00:44
Onko tämä haaste? :) Olen lukenut Superflirtti-kirjan!
Me kaikki kaipaamme erilaisia haasteita, jotta emme ikävystyisi. No se ei tarkoita että mä haluan flirttailla sun kanssa. Mä voin myöntää, että mä en osaa flirttailla kenenkään kanssa enää. No kaikissa naisissa on salaisuuksia kuten Po-dushkalla, kenellä on paljon niitä taskussa. Mun mielestäni hän on kunnon mielikuvituksen osaava flirttailija. :)
Ralphie sä ot vielä sinkku, että pitää osata flirttailemaan hyvin saadakseen parhaan mahdollisen tuloksen.. Samat sanat DeFulle. En tiedä onko Shamaani joukossa ? :shuffle:
Olen lukenut myös saman sarjan Superseksiä-kirjan Otsä seksiguru ? :sla:
Miksi on eri asia? Luuletko, että miehet eivät pysty antamaan oikeita vastauksia? Vai et vaan halua olla miesten kanssa tekemisissä? Koska mä pelkään katsoa miestä suoraan silmiin. :spy: No ...vitsi. (В каждой шутке есть доля правды). Minä huomasin, että suomalaiset (naiset tai miehet) eivät kovin aktiivisesti halunneet keskustella venäläisten kanssa vaikkapa he opiskelevat venäjää samassa ryhmässä. Mä yritin keskustella heidän kanssa mutta result on nolla. Ehkäpä pitäs flirttailla saadakseen parhaan mahdollisen tuloksen.. ?

Ralphie
04-10-2005, 11:36
Ralphie sä ot vielä sinkku, että pitää osata flirttailemaan hyvin saadakseen parhaan mahdollisen tuloksen..

Miksi luulet minun olevani sinkku? :) Älä usko kaikkea mitä ihmiset tänne kirjoittavat. Ehkä olen leski tai vaikkapa pelaaja. Flirttailu on kivaa myös silloin kun olet suhteessa. Silloin vain molempien pitää olla tietoisia siitä, että tämä on vain viaton leikki, joka ei johda mihinkään.....

Otsä seksiguru ? :sla:

Toivotko minun olevan? Ota selvää ;)

Koska mä pelkään katsoa miestä suoraan silmiin. No ...vitsi. (В каждой шутке есть доля правды).

Jos et silmiin katso, niin mihin sitten?

Ehkäpä pitäs flirttailla saadakseen parhaan mahdollisen tuloksen.. ?

Ehkäpä. Varmista toki ensin että vaimo ei ole paikalla.. ;) Sinkkumiehiin flirtti varmasti uppoaa.

По-душка
04-10-2005, 13:16
Ralphie!
Olet aikamoinen veijari, mutta pidän sinun ajattelutavastasi.

Tässä on asiaan liittyvä vitsi:

Naisopettaja oli antamassa matematiikan tukiopetusta:
"Kolme lintua istuu puhelinlangalla. Metsästäjä ampuu yhden.
Kuinka monta lintua jää langalle?"

Oppilas mietti hetken ja sanoi mietteliäästi:
"Ei yhtään."

"Ei, ei, ei. Yritetäänpä uudelleen", naisopettaja sanoi
kärsivällisesti, "Kolme lintua istuu puhelinlangalla.
Metsästäjä ampuu yhden. Kuinka monta lintua jää langalle?"

"Ei yhtään.", poika vastasi jämäkästi, eikä naisopettaja voinut kuin
huokaista:
"No, miten päädyit tulokseen?"
"Yksinkertaista", poika vastasi, "Kun metsästäjä ampui
yhden, laukaus pelästytti kaksi muuta tiehensä."

"Niin", naisopettaja vastasi, "vastaus ei ole se, mitä
haettiin, mutta pidän ajattelutavastasi."

"Okei", poika virkkoi, "Nyt on minun vuoroni kysyä. Kolme
naista istuu penkillä syömässä mehujäitä. Yksi naisista nuolee mehujäätä, toinen
puree ja kolmas imee.
Kuka heistä on naimisissa?"

Naisopettaja katsoi kirkas silmästä poikaa, värisi
suuttumuksesta ja punastui.

"No niin", poika kärtti, "Kolme naista istuu penkillä syömässä
mehujäitä. Yksi naisista nuolee mehujäätä, toinen puree ja kolmas
imee.
Kuka heistä on naimisissa?"

Naisopettaja nielaisi ja lähes kuiskasi vastauksensa: "Se
joka imee?"

"Ehei", poika vastasi yllättyneenä, "Se, jolla on
vihkisormus. Mutta pidän ajattelutavastasi."

По-душка
04-10-2005, 13:20
Ehkäpä pitäs flirttailla saadakseen parhaan mahdollisen tuloksen.. ?

Flirttailu kannattaa aina. Se pitää mieli virkeänä ja halut korkeana. Tuloksista en ole niinkään varma.

Harri
04-10-2005, 18:46
Mitä seksikirjoihin tulee, niin lukekaa poijjjaat (ja tytöt) "The Art of Female Ejaculation - How Any Woman Can Achieve The Best Orgasms Through Female Ejaculation, Lisa S. Longhofer R.M.", niin ei muija kinua lupaa (lue: kylmää käteistä talouden budjetista) uusiin kenkiin tms.

D_F
04-10-2005, 18:55
Ralphie!
Tässä on asiaan liittyvä vitsi:

."
sitä ei varmaan pysty sanoo suoemnkielellä, mutta аццкий отжыг ;)))))

Ralphie
04-10-2005, 23:42
Ralphie! Olet aikamoinen veijari, mutta pidän sinun ajattelutavastasi.
Tässä on asiaan liittyvä vitsi

Kiitos, По-душка! :ura: Vitsi on vanha, mutta toimii edelleen.. :ha:

Mitä seksikirjoihin tulee, niin lukekaa poijjjaat (ja tytöt) "The Art of Female Ejaculation - How Any Woman Can Achieve The Best Orgasms Through Female Ejaculation, Lisa S. Longhofer R.M."

Pitää ehkä tutustua. Naisten эджакулэйшн оn kova sana.

~Aurora~
05-10-2005, 23:03
Miksi luulet minun olevani sinkku? :) Sä näytät siltä, että sä ot sinkku. Miksi mä luulen niin, mä en osaa sanoa. Voisi olla sun sielu on vielä sinkku.
Älä usko kaikkea mitä ihmiset tänne kirjoittavat. Minä uskon kaikkeen mitä ihmiset kirjoittavat tähän. Se on harhamaailma, jossa me asumme Fata Morganan linnassa, joka hallitsi meidät. Niin voi arvata jotakin siitä minkälaisia ihmisiä siellä on... siis vain katselee avataria.
Ehkä olen leski tai vaikkapa pelaaja. Flirttailu on kivaa myös silloin kun olet suhteessa. Silloin vain molempien pitää olla tietoisia siitä, että tämä on vain viaton leikki, joka ei johda mihinkään..... Ju, ju sä ot kova pähkinä. :wink: Hm... vain viaton leikki. Leikissä on samat säännöt kun pelissä. Siihen kuuluu voittaja ja häviäjä.

VOITTAJA JA HÄVIÄJÄ (se ei ole mun ajatuksia)

Voittaja sanoo virheen tehdessään
"Olin väärässä."

Häviäjä sanoo virheen tehdessään
"Ei se ollut minun vikani."

Voittaja selvittää vaikeankin tehtävän.

Häviäjä yrittää kiertää sen,
eikä saa sitä koskaan hoidettua.

Voittaja tekee sitoumuksia,
häviäjä lupauksia.

Voittaja sanoo:
"Olen hyvä, mutta voin olla vieläkin parempi."

Häviäjä sanoo:
"En ole niin huono kuin monet muut ovat."

Voittaja kuuntelee,
häviäjä odottaa että pääsisi itse puhumaan.

Voittaja tuntee vastuun enemmästäkin
kuin vain omasta työstään.

Häviäjä taas toteaa, että
"Minähän olen täällä vain töissä."
Toivotko minun olevan? Ota selvää ;) Hauskaa tutustua Ralphe.... Ralphe Simpson 007. Kaikki agentit ovat hurmavia ja seksikkaita. :smile:

Jos et silmiin katso, niin mihin sitten? Mä kattoin epäsuoraan silmiin. :insane: On parempi kysyä mitä mä pelkään.

Missä OpiskelijaParka on ?

Ralphie
05-10-2005, 23:40
Sä näytät siltä, että sä ot sinkku

Oho... Ei me olla muistaakseni tavattu missään...

Minä uskon kaikkeen mitä ihmiset kirjoittavat tähän. Se on harhamaailma, jossa me asumme Fata Morganan linnassa, joka hallitsi meidät.

Ööh, okei..... mä en taas usko. Säkin saatat kirjoittaa tänne jostain osastolta :D

Niin voi arvata jotakin siitä minkälaisia ihmisiä siellä on... siis vain katselee avataria.

Mitäs mietit mun avasta? Minkäläinen ihminen olen? Keltainen ja tyhmä? :D

Ju, ju sä ot kova pähkinä. :wink: Hm... vain viaton leikki. Leikissä on samat säännöt kun pelissä. Siihen kuuluu voittaja ja häviäjä.

Joskus nämä säännöt eivät päde kaikkeen. Varsinkaan internetissä...

Mä kattoin epäsuoraan silmiin. :insane: On parempi kysyä mitä mä pelkään.

Ehkä miehet pelkää sun kieroa katsetta :) Mitä sinä pelkäät, aamuruskon jumalatar Aurora?

Hauskaa tutustua Ralphe.... Ralphe Simpson 007. Kaikki agentit ovat hurmavia ja seksikkaita.

Det e väldigt trevligt att träffa dej oxå! Sä et varmaan katso Simpsoneita? Ralphie ei kuulu Simpsons-sukuun, ihq Ralphie on Clancy Wiggumin poika... Joo, mä voin olla sun agenttisi jos niin toivot! hehe

Katja
05-10-2005, 23:50
Ööh, okei..... mä en taas usko. Säkin saatat kirjoittaa tänne jostain osastolta :D

:lol: Oletko sä osastolla vai?

Ralphie
06-10-2005, 00:14
:lol: Oletko sä osastolla vai?

En... Se oli painotus, tiedätkö. Vähän niin kuin: Sinäkin, Brutus. Mulla on huonot kokemukset tänne kirjoittavista ihmisistä... ;)

Шаман
06-10-2005, 03:04
Mulla on huonot kokemukset tänne kirjoittavista ihmisistä... ;)

Mitä toi ki tarkoitti? Tänne kirjoittavista vai sinne jonnekin nettiin yleensä? ;)

D_F
06-10-2005, 10:40
Mitä toi ki tarkoitti? Tänne kirjoittavista vai sinne jonnekin nettiin yleensä? ;)
oli kyllää aika paha kommentti heitetty ;)

Ralphie
06-10-2005, 13:21
Mitä toi ki tarkoitti? Tänne kirjoittavista vai sinne jonnekin nettiin yleensä? ;)

No hätä! :) Kaikki stressaantuivat mun kommentista.. Sanon vain, että netissä ei kannata uskoa kaikkea - senhän tietää kaikki.

oli kyllää aika paha kommentti heitetty

Alkaako pelottamaan? :D

Шаман
06-10-2005, 13:42
oli kyllää aika paha kommentti heitetty ;)

Ei mitään ressiä. Se oli vaa dzoukki. :gy:

D_F
06-10-2005, 20:41
Alkaako pelottamaan? :D
ei mua. vaikka oliskin totta sehän on osa imagoa ;)

D_F
06-10-2005, 20:42
Ei mitään ressiä. Se oli vaa dzoukki. :gy:

funtsasin kyllä

~Aurora~
07-10-2005, 12:04
Ööh, okei..... mä en taas usko. Säkin saatat kirjoittaa tänne jostain osastolta :D Oikein ! Sä et kuulu meidän makujen maailmaan, jossa on suklaata ja herkkuja. :smile: Mutta mä kirjoitin harhamaailmasta ja ajattelen, että virtuaalimaailma on harhamaailma. :confused: No... on vaikeata keskustella jonkun kanssa jos ihminen ei usko kenellekään. Неверующий Фома. :str: Sinua voi ymmärtää, että kaikki on valehtelijat. Harmi. :drug:

Ralphie
07-10-2005, 13:18
Oikein ! Sä et kuulu meidän makujen maailmaan, jossa on suklaata ja herkkuja. Mutta mä kirjoitin harhamaailmasta ja ajattelen, että virtuaalimaailma on harhamaailma. No... on vaikeata keskustella jonkun kanssa jos ihminen ei usko kenellekään. Неверующий Фома. Sinua voi ymmärtää, että kaikki on valehtelijat. Harmi.

Mä uskon sua, Aurora :) ...mutta netissä liikkuu paljon valehtelijoita, pitää muistaa se. Kaikki eivät tietenkään ole.. ;)

~Aurora~
08-10-2005, 17:11
Mä uskon sua, Aurora :) ...mutta netissä liikkuu paljon valehtelijoita, pitää muistaa se. Kaikki eivät tietenkään ole.. ;)

Usko pois sä et ole keltainen ja tyhmä. Katso sisään. Onko tuttu nimi "Kuningas Arthur"?

Шаман
08-10-2005, 17:23
Hyvässä uskossa saa olla. Ja pitääkin välillä... Fanatismiin ei kannata heittäytyä. Uskon ihmisiin, uskon rehellisyyteen. Välillä usko horjuu, mutta palautuu ja vahvistuu.

~Aurora~
08-10-2005, 17:50
Ei mitään ressiä. Se oli vaa dzoukki. :gy:

Onkopas dzoukki шутка ?

Katja
08-10-2005, 17:53
Onkopas dzoukki шутка ?
On:)
.......

Шаман
08-10-2005, 17:56
Onkopas dzoukki шутка ?

Kyllä. Välillä heitän liian rajuja ja karskeita. :) Uskon huumoriin... :)

~Aurora~
08-10-2005, 18:07
Hyvässä uskossa saa olla. Ja pitääkin välillä... Fanatismiin ei kannata heittäytyä. Uskon ihmisiin, uskon rehellisyyteen. Välillä usko horjuu, mutta palautuu ja vahvistuu.

Tämä tarkoittaa, että sä ot joskus epävarma jostakin mutta sä uskot että se on oikein. On mielikiintoista. :smile:

Haittako se teitä että mä kysyin aina ? Mä haluaisin vain harjoitella kirjoittaa suomeksi täällä koska en uskalla jossakin muualla netissä.

Шаман
08-10-2005, 18:26
Tämä tarkoittaa, että sä ot joskus epävarma jostakin mutta sä uskot että se on oikein. On mielikiintoista. :smile:

Haittako se teitä että mä kysyin aina ? Mä haluaisin vain harjoitella kirjoittaa suomeksi täällä koska en uskalla jossakin muualla netissä.

Hyvin erilaiset ihmiset pyörii tässä maailmassa. Välillä törmätään ja petytään. Sama juttu netissä. Siitä Ralphie just puhui. Uskon kuitenkin parempaan.

Älä hassuja kysy! Täällä just rupatellaan ja harjoitellaan! Sinä(sä) osaat tosi hyvin suomea. Harva ihminen kirjoittaa niin hyvin. :)

По-душка
08-10-2005, 19:06
Hyvässä uskossa saa olla. Uskon ihmisiin, uskon rehellisyyteen.
Uskon huumoriin... :)
Uskon parempaan.
Onko sinulla tänään uskon päivä, uskovainen Samaani?

OpiskelijaParka
08-10-2005, 19:19
Missä OpiskelijaParka on ?

Opiskelemassa.

~Aurora~
08-10-2005, 19:33
Opiskelemassa.

Mitä sä opiskelet siellä ? Sinun ei ole pakko vastata kysymykseen jos sä et halua paljastaa asemasi. Mä on myöskin opiskelija. Joskus olen ihan parka. :smile:

OpiskelijaParka
08-10-2005, 19:46
Mä en siis ole mikään venäjän kielen asiantuntija ja teen itsekin paljon kielioppivirheitä...:)

Nyt on hyvä tilaisuus kehittyä ulkomaalaisen kuulustelussa. Etkä sitten kysy vastavuoroisesti minulta, miten ne suomen yhdyssanat tarkalleen ottaen määritellään. Saat lukea itse 20 sivua lukiotasoista natiiveille tarkoitettua kielioppia.


'Прежде чем' kuullosti sun lauseessa todella oudolta. Varmaan tyylivirhe, se ei vaan sovi sinne. 'Пока' kuullostaa paljon paremmalta.


Arvaus osa II:

Tarkoittaako 'Прежде чем' "aiemmin kuin"/"earlier than", mitä käytetään vertailussa.
Ja 'Пока' on konjuktio? "ennen kuin"/"before" ?


Выучил = oppia
изучил = tutkia, tarkastella, katsastaa

Se vaan kuullostaa paremmalta, mutta voit toki sanoa 'изучил' mikä tarkoittaisi sitä, että olet tehnyt aika syvällistä tutkimustyötä venäjän kielen rakenteesta.

Hmm. Tässä on nyt käynyt niin, että olin käsittänyt minulle opetetun noiden verbien olevan aspektiparin, mutta kummallakin on näköjään oma aspektiparinsa. Tästä se oikea venäjän opiskelu alkaa ...

Mites olisi imperfektiivinen aspekti 'Выучал' ?

Шаман
08-10-2005, 19:49
Onko sinulla tänään uskon päivä, uskovainen Samaani?

Uskoisin niin. On hieno päivä ja nautin siitä. Samaanit uskoo omiin jumaliin. :)

bee
08-10-2005, 20:02
Mites olisi imperfektiivinen aspekti 'Выучал' ?
УЧИЛ on vähän parempi... ;)

OpiskelijaParka
08-10-2005, 20:20
УЧИЛ on vähän parempi... ;)

Joo, joo, mutta miksi?

По-душка
08-10-2005, 20:28
Arvaus osa II:

Tarkoittaako 'Прежде чем' "aiemmin kuin"/"earlier than", mitä käytetään vertailussa.
Ja 'Пока' on konjuktio? "ennen kuin"/"before" ?



Hmm. Tässä on nyt käynyt niin, että olin käsittänyt minulle opetetun noiden verbien olevan aspektiparin, mutta kummallakin on näköjään oma aspektiparinsa. Tästä se oikea venäjän opiskelu alkaa ...

Mites olisi imperfektiivinen aspekti 'Выучал' ?
'Прежде чем' käytetään yllensä tämän tyypisissä lauseissa:
Прежде чем сказать, подумай.
Прежде чем писать статью, следует составить план.
Прежде чем просить о чем-либо мужа, хорошо накорми его.
Прежде чем заниматься любовью, убедитесь, что в комнате нет скрытой камеры.

aspektiparit:
учить - выучить (учил - выучил)
изучать - изучить (изучал - изучил)

OpiskelijaParka
08-10-2005, 20:31
Mitä sä opiskelet siellä ? Sinun ei ole pakko vastata kysymykseen jos sä et halua paljastaa asemasi.

Juu. En minä oikein julkiselle paikalle jätä yksilöiviä henkilötietoja. Kyllä minä teen itseni jäljittämisen vähän työläämmäksi uteliaille kolmansille osapuolille :)

Eli Ralphie ilmoittikin jo, ettei ole venäläinen vakooja. Uskotaan. Voihan se olla suomalainenkin :) Varmaa on vain, että vähintään molempien maiden tiedustelupalvelut pitävät tästäkin palstasta jotain vähemmän tärkeää rekisteriä. Ja onhan se valtion palkollisille mukavaa toimistotyötä sen sijaan, että pitäisi jalkautua oikeisiin töihin kenttähommiin hakemaan jotain tylsiä kettutyttöjen brosyyrejä. Jos vaikka sattuisi satamaan.

Mutta keskustelun vuoksi, minä olen kiinnostunut mm. tietokonelingvistiikasta ja ekonometriasta.

OpiskelijaParka
08-10-2005, 21:02
'Прежде чем' käytetään yllensä tämän tyypisissä lauseissa:


Lauseen alussa? Nuo kyllä kääntyvät 'ennen kuin'.


aspektiparit:
учить - выучить (учил - выучил)


Sanakirja sanoo:
несовер. - учить; совер. - научить, обучить, выучить

3) (что-л.); совер. - выучить
(изучать, усваивать) learn, study
учить наизусть роль — to learn the part Suomeksi(ko?): opetella osaa/roolia (ulkoa)
Olisiko sitten 'выучить наизусть роль'= 'oppia osa/rooli (ulkoa)' ?

Ja tässä toisessa vaihtoehdossa tapahtuukin vartalomuutos
несовер. - выучивать; совер. - выучить
1) (что-л.)
learn
- выучивать наизусть (opetella ulkoa) Käytetäänkö tätä vain tässä sanonnassa vai onko tämä jotenkin harvinaisempi verbi?

По-душка
08-10-2005, 21:43
Lauseen alussa? Nuo kyllä kääntyvät 'ennen kuin'.



Sanakirja sanoo:
несовер. - учить; совер. - научить, обучить, выучить

3) (что-л.); совер. - выучить
(изучать, усваивать) learn, study
учить наизусть роль — to learn the part Suomeksi(ko?): opetella osaa/roolia (ulkoa)
Olisiko sitten 'выучить наизусть роль'= 'oppia osa/rooli (ulkoa)' ?

Ja tässä toisessa vaihtoehdossa tapahtuukin vartalomuutos
несовер. - выучивать; совер. - выучить
1) (что-л.)
learn
- выучивать наизусть (opetella ulkoa) Käytetäänkö tätä vain tässä sanonnassa vai onko tämä jotenkin harvinaisempi verbi?

Pää- ja sivulauseiden järjestys on vapaa.
Смотреть надо, прежде чем поворачивать направо.
Прежде чем поворачивать направо, смотреть надо.

Veikkauksesi on oikea. Выучивать verbiä käytetään hyvin harvoin ja yleensä opetella ulkoa -merkityksessä.
Esim. Вам нет необходимости выучивать учебник от корки до корки.

Ralphie
09-10-2005, 17:08
Etkä sitten kysy vastavuoroisesti minulta, miten ne suomen yhdyssanat tarkalleen ottaen määritellään. Saat lukea itse 20 sivua lukiotasoista natiiveille tarkoitettua kielioppia.

En kysy. Olen lukenut ja mielestäni hallitsen yhdyssanoja paremmin kuin keskiverto suomalainen :)

Tarkoittaako 'Прежде чем' "aiemmin kuin"/"earlier than", mitä käytetään vertailussa. Ja 'Пока' on konjuktio? "ennen kuin"/"before"?

Kyllä!

Eli Ralphie ilmoittikin jo, ettei ole venäläinen vakooja. Uskotaan. Voihan se olla suomalainenkin. Varmaa on vain, että vähintään molempien maiden tiedustelupalvelut pitävät tästäkin palstasta jotain vähemmän tärkeää rekisteriä.

Terroristiuhka on aina olemassa.. (Ei hymiötä tähän)

Katja
12-10-2005, 11:43
Kuka tietää mikä on venäjäksi mahasuolisto ja sitten toiseenpäin, mikä on suomeksi дисбактериоз?
Eikö kukaan tiedä? En usko.:) Mun sanakirjassa ei ole sellaisia sanoja. Ihan totta. Kissani on kipeä ja olisi kiva tietää mitä ne sanat tarkoittavat.

space_monkey
12-10-2005, 15:08
Mahasuolisto on "тавтология".

Ralphie
13-10-2005, 01:47
Sattuiko joku teistä näkemään Matti Nykäsen telkkarissa? Siinä ihmeen Joonas ja Ruben -ohjelmassa. On se Matti raukka... Kännissä telkkarissa ja höpisi koko ajan sekavia ja mauttomia juttuja. Sanoi mm. että kirja ei voi olla romaani, koska hän ei pidä mustalaisista.. No huh-huh.

Jos joku missasi tämän legendaarisen pätkän niin täältä sen voi ladata (http://hiredcam.com/misc/rubenjonas_mattinykanen.avi).

Шаман
13-10-2005, 02:29
Jos joku missasi tämän legendaarisen pätkän niin täältä sen voi ladata (http://hiredcam.com/misc/rubenjonas_mattinykanen.avi).

En nähny, mutta en ihmettele. Matti ja Mervi. Suomea viihdyttävä taistelu pari...

Katja
13-10-2005, 02:45
En ole nähnnyt. Se Matti on kyllä päästä sekaisin ja vaimo on vielä pahempi tapaus, koska kestää tällaista. :cranky:

~Aurora~
13-10-2005, 19:38
Juu. En minä oikein julkiselle paikalle jätä yksilöiviä henkilötietoja. Kyllä minä teen itseni jäljittämisen vähän työläämmäksi uteliaille kolmansille osapuolille :)

Eli Ralphie ilmoittikin jo, ettei ole venäläinen vakooja. Uskotaan. Voihan se olla suomalainenkin :) Varmaa on vain, että vähintään molempien maiden tiedustelupalvelut pitävät tästäkin palstasta jotain vähemmän tärkeää rekisteriä. Ja onhan se valtion palkollisille mukavaa toimistotyötä sen sijaan, että pitäisi jalkautua oikeisiin töihin kenttähommiin hakemaan jotain tylsiä kettutyttöjen brosyyrejä. Jos vaikka sattuisi satamaan.

Mutta keskustelun vuoksi, minä olen kiinnostunut mm. tietokonelingvistiikasta ja ekonometriasta.

Kiitos tiedostasi. No... turhaa ajatella, että täällä palstalla on vakooja. :) Voisi se olla mutta ei ole rahaa tarpeeksi. Ongelma on se, että valtio ei kiinnostaa tutkimaan Venäjän aseman maailmassa. On harmi, että "kylmän sodan" aika on mennyt meneisyyteen. Siinä aikana vakoojilla oli huippumenestys Venäjän ja Suomen välillä. Mikä oli. Huh, huh.

Katja
13-10-2005, 19:45
Mitä ihmettä vakoojat tekisivät täällä? :simwot: :lol: Televisiomaksun tarkistajilla olisi täällä enemmän töitä kuin vakoojilla. Voi vitsi, jaetaanko täällä jossain salaista tietoa? :eek: Varmaan henkilökohtaisen postin, tai miksi sitä kutsutaan suomeksi, välityksellä.(персональные сообщения) Eikä kukaan ole kertonut minulle mitään. :cry:

~Aurora~
13-10-2005, 20:35
Mitä ihmettä vakoojat tekisivät täällä? :simwot: :lol: Televisiomaksun tarkistajilla olisi täällä enemmän töitä kuin vakoojilla. Voi vitsi, jaetaanko täällä jossain salaista tietoa? :eek: Varmaan henkilökohtaisen postin, tai miksi sitä kutsutaan suomeksi, välityksellä.(персональные сообщения) Eikä kukaan ole kertonut minulle mitään. :cry:

Voi olla joku surffailee netissä tiedustelupalvelusta. Muistaakseni tiedustuspalvelu tai poliisi löysi Myyrmäen pommi-iskun tekijan chattikavereita pelkästään chattinimillä.

Ralphie
13-10-2005, 21:38
Varmaan henkilökohtaisen postin, tai miksi sitä kutsutaan suomeksi, välityksellä.(персональные сообщения)

Yksityisviesti.

Katja
13-10-2005, 21:42
Yksityisviesti.
Aha, eli kaikki saavat jotain salaista tietoa paitsi minä:D

D_F
14-10-2005, 09:01
Aha, eli kaikki saavat jotain salaista tietoa paitsi minä:D
en jaksa lukea kaikkea, mistä puhutaan?

Katja
14-10-2005, 17:38
en jaksa lukea kaikkea, mistä puhutaan?
Kuulemma täällä käy vakooja. Ajattele. :D Mä vain ihmettelin mitä tietoa hän täältä kerää.

По-душка
15-10-2005, 17:05
Voi olla joku surffailee netissä tiedustelupalvelusta. Muistaakseni tiedustuspalvelu tai poliisi löysi Myyrmäen pommi-iskun tekijan chattikavereita pelkästään chattinimillä.
Ei se näin ollut. Oikeastaan pommi-iskun tekijän isä ilmoitti siitä poliiseille, kun löysi poikansa huoneesta asiaan liittyvää materiaalia.

По-душка
15-10-2005, 17:06
en jaksa lukea kaikkea, mistä puhutaan?
milloin mistäkin

D_F
15-10-2005, 17:18
Kuulemma täällä käy vakooja. Ajattele. :D Mä vain ihmettelin mitä tietoa hän täältä kerää.
po-dushkan flirttailu-ohjeitä.

D_F
15-10-2005, 17:19
milloin mistäkin
ja mistä NYT?

По-душка
15-10-2005, 18:05
po-dushkan flirttailu-ohjeitä.
flirttailutaito on erittäin tärkeä juttu vakoilijoille. sen avulla pääsee aika pitkälle.

По-душка
15-10-2005, 18:10
ja mistä NYT?

jutellaanko vaihteeksi vaikka:
- ripulista
- riippuvaisuudesta
- tunneälystä
- innovaatioista?

~Aurora~
15-10-2005, 18:20
Ei se näin ollut. Oikeastaan pommi-iskun tekijän isä ilmoitti siitä poliiseille, kun löysi poikansa huoneesta asiaan liittyvää materiaalia.

Kyllä, mutta he löysivät vain forumin, jossa poika oli keskustellut muiden kanssa. Poliisi sulki heti sivuston tutkimuksia varten. Sen jälkeen poliisi otti pojan kiinni, joka asui Espoossa.

По-душка
15-10-2005, 18:23
Kyllä, mutta he löysivät vain forumin, jossa poika oli keskustellut muiden kanssa. Poliisi sulki heti sivuston tutkimuksia varten. Sen jälkeen poliisi otti pojan kiinni, joka asui Espoossa.

Pommipoika kuoli räjähdyksessä ja hän asui Vantaalla, jos muistan oikein.

~Aurora~
15-10-2005, 18:38
flirttailutaito on erittäin tärkeä juttu vakoilijoille. sen avulla pääsee aika pitkälle.

Juu, juu se on totta :jiihaa: ja siksi mä on kysynyt Ralphista onko hän agentti jos häntä kiinnostaa erityisesti superflirttailun kirja. No...se oli vitsi.
Kardinaali Richelieu sanoi, että naiset ovat parhaat vakoojat. Minä katsoin ohjelman telkkarista Neuvostoliiton aikana vakoojista. Että vakoojille oli järjestetty flirttailun ja seksin opinnot koulussa.

bee
15-10-2005, 18:39
Pommipoika kuoli räjähdyksessä ja hän asui Vantaalla, jos muistan oikein.
jumalauta, täällä myös kuolema...

Ivanova
15-10-2005, 18:44
Pommipoika kuoli räjähdyksessä ja hän asui Vantaalla, jos muistan oikein.
Kyllä, poika kuoli heti ensimmäisenä. Pommi räjähti vahingossa reppussa.

~Aurora~
15-10-2005, 18:47
Pommipoika kuoli räjähdyksessä ja hän asui Vantaalla, jos muistan oikein.

Kyllä, mä puhuin hänen chattikaverilta, joka oli antanut hänelle pommin tietoa. He keskustelivat sitä palstalla ja poliisi löysi hänen kaverinsa vain pelkästään chattinimellä. No... me keskustelemme vaan flrttailusta. Oneksi olkoon meille.

Mä löysin tämän jutun juuri äsken: Myyrmäen pommi-isku (http://www2.helsinginsanomat.fi/tuoreet/juttu.asp?id=20021015OL3&a=2) . Sitä puhuttiin että poika oli eteläsuomalainen. Hänen nimimerkki oli rc.

Ralphie
16-10-2005, 00:21
Se on harhamaailma, jossa me asumme Fata Morganan linnassa, joka hallitsi meidät.

Sä et muuten koskaan kertonut mikä tää sun Fata Morganan linna on... Kiinnostaa.

Kardinaali Richelieu sanoi, että naiset ovat parhaat vakoojat.

Hmm.. se Dumaksen kardinaali? :) (Kolme muskettisoturia)

Lueksä paljon kirjoja?

jutellaanko vaihteeksi vaikka:

- innovaatioista?

Okei! :D Mun uusin innovaatio on se, että Tampere on kiva kaupunki kun täällä on Valoviikot (http://www.tamperetunnetuksi.net/valoviikot04.htm).

Onko joku teistä nähnyt Штатский Советник -elokuvan? Onko hyvä?

Katja
16-10-2005, 00:41
Onko joku teistä nähnyt Штатский Советник -elokuvan? Onko hyvä?
Jos mä muistan oikein niin se on aika hyvä elokuva:)

Шаман
16-10-2005, 01:52
jutellaanko vaihteeksi vaikka:
- ripulista
- riippuvaisuudesta
- tunneälystä
- innovaatioista?

Riippuvaisuudesta! Se sairaus tarttui minuun. Olen riippuvainen. En pääse irti tästä foorumista millään. Välillä ärsyttää ja sanon itselleni Topi Sorsakosken tyyliin: Nyt tää saa jo riittää... Viimeinen kerta tää olla saa... Ja sitten kuitenkin kurkistan tänne. Luen ja taas innostun. Ja taas kirjoitan jotain tyhmijä juttuja ja lausun "tosi viisaita" kommentteja. Ja taas kurkistan sinne minne töräytin sairaan mielikuvituksen aikaansaannoksia. Iloitsen kun huomataan ja vastataan. Innostun taas ja yritän vastata kysymyksiin ja kommentoida kommenttejä. Sairasta touhua...

Ripuli ei ole kinnostava aihe. Tunneäly sytyttää. Mikä se on? Järkevät tunteet?
Innovaatiot on liian tylsä ja ikävä aihe. Niistä puuttuu erotiikka.

По-душка
16-10-2005, 12:01
Riippuvaisuudesta! Se sairaus tarttui minuun. Olen riippuvainen. En pääse irti tästä foorumista millään. Välillä ärsyttää ja sanon itselleni Topi Sorsakosken tyyliin: Nyt tää saa jo riittää... Viimeinen kerta tää olla saa... Ja sitten kuitenkin kurkistan tänne. Luen ja taas innostun. Ja taas kirjoitan jotain tyhmijä juttuja ja lausun "tosi viisaita" kommentteja. Ja taas kurkistan sinne minne töräytin sairaan mielikuvituksen aikaansaannoksia. Iloitsen kun huomataan ja vastataan. Innostun taas ja yritän vastata kysymyksiin ja kommentoida kommenttejä. Sairasta touhua...

Ripuli ei ole kinnostava aihe. Tunneäly sytyttää. Mikä se on? Järkevät tunteet?
Innovaatiot on liian tylsä ja ikävä aihe. Niistä puuttuu erotiikka.

Kuvasit tosi hyvin riippuvaisuustunteesi. Se on varmaan hyvin tuttu monille meistä.
Ripulikin saattaa olla hauska ja kiinnostava aihe. Kun sen oikein oivaltaa...
Ymmäränkö oikein, että kaikki, mistä puuttuu eritiikka on sinusta tylsää ja ikävää? Innovaatioiden avulla voi esim. tehdä rahaa ja paljon. Onko se tylsää?

Sytyttääkö tunneäly? Mitä sanot seuraavasta? (poimin joitakin ajatuksia yhdestä mielenkiintoisesta kirjasta)
Me aistimme tunteet ruumiissamme, emme päässämme. Tunne on ennen kaikkea ruumiin tila ja vasta sen jälkeen aistimus aivoissa. Itse asiassa jo jonkun aikaa on tiedetty, että sisäelimillä ja sydämellä on omat, muutamasta kymmenestä tuhannesta neuronista muodostavat järjestelmänsä, jotka ovat kuin ”pienet aivot” ruumiin sisällä. Sydämellä on myös pieni hormonitehdas. Sydän havaitsee ja tuntee. Ja kun se tekee itsensä tiettäväksi, se vaikuttaa koko elimistömme fysiologiaan, aivoista alkaen.

Шаман
16-10-2005, 13:07
Kuvasit tosi hyvin riippuvaisuustunteesi. Se on varmaan hyvin tuttu monille meistä.
Ripulikin saattaa olla hauska ja kiinnostava aihe. Kun sen oikein oivaltaa...
Ymmäränkö oikein, että kaikki, mistä puuttuu eritiikka on sinusta tylsää ja ikävää? Innovaatioiden avulla voi esim. tehdä rahaa ja paljon. Onko se tylsää?

Sytyttääkö tunneäly? Mitä sanot seuraavasta? (poimin joitakin ajatuksia yhdestä mielenkiintoisesta kirjasta)
Me aistimme tunteet ruumiissamme, emme päässämme. Tunne on ennen kaikkea ruumiin tila ja vasta sen jälkeen aistimus aivoissa. Itse asiassa jo jonkun aikaa on tiedetty, että sisäelimillä ja sydämellä on omat, muutamasta kymmenestä tuhannesta neuronista muodostavat järjestelmänsä, jotka ovat kuin ”pienet aivot” ruumiin sisällä. Sydämellä on myös pieni hormonitehdas. Sydän havaitsee ja tuntee. Ja kun se tekee itsensä tiettäväksi, se vaikuttaa koko elimistömme fysiologiaan, aivoista alkaen.

Rahanteko on tylsää ja toisaalta hauskkaa. Riippuu tekotavasta. Lopputulos voi olla hyvinkin kiihottava. :)

Erotiikka on rakkauden sisko. Ilman niitä elämä olisi tosi tylsä... :)

Sydän havaitsee ja tuntee. Kyllä. Mun sydän lisää tahtia ja lämpöinen aalto liikahtaa koko rinnassa aina kun nään rakkaan ja läheisen ihmisen...

~Aurora~
16-10-2005, 14:14
Sä et muuten koskaan kertonut mikä tää sun Fata Morganan linna on... Kiinnostaa. Tietysti mä haluaisin kertoa salaisuudestani. Kysyin sinulta että onko tuttu "Kuningas Arthur". Jos tuttu sulle se tarkoittaa, että sä osaat kuvitella Fata Morganan maailman. :) ja voit vastata miksi Merlini joutui linnaan ikuisesti.



Hmm.. se Dumaksen kardinaali? :) (Kolme muskettisoturia)
Lueksä paljon kirjoja?. Juu, juu se on totta. Mä luin erilaisia kirjoja ja tykkään enemmän historiasta. Meidän meneisyys on meidän tulevaisuus. Tiedätkö, että Suomessa on tulevaisuusvaliokunta.

Ralphie
16-10-2005, 21:24
Tietysti mä haluaisin kertoa salaisuudestani. Kysyin sinulta että onko tuttu "Kuningas Arthur". Jos tuttu sulle se tarkoittaa, että sä osaat kuvitella Fata Morganan maailman. :) ja voit vastata miksi Merlini joutui linnaan ikuisesti.

No jaa tuttu ja tuttu. En oo kirjaa viime aikoina lukenut, mutta näin leffan joku aika sitten. En muista kauheasti. Ööh, en osaa fantasioida sitä maailmaa... sori. Kerro miksi Merlin joutui linnaan...

Juu, juu se on totta. Mä luin erilaisia kirjoja ja tykkään enemmän historiasta. Meidän meneisyys on meidän tulevaisuus. Tiedätkö, että Suomessa on tulevaisuusvaliokunta.

Mä tykkään vain vähän kistoriasta. Mun katseet on suunnattu tulevaisuuteen, mutta en lue kuitenkaan mitään sci-fi kirjallisuutta. En tiennyt tulevaisuusvaliokunnasta. Mitä se tekee?

OpiskelijaParka
17-10-2005, 00:24
Kiitos tiedostasi. No... turhaa ajatella, että täällä palstalla on vakooja. :) Voisi se olla mutta ei ole rahaa tarpeeksi. Ongelma on se, että valtio ei kiinnostaa tutkimaan Venäjän aseman maailmassa. On harmi, että "kylmän sodan" aika on mennyt meneisyyteen. Siinä aikana vakoojilla oli huippumenestys Venäjän ja Suomen välillä. Mikä oli. Huh, huh.

Sen jälkeen muotiin tuli talousvakoilu yms. Siitä ei kuitenkaan riittänyt töitä Supolle, joten niiden tuli etsimällä etsiä itselleen uusia uhkakuvia mm. turkistarhaiskuista ja poliittisista ryhmistä, joiden nuoret jäsenet virkkaavat itselleen värikkäitä pipoja. (Voi jeesus!).

Vakoilijoiden työllisyyden pelastukseksi tuli tämä terrorismi myöhemmin.

Suomessa vakoiluun liittyvästä turvallisuudesta tms. leipänsä saa noin 500 ihmistä. Eli nämä kyttäävät suomalaisia, ulkomaalaisia ja Suomeen tulleita vakoilijoita sekä vakoilevat ulkomailla. Keräävät kaikenlaisia rekistereitä, jotka ulkomaalaisten vakoilijoiden on sitten helpompi varastaa suomalaisilta.

Suomessa on vastavuoroisesti noin 500 ulkomaalaisten laskuun toimivaa vakoilijaa, joista suurin osa sivutoimisia. Tässä joukossa kunnostautuneita ovat ainakin venäläiset, virolaiset ja amerikkalaiset. Kenties myös kiinalaiset ja ruotsalaiset.

Minun käsittääkseni noista 2*500 ihmisestä on hyvin vähän konkreettista hyötyä kenellekään. Laskutusta toki syntyy.

Katja
17-10-2005, 00:34
OpiskelijaParka

Aika tarkat tiedot. :D Mistä ne luvut tuli?

OpiskelijaParka
17-10-2005, 00:46
Kyllä, mä puhuin hänen chattikaverilta, joka oli antanut hänelle pommin tietoa. He keskustelivat sitä palstalla ja poliisi löysi hänen kaverinsa vain pelkästään chattinimellä. No... me keskustelemme vaan flrttailusta. Oneksi olkoon meille.

Lain mukaan operaattorien on tallennettava asiakkaidensa sähköpostit.

Kohta tulee voimaan laki, jonka mukaan operaattoreiden on tallennettava, milloin ja mihin asiakas on ollut yhteydessä internetin kautta. Käsittääkseni tämä kyllä jo toimii aika laajasti Suomessa. Operaattorit myös vuotavat tietoa asiakkaistaan kuin seulat.

Samoin kännyköiden sijainti ja soittotiedot tallennetaan.

Tietoa kansalaisista, jotka lainsäätäjien oletusarvon mukaan ovat joko terroristeja tai mafian jäseniä, kerätään enemmän kuin DDRssä konsanaan. Ja se tieto on käytännössä kenen tahansa ulottuvilla.

Venäjällä ei olla yhtään vapaamielisempiä, en vain tiedä, toimiiko siellä tiedonkeruu systeemit jo yhtä teknisesti.

OpiskelijaParka
17-10-2005, 00:49
Mistä ne luvut tuli?

Löysin kadulta venäjänkielisen dokumentin aiheesta :D

OpiskelijaParka
17-10-2005, 00:57
ja siksi mä on kysynyt Ralphista onko hän agentti jos häntä kiinnostaa erityisesti superflirttailun kirja. No...se oli vitsi.

Ralphiella on siis samat harrastukset kuin sillä entisellä Supon ukolla eduskunnassa.


Kardinaali Richelieu sanoi, että naiset ovat parhaat vakoojat.

Kaikkihan me mummot tiedämme. Vakoilun open source. Tosin me emme ole heistä kiinnostuneita.


Minä katsoin ohjelman telkkarista Neuvostoliiton aikana vakoojista. Että vakoojille oli järjestetty flirttailun ja seksin opinnot koulussa.

Juu. Itävakoojien järjestämää kestitystä moni muistelee haikeudella :D

~Aurora~
18-10-2005, 18:27
No jaa tuttu ja tuttu. En oo kirjaa viime aikoina lukenut, mutta näin leffan joku aika sitten. En muista kauheasti. Ööh, en osaa fantasioida sitä maailmaa... sori. Kerro miksi Merlin joutui linnaan... Ei pitäs fantasioida sitä maailmaa koska joskus me olemme Fata Morganan linnan vallassa. Venäjäksi viodaan sanoa, että человек - пленник своих заблуждений. Kyllä se on totta, että me voimme olla harhakäsityksen vallassa pitkiä vuoisia. Välitettävästi maailma on harhakäsityksen vallassa. Terrorismi, sota, köyhys ja jne. ovat ihmisten virheitä.
Fata Morgana, tunnettu myös nimeltä Morgan le Fay, hän oli Kuningas Artturin sisar ja oppinut useat taitonsa Taikuri Merliniltä. Merlin maksoi siitä isolla hinnolla. Onko tuttu systemi ? То есть мы платим ценой жизни за наши заблуждения. Uh... oikeasti ei ole aikaa kirjoittaa enempää. Soori.

Ralphie
02-11-2005, 18:50
Onko tuttu systemi?

Pakko tunnustaa - ei ole.

Mä kokeilin viime viikolla laitesukellusta Turkissa. Nyt tiedän mikä on elämäni tarkoitus - sukeltaa mahdollisimman paljon! :)

Diving Troop (http://img102.imageshack.us/img102/610/diving4dz.jpg) (kuvassa meidän joukko ensikertalaisia)

Ralphie
08-11-2005, 20:24
Mihin kaikki ovat hävinneet? :(

Löysin kivan testin, kokeilkaa: Nimitesti (http://www.kotus.fi/cgi-bin/nimitesti.cgi). Hävettää, sain vain 9 pistettä.

D_F
08-11-2005, 21:16
Саит ыхтеенсä 9 пистеттä 18 махдоллисеста.
еикä хäветä ыхтääн, ваан олен ылпеä иттестäни ет саин едес нäмä. ;)

ups painon vähingossa väärää nappulaa.

D_F
08-11-2005, 21:19
Mihin kaikki ovat hävinneet? :(
real-laiffiin? livejournaliin?

Ralphie
10-11-2005, 22:06
real-laiffiin?

Mikä on real-laiffi? :D Joku Matti-juttu? :D Ei mulla ainakaan semmosta ole.. ;)

~Aurora~
12-11-2005, 16:34
Mihin kaikki ovat hävinneet? :(

Löysin kivan testin, kokeilkaa: Nimitesti (http://www.kotus.fi/cgi-bin/nimitesti.cgi). Hävettää, sain vain 9 pistettä.

Ei se mitään mullakin on 9 pistettä. Mutta mä en ole ajattelut kovin paljon vain klik ja klik:)

Mihin mä katosin virtuaalisesta elämästä ? Elämään, opiskeluun ja töihin.

D_F
13-11-2005, 17:08
Mikä on real-laiffi? :D Joku Matti-juttu? :D Ei mulla ainakaan semmosta ole.. ;)
noh, se on vähän fifti-siksti ;)

Ralphie
14-11-2005, 19:00
noh, se on vähän fifti-siksti ;)

No sitä mäkin ajattelin.. :D

D_F
15-11-2005, 15:42
noh joo joo

По-душка
04-12-2005, 03:04
Hei pojat! Ralphie, D_F!
Missä olette? Mun tuli ikävää teitä.

D_F
06-12-2005, 19:02
livejournalissa, täällä kun on ollut hemmetin tylsää.

По-душка
06-12-2005, 20:05
oliko siellä kivaa?

D_F
06-12-2005, 20:31
vai "onko edelleenkin"?

По-душка
06-12-2005, 20:44
niitä kun on niin paljon. haluan sinne, missä on hauskaa.

D_F
07-12-2005, 11:06
ketä niitä?

Ralphie
07-12-2005, 14:59
Missä olette? Mun tuli ikävää teitä.

Mä oon Tampereella :) Ensi viikolla Tukholmassa :)

haluan sinne, missä on hauskaa.

Erään tuttuni mukaan, Venäjällä on AINA TOSI HAUSKAA :o

По-душка
08-12-2005, 00:29
ketä niitä?
livejournaleja. antaisitko oikean osoitteen?

По-душка
08-12-2005, 00:32
Mä oon Tampereella :) Ensi viikolla Tukholmassa :)



olet näköjään liikkuva kundi, ja se on oikein.

D_F
08-12-2005, 14:07
livejournaleja. antaisitko oikean osoitteen?
en minun ainakaan ;)

По-душка
08-12-2005, 14:16
en minun ainakaan ;)
tarkoititko sitä, jossa viimeinen pvm on 30.8?

D_F
08-12-2005, 14:45
en vaan livejournalia.

По-душка
08-12-2005, 14:51
Mennäänkö toiselle kierrokselle?

antaisitko oikean osoitteen?
en minun ainakaan ;)

D_F
08-12-2005, 15:46
niin, kai joudutaan siihen. elikkä. en anna livejournal.com osoitetta. ;)

По-душка
08-12-2005, 20:25
niin, kai joudutaan siihen. elikkä. en anna livejournal.com osoitetta. ;)
löysin sieltä D_F:n. en usko, että hän on sinä. uskotko sinä?

D_F
09-12-2005, 08:59
livejournalistako? en tiie

По-душка
09-12-2005, 21:24
mitä sanot tästä:
http://www.livejournal.com/userinfo.bml?user=d_f

D_F
10-12-2005, 22:46
en mitään. en tunne häntä

По-душка
11-12-2005, 22:24
löytyi vihdoinkin
http://www.livejournal.com/users/deffchef/

D_F
11-12-2005, 22:25
jaa löytyi vai?

Ralphie
12-12-2005, 10:47
Nyt tiedetään susta paljon enemmän.

По-душка on 2000-luvun Neiti Etsivä. Löytää netistä mitä vaan.

D_F
17-12-2005, 18:21
miss marple

По-душка
17-12-2005, 21:15
По-душка on 2000-luvun Neiti Etsivä. Löytää netistä mitä vaan.

miss marple

Kiitos pojat. Olen otettu. :xponka:
Miksi muuten kummatkin ovat neitejä?

D_F
19-12-2005, 14:43
"kummatkin"? puhuin "neitti etsivästä".

По-душка
19-12-2005, 20:46
Minä taas tarkoitin Carolyn Keenen Neiti Etsivää ja Agatha Christien Miss Marplea.
Miksi nämä etsivättäret ovat neitejä?

По-душка
20-12-2005, 10:58
Tosinainen baarissa

Nainen istuu perjantaina töiden jälkeen baarissa lasillisella
työkavereiden kanssa. Ovesta sisään astuu pitkä, raamikas, mmm...
seksikäs, hyvännäköinen mies. Näky on niin silmiä
hivelevä, että nainen ei saa katsettaan irti miehestä. Mies noteeraa
pitkän katseen ja kävelee pilke silmässä suoraan naisen luo. Ennen kuin
nainen ehtii pyydellä anteeksi tyylitöntä tuijotustaan, mies kumartuu
hänen puoleensa ja kuiskaa: "Kuule, teen sinulle ihan mitä haluat,
todella ihan mitä haluat, satasella, mutta yhdellä ehdolla".
Ällistyneenä nainen kysyy mikä ehto on. "Sinun täytyy kertoa kolmella
sanalla, vain kolmella sanalla, mitä haluat minun sinulle tekevän."
Nainen miettii hetken, mittailee miestä, ja kas, ottaa kuin ottaakin
hitaasti satasen lompakostaan, kirjoittaa siihen osoitteensa ja
laittaa setelin miehen käteen. Syvälle miehen silmiin katsoen, hän
sanoo merkitsevästi...
.
.
.
.Tee meidän joulusiivous."

HYVÄÄ JOULUN ODOTUSTA!

AlinaR
20-12-2005, 11:00
Po-Dushka, saitko SMS-viestini Jolupukin poroista?

По-душка
20-12-2005, 12:16
Po-Dushka, saitko SMS-viestini Jolupukin poroista?
Vai lähettäjä olit sinä! Ei minusta sittenkaään ole neiti eikä rouva etsiväksi!
Kiitos AlinaR ihanasta tekstiviestistäsi!

Naarasporosi

AlinaR
20-12-2005, 13:52
Vai lähettäjä olit sinä! Ei minusta sittenkaään ole neiti eikä rouva etsiväksi!
Kiitos AlinaR ihanasta tekstiviestistäsi!

Naarasporosi

Niin, minähän se oli! Oletin että vielä pidät numeroni tallessa.....Itse olin vallan piristynyt ym viestistä... Kukahan niitä keksii. Onneksi maailma on täynnä viisaita immisiä.

Naarasporoehdokas ;)

D_F
20-12-2005, 14:01
Viime vuonna aviomies ei tiennyt mitä ostaa vaimolleen
joululahjaksi. Vaimo antoi mielestään hyvän vihjeen:
"Olisi kiva jos tossa autotallin edessä olisi minulle sellainen
lahja, joka menee nollasta sataan alle viidessä sekunnissa!"
Aattoaamuna vaimo löysi pienen paketin autotallin edestä.
Hän avasi sen ja siellä oli upouusi henkilövaaka. Aviomies
pääsi sairaalasta pääsiäisenä.

По-душка
20-12-2005, 14:27
Niin, minähän se oli! Oletin että vielä pidät numeroni tallessa.....Itse olin vallan piristynyt ym viestistä... Kukahan niitä keksii. Onneksi maailma on täynnä viisaita immisiä.

Naarasporoehdokas ;)
Olihan se tallessa, muttei kännykässä. Nyt se on siinä ja pysyy.
Onko kihlattu naarasporoehdokas päässyt nauttimaan (joulu)pukkinsa antimista?

AlinaR
20-12-2005, 20:38
Viime vuonna aviomies ei tiennyt mitä ostaa vaimolleen
joululahjaksi. Vaimo antoi mielestään hyvän vihjeen:
"Olisi kiva jos tossa autotallin edessä olisi minulle sellainen
lahja, joka menee nollasta sataan alle viidessä sekunnissa!"
Aattoaamuna vaimo löysi pienen paketin autotallin edestä.
Hän avasi sen ja siellä oli upouusi henkilövaaka. Aviomies
pääsi sairaalasta pääsiäisenä.

hahahahaha!
Viime kuussa meillä( töissä ) oli valtakunnalliset Moukkarimarkkinat jolloin meni kaikki tarjoushintaiset henkilövaat ja ostajina oli pääosin miehiä! Voi niitä miesparkoja :skalka: :repa: ...ei kait ne painovartijaporukka olleet.:shum_lol: :shum_lol:

AlinaR
20-12-2005, 20:42
Olihan se tallessa, muttei kännykässä. Nyt se on siinä ja pysyy.
Onko kihlattu naarasporoehdokas päässyt nauttimaan (joulu)pukkinsa antimista?

tottakai! kyselet vielä ;)
jään odottamaan nyt jotain kivaa omaan kännyyn sieltä suunnalta....kun ei ole aikaa lukea sinua täältä, konettakaan ei ehdi käyttää entisen tapaan ( joulupukin antimet vaatii aikaa ;) )

kisumisu
20-12-2005, 22:30
Viime vuonna aviomies ei tiennyt mitä ostaa vaimolleen
joululahjaksi. Vaimo antoi mielestään hyvän vihjeen:
"Olisi kiva jos tossa autotallin edessä olisi minulle sellainen
lahja, joka menee nollasta sataan alle viidessä sekunnissa!"
Aattoaamuna vaimo löysi pienen paketin autotallin edestä.
Hän avasi sen ja siellä oli upouusi henkilövaaka. Aviomies
pääsi sairaalasta pääsiäisenä.
voi mies-parka!
ostin kalliin vaaan ja se näyttää pari kiloa enemmän kuin vanha. käytän sitä vanha edelleen - sit kun laihdun tarpeeksi - käytän sitä uutta

AlinaR
21-12-2005, 08:50
Joulutarinoita Lasten Suusta:

Joosef ei ollut Jeesuksen isä. Sillä oli joku juttu aasin kanssa, mutta en muista mikä.
Sofie 6v.

Ei, ei kun se oli näin: Kun Joosef osti aasin, Maria tuli niin iloiseksi, että hän tuli raskaaksi ilman kenenkään apua.
Jossan 7v.

Minä osaan raamatun, koska käyn pyhäkoulua. Joosef katosi Jeesuksen elämästä, ja minä luulen että hän hankki uuden vaimon, joka oli vähän tavallisempi kuin se Maria. Ne makasivat vierekkäin ja sitten tuli lapsia, ihan ilman Jumalaa. Puusepät haluavat yleensä, että asiat tehdään ihan tavallisesti.
Linn 9v.

Jeesus uskoi Jumalaan niin taivaallisen paljon, että hänen kaverinsa pitivät häntä vähän hölmönä. Sitten he tekivät hänelle tylsiä juttuja, ripustivat hänet ristille ja vähän muutakin.

Nicole 7v.

Jumala teki Marialle lapsen ja painui sitten taivaaseen. Sitten Joosef sai syyt niskoilleen.
Moa 6v.

Maailmankaikkeus ei lopu koskaan. Tai sitten se loppuu siihen kohtaan, missä Jumalan koti alkaa, ihan siihen aidan viereen.
Rasmus 7v.

Enkelinä oleminen on yleensä naisten ammatti.
Louise 7v.

Enkelit ovat ihan tavallisia taivaassa. Epätavallisia tuolla ylhäällä ovat miehet.
Zindy 7v.

Enkeliä en ole koskaan nähnyt, mutta olen nähnyt hammaslääkärin.
Mimmi 8v.

Joku heitti hänen haudalleen kiven. Siksi Jeesus nousi ylös ja rupesi juutalaiseksi. Siitä alkoi yleinen ylösnousemus.
Sofia 9v.

Jeesus kuoli pitkänäperjantaina. Kun hän eli, hän aina hoputti opetuslapsia, mutta kun hän oli kuollut, ne kävivät pitkälleen. Siksi sitä sanotaan pitkäksiperjantaiksi. He itkivät, mutta kyllä heistä oli mukavaakin lekotella vähän aikaa.
Kevin 8v.

Jeesuksella ei ollut lompakkoa, koska hänellä ei ollut taskuja. Vaipat vaan koko ajan. Sitten kävi todella huonosti.
Kevin 8v.

Taivaskin on ulkomaata. Jos ei käyttäydy hyvin, ei pääse taivaaseen. Mutta ei sillä ole väliä, minä haluankin mieluummin olla kotona.

Nina 7v.

Jumala ripusti Jeesuksen ristille, koska hän halusi hallita yksin.
Tilda 7v.

Kissojen taivaassa Jumalalla on turkki.
Lydia 7v.

Voi olla, että Jumala on täti. Ehkä hän pitää pilviä hameena.
Karoline 8v.

Ristiin voi ripustaa joulukuusen palloja, niin että Jeesuksellakin on vähän hienompaa ja hän saa riippua hyvässä seurassa.
Tomas 7v.

Mooses on kaikkein kovin. Mooses pystyy kävelemään meren pohjalla. Allahilla on vaan lentävä matto.
Daniel 7v.


###########################################

По-душка
21-12-2005, 10:43
Raaka totuus lasten suusta. Pidin erityisesti tästä:
Enkelinä oleminen on yleensä naisten ammatti.
Louise 7v.

Olen täysin sama mieltä.

D_F
21-12-2005, 11:04
voi mies-parka!
ostin kalliin vaaan ja se näyttää pari kiloa enemmän kuin vanha. käytän sitä vanha edelleen - sit kun laihdun tarpeeksi - käytän sitä uutta
hmmm... onko toe joku naisten logiikka vai?

Lumikinos
21-12-2005, 11:11
aivan mahtavia nuo tarinat lasten suusta!!! diggasin erityisesti tästä:

Enkelit ovat ihan tavallisia taivaassa. Epätavallisia tuolla ylhäällä ovat miehet.
Zindy 7v.

Pitää kai luulla että jumala on miespuolinen vai? ;)))

По-душка
21-12-2005, 14:41
Lisää joulutarinoita:

Perhe istui joulupöydässä ja poika kysyy isältään:
- Kuinka monenlaisia rintoja naisilla on?
- No, niitähän on kolmea sorttia. 20-kymppisillä ne on kuin omenat, pyöreät ja kiinteät.
Kolme-nelikymppisinä ne ovat kuin päärynät, vielä hienot mutta ne riippuvat. Viidenkympin
jälkeen ne ovat kuin sipulit.
- Sipulit? huudahtaa äiti.
- Niin, alkaa itkettää.

Äiti ja tytär närkästyivät ja tytär sanoo:
- Äiti, monenkohanlaisia peniksiä on olemassa?
- Jaa, niissä on kolme kehitysvaihetta. Parikymppisillä se on kuin tammea, komea ja kova.
Kolme-nelikymppisillä se on kuin koivu, hieman joustava mutta kestävä. Mutta sitten se on kuin joulukuusi. Tyvestä kuollut ja pallot vain koristeina!

Ralphie
24-12-2005, 17:23
Minä taas tarkoitin Carolyn Keenen Neiti Etsivää ja Agatha Christien Miss Marplea. Miksi nämä etsivättäret ovat neitejä?

Mitä sä nyt höpötät? :) Mrs. Marple on pikemmin rouva kuin neiti. Mä oon muuten käynyt Agatha Christien kotona ja lukenut aika lailla kaikki Marple-kirjat. Hyvä minä! :D

Hauskaa ja ei-niin-rauhallista Joulua kaikille! :newyear:

Шаман
24-12-2005, 18:07
Hauskaa Joulua kaikille! :) Rauhaa ja iloa sieluille... Rakkautta ja lämpöä sydämmissä... :ny:

По-душка
24-12-2005, 20:23
Levollista Jouluaikaa ja uusia haasteita ja valloituksia Uudelle Vuodelle!

По-душка
24-12-2005, 20:31
Mitä sä nyt höpötät? :) Mrs. Marple on pikemmin rouva kuin neiti. Mä oon muuten käynyt Agatha Christien kotona ja lukenut aika lailla kaikki Marple-kirjat. Hyvä minä! :D

Mitä sanot tästä:
http://en.wikipedia.org/wiki/Miss_Marple
http://www.tornio.fi/kirjasto/tuu/dekkarit/kirjailijat/agatha1.htm
Luuletko, että iäkäs ihminen ei voi olla neiti?

AlinaR
24-12-2005, 21:43
Levollista Jouluaikaa ja uusia haasteita ja valloituksia Uudelle Vuodelle!
Kiitos, Po-dushkamme ja sitä samaa sinullekin :xduba:
On muuten perinteisesti ähky olo, ei enää ruokaa, please :help:

По-душка
25-12-2005, 21:07
Kiitos, Po-dushkamme ja sitä samaa sinullekin :xduba:
On muuten perinteisesti ähky olo, ei enää ruokaa, please :help:
Onko olosi yhtään helpottunut? Onneksi meillä on Nasu, joka ulkoiluttaa emäntänsä vähintään kerran päivässä. Pyhien kunniaksi olemme tehneet erityisen pitkiä lenkkejä.

Missä muuten on Katja? Hän ei ole käynyt suomi.ru:ssa 7.11. jälkeen, mutta Spektrin foorumissa hän vierailee säännöllisesti. Miksi?

AlinaR
25-12-2005, 21:15
Sitä minäkin olen ihmetellyt miksi Katjaa ei täällä näy...
Ja olosta....ei valitettavasti ole helpottunut....kuudelta syöttiin kunnolla ja nyt mieheni käyttää minua koekaniinina tarjoamalla kuumaa terästettua glögiä.
Me kyllä käyttiin tunnin moottorikelkkaajelulla mutta oloa se ei vain ole helpottanut, kivaa kyllä oli siinä vauhdissa ja "vaarallisissä" tilanteissa :)

Zaichik
25-12-2005, 21:21
Koska te syötte enemmän, Jouluna vai UutenaVuonna ? :)

По-душка
25-12-2005, 21:24
Sitä minäkin olen ihmetellyt miksi Katjaa ei täällä näy...
Ja olosta....ei valitettavasti ole helpottunut....kuudelta syöttiin kunnolla ja nyt mieheni käyttää minua koekaniinina tarjoamalla kuumaa terästettua glögiä.
Me kyllä käyttiin tunnin moottorikelkkaajelulla mutta oloa se ei vain ole helpottanut, kivaa kyllä oli siinä vauhdissa ja "vaarallisissä" tilanteissa :)


Hän "koeajaa" sinua.

По-душка
25-12-2005, 21:32
Koska te syötte enemmän, Jouluna vai UutenaVuonna ? :)

Uutena vuonna me syödään jouluruoan tähteitä.

AlinaR
25-12-2005, 21:40
Koska te syötte enemmän, Jouluna vai UutenaVuonna ? :)
Luulisin että jouluna syödään paljon enemmän.

D_F
25-12-2005, 21:51
ai niin, hyvää joulpäivän loppua teille kaikille.

AlinaR
25-12-2005, 21:52
Kiitos kiitos, Deefi :)
Sitä samaa sinullekkin....Millainen on olo?

D_F
25-12-2005, 21:56
miettelias. älä vaan kysy mitä mietin ;)

По-душка
25-12-2005, 21:58
miettelias. älä vaan kysy mitä mietin ;)

ei tarvi kysyäkään, minä tiedän. SITÄ, eiks niin D_F?

D_F
25-12-2005, 22:01
en usko, mut en väittele. mitetin vielä vähän ja ajattelin lisätä: mitä sä mietin mitä mä mietin ? ;)

По-душка
25-12-2005, 22:32
mietin, ettei tästä tule mitään hyvää

space_monkey
25-12-2005, 22:33
Enemmän syödään silloin kun juodaan vähemmän.

По-душка
25-12-2005, 22:36
Enemmän syödään silloin kun juodaan vähemmän.
mitä mä nään? space monkey, mitä sulle tapahtui? onko tää liikasyönnin vai liikajuonnin seurausta?

D_F
25-12-2005, 22:36
mietin, ettei tästä tule mitään hyvää
njaa......

space_monkey
25-12-2005, 22:43
Joulu on muutenkin tylsä juhla, mutta kun meillä katsotaan tällä hetkellä ORT:tä, enkä ole itse telkkaria pariin kuukauteen nähnytkään, on tämä kyllä aika sietämätöntä.

Kai sitä aikaa jotenkin täytyy tappaa.

Mitä helvettiä täällä muuten tapahtuu? Päitä tunnutaan kovasti vaativan vaadille.

Nefertiti
25-12-2005, 22:47
Joulu on muutenkin tylsä juhla, mutta kun meillä katsotaan tällä hetkellä ORT:tä, enkä ole itse telkkaria pariin kuukauteen nähnytkään, on tämä kyllä aika sietämätöntä.



olen ihan sama mieltä - ei voi olla tylsempää :( mulla ei ole edes ORT:ta, joudun katsomaan suomalaisia kanavia

По-душка
25-12-2005, 22:53
Joulu on muutenkin tylsä juhla, mutta kun meillä katsotaan tällä hetkellä ORT:tä, enkä ole itse telkkaria pariin kuukauteen nähnytkään, on tämä kyllä aika sietämätöntä.

Kai sitä aikaa jotenkin täytyy tappaa.

Mitä helvettiä täällä muuten tapahtuu? Päitä tunnutaan kovasti vaativan vaadille.

verta ja huvia! tää on parempaa kuin ORT. tää on tositv, johon voi itte osallistua.

space_monkey
25-12-2005, 22:56
Ööh...minä taidan tykätä päästäni nykyisellä paikallaan.

По-душка
25-12-2005, 23:09
Ööh...minä taidan tykätä päästäni nykyisellä paikallaan.
mutta vaihtelu virkistää

Gia
25-12-2005, 23:26
клёво вам по фински то шпарить!!))
шпарят и шпарят!!)))))))))))

space_monkey
25-12-2005, 23:30
Onko kukaan muuten lukenut Waltarin Minun illusioni:a?

Kuulin, että se kertoo nuorukaisesta, joka viettää Joulun prostituoidun kanssa Pariisissa.
Juoksin oitis lainaamaan sen Jouluksi, ja kirjastotäti hymyili siihen malliin, että juttu voisi pitää paikkansa. Olen nyt kuitenkin jo puolessavälissä, eikä mitään ole vielä tapahtunut.
Onko mua huijattu?

Ralphie
25-12-2005, 23:44
Luuletko, että iäkäs ihminen ei voi olla neiti?

Luulin! Ilmeisesti Marple oli liian älykäs seurustelemaan miesten kanssa. Ehkä hän oli lesbo...

Joulu on muutenkin tylsä juhla

Katos, en ole sittenkään ainoa joka on tuota mieltä. Minusta Joulu on aivan liian kaupallinen ja ylihypetetty juhla. Varsinkin jos sattuu olemaan tälläinen pakana kuin minä.

По-душка
26-12-2005, 00:12
Onko kukaan muuten lukenut Waltarin Minun illusioni:a?

Kuulin, että se kertoo nuorukaisesta, joka viettää Joulun prostituoidun kanssa Pariisissa.
Juoksin oitis lainaamaan sen Jouluksi, ja kirjastotäti hymyili siihen malliin, että juttu voisi pitää paikkansa. Olen nyt kuitenkin jo puolessavälissä, eikä mitään ole vielä tapahtunut.
Onko mua huijattu?

Mutta jos se oli väärä kirja? Tiedän, että Mika Waltari kirjoitti Suuri illusioni.

По-душка
26-12-2005, 00:14
Luulin! Ilmeisesti Marple oli liian älykäs seurustelemaan miesten kanssa. Ehkä hän oli lesbo...


Voidaanko tämän perusteella tehdä johtopäätös: kaikki lesbot ovat älykkäitä.

mikkakaulio
26-12-2005, 00:18
Minäkin haluan keskustella teidän kanssa suomea :sun:

По-душка
26-12-2005, 00:21
Minäkin haluan keskustella teidän kanssa suomea :sun:
miksi kultaseni?

По-душка
26-12-2005, 00:24
Huomasin vasta nyt, että uusi palsta on avattu. Kaikki mahdolliset ja mahdottomat vastaukset sinne sitten.

mikkakaulio
26-12-2005, 00:30
miksi kultaseni?

Haluaisin tietää kaiken kaikesta

mikkakaulio
26-12-2005, 00:34
Huomasin vasta nyt, että uusi palsta on avattu. Kaikki mahdolliset ja mahdottomat vastaukset sinne sitten.

Nähdään siellä:
http://www.russian.fi/forum/showthread.php?t=16161:)

space_monkey
26-12-2005, 00:43
"Suu...ri...il...lu...si...o...ni...Suu-ri...il-lu-si-o-ni."

Niinpäs näkyy. :)