Просмотр одиночного сообщения
Old 29-10-2011, 15:52   #703
aks-47
Гость

Проживание:
fairy опять та же блевотина..

Цитата:
Сообщение от ovicena
Хорошо,а примеры немцев поволжских ,вернувшихся в германию и никогда не сказавших плохо ни о русском языке ни о русской культуре. А евреи?( кстати, они говорили дома по еврейски-кто им запрещал?) Евреи живут во всех странах мира,больше вас гонимы и истребляемы ,говорят на языке страны,в которой живут и не против этого.Поволжские немцы и евреи разве меньше вас страдали? Евреи возвращаются в Германию и далеко не с ненавистью к этому народу и языку. Может,все-таки покопаться в себе и признаться,что ваша ненависть идет от личной неудовлетворенности,неустроенности в России и мстительного характера? Инкери -пенсионеры от русской пенсии при такой ненависти что то не отказываются. По русски с русскими говорить не хотят,а деньги русские не пахнут? Как то некрасиво

olen päättänyt jo aikoja sitten jättää tämän huonosti haisevan palstan väliin,
nyt ku muutama minuuttia vapaa aikaa…
kuri pitää palauttaa, muuten täällä taas sama sonta levitetään vallasta syrjäytetyllä puoluemiehellä.
se välillä pullistelle inkeriläisten suuntaan, niin pannan tämän kaikkitietävän punikin ojennukseen….

kolme asia:
1.
Älä hikeenny muiden eläkeasioista, mut jos kerran olet niin helvetin utelias voin raportoida sulle, että mun vanhemmat eivät saa mitään tuosta suunnasta, vaikka faijani aloitti työuransa 12 vuotiana, teidän lainsäädäntönne palvelee hyvin vain kaasuputki-infrastruktuuria ja ympärillä pyöriviä varkaita.
Kaikki muut ovat aliolioita, varsinkin ne jotka ulkomaille ovat loikanneet.
kiitos, en lähde hakemaan eläkettänne, vaikka kerkisin töitä siellä tekemään
vielä semmoinen ajatus…Emme tarvitse Teidän eläkettänne, palauttakaa vain se mitä OLETTE RYÖSTÄNEET.
Sun asenne minulle on aivan selvä… jos ratikassa saat taskuvarkaan kiinni tuskinpa häneltä kiitokset saat kuunnella…niin ymmärrän sua hyvin miksi tässä ketjussa käyt suolistoosi tyhjentämässä.
Varkaat eivät tykkää kun heitä kutsutaan varkaaksi.
2.
Mummelit eivät halunneet jutella kansasi…
taita olla mummoille tuli kaikki selväksi jo ensimmäisellä silmäyksellä.
Vanhat ihmiset elämäkokemukseen perusteella aika nopeasti tekevät oikeat päätökset.
Heillä oli sellainen tunnelma, että olet puoluemies, kaikesta päättäen ne eivät erehtyneet.
hyvin tehty, olivat fiksut mummelit…
3.
sun huippukielitaitto.
Näköään sinä pidät kenellä pidempi kikkelikilpailusta
, minä suhtaudun tasaisesti erilaisiin mureihin, tärkeintä että pystyn kommunikoimaan, Suomessa on paljon erilaisia murteita inkeriläisten versio 1 niistä.
ja muuten..mistä hyvästä inkeriläisillä on oltava täydellinen kieli, jos mummot ja ukit oli ammuttu, koulut oli ryöstetty, kirkoista tehtiin varastot.?
inkeriläisten murre on hyvä muistutus mitä pienelle kansalle oli tehty.
tämän täyttyy tunnista..
ja ryöstetty omaisuus palauttaa.

0

0