Цитата:
Сообщение от Radogost
Mutta jos vakavasti puhutaan, niin ei noissa Stenvallin sanoissa mitään erityistä ole. Vastaavanlaista kuulee tietyissä piireissä jatkuvasti. Mutta jos sen tavallinen "sekopää" sanoo, niin eipä siitä mitään melua nosteta.
Kertoo vaan äijän taipumuksesta melankoliaan/masennukseen...
|
Kyllä tiedän, ja samaa mieltä tosta olen.Eikä mulla muuta mielessä ollutkaan kuin käyttää näitä sanoja, sanoipa niitä Stenvall tai joku äijä kadulta vaan, pohtimiseen. Pääpiste ei siis ole Stenvall. Ne vaan herätti hitosti ajatuksia kun mä oon ne lukenut.
Ja totta, olen mä sitäkin miettinyt että jotta sun sanasi tulee kuuluisiksi, sun pitää ite olla kuuluisa. Jos mä heitän nyt vaikka jonkun viisaan lausahduksen niin tuskin sitä kukaan edes huomioon ota. Tämä maailma on siis tosiaan hämähäkin verkostoja päällekkäin, ja joku pienenpienikin tapahtuma, vaikkapa sana, on monen ja taas monen verkon ristiinkutomista, ei tää millään muulla periaatteella näköjään mene.
-----------------
"You have to sit by the side of a river a very long time before a roast duck will fly into your mouth." -G. Kawasaki
|